شناسه خبر : 30687
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش نماینده مجلس ازسهم ایثارگران دربودجه 94

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش نسبی اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 خبر دارد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش نسبی اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 خبر دارد.
 
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،دکتر" عباس قائد رحمت" نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی روز شنبه با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 94 در کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 94 مبلغ هشت هزار و 326 میلیارد تومان اعتبار برای بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی دولت درنظر گرفته شده است.
 
وی گفت: در تبصره 21 قانون بودجه سال 94 که از سوی دولت پیشنهاد شده  و نزدیک به 50 هزار میلیارد تومان است اعتباراتی برای فصل رفاه و تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.
 
به گفته نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی ، در این تبصره اعتباراتی بالغ بر هزار و 495 میلیون تومان برای سازمان بهزیستی ، مبلغ سه هزار و 363 میلیارد تومان برای کمیته امداد و مبلغ هشت هزار و 226 میلیارد تومان برای بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافته است.
 
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به سال گذشته حدود 20درصد افزایش نشان می دهد چرا که در سال 93 مبلغ شش هزار و 236 میلیارد تومان بود که در بودجه سال آینده به هشت هزار و 236 میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اما این افزایش ها که متوسط آن حدود 14درصد است جوابگوی نیاز واقعی همه خانواده های ایثارگران و اقشار آسیب پذیر جامعه هدف نیست.
دکتر رحمت قائد نماینده جانباز مجلس متذکر شد:به هر صورت انتظار داریم که هزینه ها بیشتر در مسیری قرار بگیرد که بتوان با آن تولید اشتغال و سرمایه گذاری کرد.
 
وی در تشریح اقدامات در نظر گرفته شده در تبصره 21 لایحه بودجه 94 و هزینه کرد آن یادآور شد:مبلغ 48 هزار میلیاردتومان منابع درآمدی قانون هدفمندی یارانه ها است که از این مبلغ حدود 42 هزار میلیارد تومان باید در بخش های مختلف هزینه شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پیش بینی می شود مبلغ 4800 هزار میلیارد ریال تعیین درـآمد حاصل از مفاد مواد یک و 3 قانون هدفمندی بند ب در مورد هزینه ، از منابع مذکور تا مبلغ 53 هزار میلیارد ریال (پنج هزار و 20 میلیارد تومان ) در اجرای ماده 8 قانون هدفمند کردن یارانه ها برای تولید ، حمایت از واحدهای تولیدی ، خدماتی و رفع آلودگی اختصاص یابد.
 
دکتر قائد گفت: تا مبلغ 48 هزار میلیارد ریال (چهار هزارو 800 میلیارد تومان) به منظور اجرای بند "ب "ماده 34 قانون پنجساله پنجم توسعه در نظر گرفته شده است.
به گفته نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ، در تبصره 21 قانون بودجه سال 94 تا مبلغ 420 هزار میلیارد ریال (42هزار میلیارد تومان) به منظور پرداخت نقدی و غیر نقدی موضوع ماده 7 قانون هدفمند کردن یارانه ها اختصاص یافته است.
 
همچنین تا مبلغ 13 هزار میلیارد ریال (یک هزار و 300میلیارد تومان) به منظور تامین مسکن زوج های جوان ، اقشار آسیب پذیر ، روستائیان ، ساماندهی مسکن در بافت های فرسوده ، سکونت گاه های حاشیه شهرها و مسکن مهر اختصاص می یابد.
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص پنجمین هزینه کرد تبصره 21 تصریح کرد:تا مبلغ ده هزار میلیارد ریال (هزار میلیارد تومان ) به منظور کمک به برنامه های اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها اختصاص داده خواهد شد.
 
نماینده مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته کمیسیون اجتماعی اقدام به اصلاح و جابجایی برخی از ارقام کرده است و طی آن دو هزار میلیارد تومان از محل 42 هزار میلیارد تومان (در بخش های مختلف )کسر و به اشتغال  اضافه کرده است که در واقع این رقم سه برابر شده است.
 
رئیس کمیته اشتغال و کار آفرینی مجلس شورای اسلامی گفت: این پیشنهاد مورد تائید کمیسیون اجتماعی قرار گرفت و قرار شد که دو هزار میلیارد تومان کسر و روی مبلغ هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان افزوده شود.
وی با اشاره به برخی دیگر از پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه بودجه اظهار امیدواری کرد که این پیشنهادها درکمیسیون تلفیق و صحن علنی مورد توجه قرار گیرد.
 
دکتر قائد یادآور شد: طی روزهای اخیر در ارتباط با بودجه 94 برخی از دستگاه های دولتی را طبق برنامه به کمیسیون اجتماعی دعوت کردیم که ازجمله آنها بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که رئیس و برخی از معاونین ، دیدگاه های خود را در این زمینه ارائه کردند و از جمله مسائلی که در این نشست مطرح شد این بود که اعتبارات اختصاص داده شده جوابگوی نیاز واقعی جامعه ایثارگران نیست.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در پایان تصریح کرد: در این نشست نمایندگان مجلس پیشنهاداتی ارائه کردند و در نهایت قرار شد که مجموعه اعتبارات بخش رفاه و تامین اجتماعی درخصوص اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از بالاترین رشد برخوردار شود اگر چه در این ارتباط دولت تلاش خود را کرده و بالاترین رشد را در فصل رفاه و تامین اجتماعی در نظر گرفته است.
کد خبرنگار: 14
اینستاگرام
به گزارش باشگاه خبرنگاران، میزان حقوق دریافتی مسئولان از جمله نمایندگان مجلس، هموراه یکی از موضوعات پُربحث بوده و ارقام مختلفی در این مورد بیان می‌شود. برخی از نمایندگان - که اساتید دانشگاه هستند - حقوق خود را از دانشگاه محل خدمت و سایر نمایندگان نیز از مجلس حقوق دریافت می‌کنند. طبق بند ۲ ماده ۲۰ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، اداره کلیه امور ادارى، مالى، استخدامى و سازمانى مجلس از وظایف و اختیارات رئیس مجلس و نظارت بر این امور از اختیارات و وظایف هیئت رئیسه مجلس به شمار می‌رود.

در این راستا آخرین فیش حقوقی یک نماینده مجلس را منتشر کرده که بر اساس آن حقوق دریافتی یک نماینده در طول یک ماه به شرح زیر است:

حقوق پایه: ۳۷ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۲۵۰ ریال.

عایله‌مندی: ۱ میلیون ۴۴۸ هزار و ۴۰۰ ریال.

فوق‌العاده شغل: ۳ میلیون و ۶۲۱ هزار ریال.

حق اولاد: ۷۲۴ هزارو ۲۰۰ ریال.

حق ایثارگری و جانبازی: ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۸۵۰ ریال.

روند ماه قبل: ۳۰۰ ریال.

خالص پرداختی: ۴۶ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال(۴ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان)

هدف از نوشتن این مطلب این نیست که چقدر می گیرند بلکه ما نباید بدانیم چرا حق ایثارگری آقایان انقدر با ما تفاوت دارد؟ تقریباً دو برابر چرا؟
باسمه تعالی
با سلام و احترام

اين مبالغ مربوط پرداخت‌هاي ناچيز داخل حكم است، پرداخت‌هاي ناچيز خارج از حكم اين عزيزان را كه حرف آنها حرف ملت است و درد آنها درد ملت است، را نديديم و نمي‌بينيم كه چند برابر حكم ناچيز عزيزان نماينده مجلس است با اين سختي و صعوبت كار+خانه‌هاي حقيرانه سازماني مورد استفاده آنها+خودروهاي فرسوده در ختيار با راننده و محافظ +...!!!
واقعاً در حق‌شان ظلم شده و مي‌شود!!!
ب ب خ ش ي د ا ش ت ب ا ه شد، د ر ح ق ا ي ث ا ر گ ر ا ن ل ط ف ن م و د ه و م ي ن م ا ي ن د!!!

.
سلام چرا حق ایثارگری مارا نمیدهند در این مورد رسیدگی نمایید .
باسلام خدمت همه ایثارگران .

اگر بودجه را یکصدو هشت هزار هزار میلیارد هم کنید ویا حتی کل کهکشان راه شیری را به اضافه بهشت به نامشان کنید . بازهم برای قشر خانواده شهید وجانباز تومنی تأثیر نخواهد داشت .
سلام ، چکیده تمام خواسته های بحق ایثارگران حاکی از اجرای قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی فارغ از هرگونه تاثیر بوسیله آیین نامه های داخلی بنیاد است.
بطور کلی با اعتقاد به حقانیت نظام اسلامی که استمرار راه انبیا و معصومین (ع) میباشد منزلت و شخصیت ایثارگران که صددرصد پیروی از مکتب ولایت و شهادت میباشد در عمل یا واقعیت ، مطابق با اعتقادات مذکور نیست.
سخنان و بیانات مجاهدین فی سبیل الله در مقولات رضایت و نارضایتی از عملکرد مسئولان میبایستی بعنوان الگو ، میزان و شاخص خروجی کلیه اعمال مورد سنجش و مد نظر قرار گیرد. البته خواسته های درمانی و معیشتی نیز میبایست در درجه اول به ایثارگران تخصیص یابد در حالیکه عملکرد مسئولان بنیاد وارونه و معکوس در درجه اول برای رضایت پرسنل بنیاد و تامین نیازهای تجملاتی بوقوع پیوسته که مغایر با قوانین مصوب در نظام اسلامی و شعارهای تریبونی است.
چنانچه یک چهارم بودجه 8000 میلیارد تومنی بنیاد مطابق با فرمایشات رییس محترم بنیاد به اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران تخصیص یابد میتوان از سایر کاستیهای عملکرد 35 ساله بنیاد چشم چوشی کرد.
سلام ، با اجازه فاش نیوز عزیز در پاسخ به سوال فرزند شهید محترم در خصوص تفاوت حق ایثارگری نماینده مجلس با سایر ایثارگران به استحضار میرساند بدلیل تبعیت فوق العاده ایثارگری از مبلغ حقوق پایه ملاحظه میگردد هرچه حقوق پایه بیشتر باشد نسبت درصد فوق العاده ایثارگری نیز افزایش خواهد داشت.
البته نکته قابل توجه در مورد حقوق نمایندگان مجلس باید یادآور شد که نماینده مجلس میتواند در مشاغل آزاد نیز درآمد کسب کند که با توجه به موقعیت شغلی مناسب ایشان لابد ارقام قابل ملاحظه خواهد شد.
سلام بر أمام وشهدا
لازم مي دانم سوالی داشته باشم و آن این است که نمى دانم چرا نماينده هاي محترم و وزرای اینقدر درآمدشان (دریافتی از جیب بيت المال) باید بالاباشد . بیشتر اوقات سال را در تعطیلات به بهانه سرکشی به حوضه های نمایندگی هایشان به سر می بیند و لازم به ذکر است که بعضی از این نماینده ها از دماغ فیل افتاده اند حتی یک ملاقات خصوصی با مردم جهت مرتفع کردن مشکلاتشان بر نمی دارند بگذریم از نماینده ای که از جیب خودش برای رفاه مردم خرج می کند ولی اکسر نمایندگان به فکر جیب خود و اطرافیانشان هستند


...

سهم ایثارگران از بودجه 94 : برای رزمندگان جانباز ؛ بالاخص 5 %

، فقر و فلاکت و تنگدستی و انتظاری دورتر ؟!

و سالی ظالمانه تر ؟!

خدایاااااااااااااا . صبری ایوب وار عطا بفرما ؟!

تا این بی عدالتی و اشک را تحملی شاید ؟!

امین
خوشا به حال انها که از بودجه سهم دارند، با وجود منابعی که در ایران وجود دارد با مدیریت صحیح می توان یک قاره را در رفاه قرار داد، لکن با وجود فساد و مفسدین در این کشور پهناور و ثروتمند و غنی،شاهد فقیرتر شدن فقرا و غنی تر شدن اغنیا هستیم، چرا چرا چرا
روزی خواهد رسید که دیر است، فکر چاره کنیم، نظامی که برای بر پا داشتن آنها کشوری از شهدا داریم، بی پناه و در خطر است، سر را از زیر برف خارج کنیم تا زمان داریم
نماینده ای که 50 ملیون بطور قانونی البته بدون بیمه ومالیات حقوق میگیره چه انتظاری است که کار منو شما را درست کنند خدا رحمت کته شهید رجایی را که حقوقش مثل نگهبان دم در نخست وزیری بود خدا اخر و عاقبت این ملت و بخیر کنه
50 میلیون !!بابا چقدر ساده ای اصلا ارزش تبلیغات انتخاباتی را دارد بنده خدا هرکدامشان سهامدار چندین شرکت دولتی وخصوصی هستند از میلیارد صحبت کنید
خواستم بپرسم از این بودجه میلیاردی چرا یک ریال به جانبازان از کارافتاده کلی تبصره 6 پرداخت نمیکنند حالا اینها اشتباه کردند باتنی مجروح سی سال برای دولت کار کردند
حق ایثارگری ارتباطی به حقوق پایه ندارد چون ضریب سال ضربدر عدد امتیاز ایثارگری در حکم میشود فوق العاده ایثارگری هر فرد
چی بگیم من فرزند جانباز 40 درصد با مدرک لیسانس 5 سال هست بیکار هستم و تک فرزند لطفا قانونی برای تک فرزند های جامعه ایثارگری تدوین کنید
لطفاً وزیر و مسؤلین اگر حوصله دارند جواب دهند؟
چرا برای ایثارگران بودجه نیست و به بهانه تهیه آیین نامه از اجرای لایحه جامع ایثارگری طفره می روند؟

افزایش ۳۵ درصدی بودجه آموزش و پرورش استثنایی و حقوق کارکنان

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مجید قدمی، گفت‌: کار در حوزه دانش‌آموزان استثنایی کاری حساس و ظریف است و برای بهره‌وری بیش‌تر باید به دنبال ارتقای دانش بود و بر دایره معلومات و دانش خود افزود‌.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اقدامات موثری که در حوزه دانش آموزان استثنایی صورت گرفته‌، ادامه داد: از سال آینده مشکل بیمه درمانی کودکان استثنایی به طور کامل حل خواهد شد و کار تامین بودجه و اعتبارات سرویس‌های مدارس این دانش آموزان هم در دست بررسی و اقدام است‌.

قدمی ادامه داد‌: به منظور کیفیت‌بخشی به سنجش قبل از دبستان کودکان از ابتدای آذرماه مطالعه و بررسی دقیق پس از پالایش آغاز شده است.

وی از واریز چند مرحله از سرانه دانش‌آموزی به مدارس استثنایی خبر داد و گفت‌: در خصوص تغییر کتاب‌های درسی از نظر محتوایی اقداماتی صورت گرفته است و تلاش می‌شود تا آموزش‌های ضمن خدمت در حوزه های تخصصی با بهره گیری از اساتید مجرب به صورت متمرکز برگزار شود.

قدمی ادامه داد‌: بر همین اساس دوره‌های تخصصی به صورت متمرکز در تهران و دوره‌های عمومی به استان‌ها محول شده است‌. با توجه دولت و عنایت مجلس در سال آینده ، ۳۵درصد به بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش استثنایی اضافه خواهد شد‌.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی برای جذب دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در مدارس داریم که اجرایی شدن بیمه دانش‌آموزان، تامین خدمات توان‌بخشی و رفع مشکل سرویس ایاب و ذهاب در مناطق محروم از جمله آن‌ها است.

با سلام وعرض ادب خدمت فاش عزیز وکاربران منصفش وبا آرزوی سلامتی برای همه
سخنی دارم با نمایندگان مجلس اگه میشه توی سایت نمایش بدین :
آقایان نماینده شما ها با حقوق عالی حق ایثارگری میگیرید بنده فرزند شهید شاغل در شرکت آب وفاضلاب روستایی که صددرصد دولتیه با 1200 حقوق حق ایثارگری نمیدهند. خدا ناظر براعمال همه هست رسمش اینه ......یک مرد از 280 نماینده اگه صدامو میشنوه بدادم برسه . مظلوم همین بیخ گوشتونه توی کمور وسومالی دنبالش میگردین . کمک کمک کمک کمک کمک هیچکی نیست . خدایا خودت کمکم کن
چرا از رزمندگان صحبتی نیست؟ فاش نیوز کمک.
خلاصه به این نتیجه میرسیم که فرق انچنانی میان جانبازوکمیته امدادنیست.عاقبتمون خیر باشه انشاالله......
یاعلی
جانباز مستمری بگیر20درصد که2سال است افزایش حقوق ندارم آیا واقعا برای مسئولین خجالت آور نیست؟؟آیا در سال94ما مستمری بگیران بنیاد شهید افزایش حقوق داریم؟؟
خداوند نبخشد کسی را که مطرح میکند که به آثارشان این و آن پرداخت میکنیم ولی دروغ میگوید این را بداند در نزد خدا مسول هست تمام
باسلام'خداوندابه خون شهدای که درراه تو وآب وخاک ناموس قدم به میدا جنگ گذاشته شهیدوجانباز شده اند? هرکسی که خیانت در حق جانبازان کند او و خانوادش در یک میدان جنگ گرفتار کن??به این شکل دشمن تک بزرگی بزند واو سنگر نداشته باشد وزمین صاف باشد!وگلوله آرپیچی تمام کرده باشد ?ونیرو کمکی نداشته باشد?تا به فهمد جانباز یعنی چه ?جانبازان میدانندبی سنگر تک دشمن زمین صاف ۰یعنی چه مصیبتی?هرکس درحق ما ناحقی کند ۰به این بهلا گرفتار اید انشالا
فاش نیوز سلام ازشماکمک کمک کنید حق مارا بگیرید از سال ۹۱ تاحالا هیچ گونه افزایشی مستمری ما نداشته شما ازطرف ما وکیل هستید ازآقایان سوال کنید 'آیا ماهم انسان هسنیم عایله داریم توان کار نداریم'پس چرا ازنیم جان گرفتارمان کردید?خدا ناظر بر قضیا است دیگر بس کنید!به فکرعاقبت باشید?عاقبت نزدیک است!دنبال چه می گردی?
ما دو ساله افزایش مستمری نداریم . اینها دارند طاغوت دیکری را بنا میکنند .
در این مملکت فرق حقوق باید چند ملیون باشد .این عدالت از کجا امده است
آخه چرا حق ایثارگران و خانواده های شهدا رو کامل ادا نمیکنید وضع مالی همه مون خرابه این مستمری ها جوابگوی ما نیست...بشنوید لطفا
واقعا شرم ندارن اینا ...با حقوق مستمری 650 هزار تومان جانباز چگونه زندگیش را اداره کند...کجایی اماما که فرمودی جانبازان رهبران این نهضتند ...اکنون همان رهبران نهضت در پیچ و خم و مشکلات زندگی اواره شده اند....
به کارکنان ارتش که بیش از 50 ماه خدمت در جبهه دارند وبازنشتسته شدهاند حق وحقوق ایثارگری تعلق میگیرد یا نه تورا به مقدساتتون سوگند با توجه به قانون ایثارگران که رزمندگان جانبازن آزادگان و شهدا را زیر مجموعه ایثارگران دانسته حق وحقوق ای جان بر کفان رادرست بدهید
سرباز ارتش که از اسارت آزاد شده در اداره دیگری با دیپلم استخدام شده وبا احتساب ایثارگری ویک رتبه بالاتر سنوات ایثارگریبازنشسته شده وحقوق دریافت مینماید هم از ارتش وهم از سازمان تامین اجتماعی جمع ماهانه بیش از 4/5 میلیون تومان ولی کارکنان پایور ودیگر رزمندگان از این امتاز بی بهرهاند چرایش را چه کسی پاسخگو است
با ماهیانه 650هزارمستمری چگونه به سرببرم خداکندمستمریبگیران حالت اشتغال شوندزن وبجه وکرایه خانه قسط.............................
با سلام ودرودخدمت همه دست اندرکاران و روسای سه قوه و در راس آن مقام معظم رهبری و ازتوجه ویژه ای که به ایثارگران دارند متشکریم .مشکل ایثارگران وخانواده شهداء در داخل سیستمهای اداری است .مثال در شرکت آب وفاضلاب تهران ایثارگر و خانواده شهید اخه هستند این را بارها شاهد بودیم وقتی حقوق خانواده شهیدی قطع میشود یعنی توهین به شهید شده. وقتی جانبازی مورد بی مهری مسئولی قرار میگیرد یعنی اخه و هزلران نام دیگر. امیدوارم گوش شنوا وچشم بینا به این موارد توجه کند
سلام .ببخشید بابای من 30ساله که ایثارگره و حقوقشه نگرفته الان باید چیکار کنه؟؟؟
سلام لطفا اگه قراره بعد از این هفت خان رستم برای ايثارگران کاری بکنید سریعتر....
ا سلام. هرچند برابر بند (2) ماده 68قانون مدیریت خدمات کشوری بلاخره برای سربازان جبهه رفته دوران دفاع مقدس سه چهارم ایام جبهه را داوطلبانه تلقی می نمایند از این عنایت مسئولین محترم متشکریم . ولی علیرغم تاکید بند .و. ماده 44 قانون اصلاح شده خدمات رسانی به ایثارگران، دستگاهها برای استخدام ویا شرکت فرزندانمان در آزمونها هیچ امتیازی حساب نمی کنند و می گویند جبهه شما در دوران سربازی بوده و شامل امتیازات ایثارگری نمی شوید انگار تیر و ترکشهای جبهه بین سرباز و غیر سرباز تفاوت می گذاشتند . استدعا داریم این مشکل به سمع مسئولین دلسوز مان رسانده شود تا در حق فرزندان ماها نیزهمانند سایر همرزمانمان احقاق حق گردد. با تشکر
2سال است که افزایش حقوق نداریم واقعا شرم اوره سه هزارملیاردسهم یکی وزندگی سخت روی مین رفتگان وجانبازان راهروبیمارستن
خب داداش اگه این چندرقاض به جانبازان بدبخت خانه به دوش بدن پس این بیماریها چگونه اختلاسهای میلیاردی بکنند مثل این بیچاره زنجانی بدبخت گناه دارن بزار خوووووب بخورن،

باهمتونم مسئولین گرانقدر
لطفا حق حقوق ایثارگران را پرداخت کنید چیزی کم نمیشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi