شناسه خبر : 30703
یکشنبه 21 دي 1393 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قهرمانان صنعت ایران


حاشیه‌‌های دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران
حمایلی که صالحی بر گردن همسر شهید هسته‌ای انداخت/ همسرایی سرود «ای‌ ایران» در سالن همایش‌ها


 

در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، رئیس سازمان انرژی اتمی حمایل قهرمان قهرمانان را به گردن همسر شهید شهریاری انداخت.


به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران امشب (شنبه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حاشیه‌های جالب و قابل توجهی به همراه بود که حتی اشک را در چشم برخی از حاضران و مسئولان شرکت کننده در مراسم جاری کرد.

* نشان قهرمان قهرمانان به علی‌اکبر صالحی به نمایندگی از سازمان انرژی اتمی به پاس خدمات وی در زمان سکانداری‌ و ریاستش در دستگاه دیپلماسی کشورمان و همچنین مدیریت فعلی وی در سازمان انرژی اتمی اهدا شد.

* دهمین جشنواره ملی قهرمان قهرمانان در حالی برگزار می‌شود که این همایش 10 سال پیاپی به معرفی برندهای برتر صنعت ایران می‌پردازد.

* در ابتدای این همایش از خانواده شهدای گرانقدر مانند مهدی زین‌الدین، علی‌اکبر شیرودی، رحمان دادمان، باکری، نبی‌الله شاه‌مرادی و جعفری تقدیر به عمل آمد.

* صالحی در بخشی از سخنان خود گفت: ملت ایران روز به روز مقتدتر می‌شود و این اقتدار به علت رفتار انسانی است که این ملت از خود نشان می‌دهد.

* رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به وجود برخی اختلافات در داخل کشور افزود: متأسفانه برخی از اختلافات گاهاً ترسناک می‌شود که حتی برخی از آنها لرزه بر تنم می‌اندازد.

* در این مراسم محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام حسنی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد دستغیب نماینده شیراز و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی حضور داشتند.

* صالحی معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: علم بدون دین به انحراف می‌رود و دین بدون علم هم به جهالت.

* پس از اهدای حمایل به رئیس سازمان انرژی اتمی، حضار در سالن به صورت ایستاده و مسئولان بر روی سن شعر «ای ایران ای مرز پرگهر را» را به صورت گروهی همسرایی کردند.

* علی‌اکبر صالحی حمایل اهدایی قهرمان قهرمانان را به گردن دکتر بهجت قاسمی همسر شهید دکتر مجید شهریاری انداخت و اعلام کرد که حمایل به کسی واگذار شد که حق او بود، زیرا شهید شهریاری هم در بعد علمی و هم در بعد  اخلاقی نمونه بارزی بود و علم و دین را با هم داشت.

* در این مراسم همچنین دکتر قاسمی همسر شهید دکتر مجید شهریاری با بیان سخنانی اعلام کرد که تک‌تک مردم و مسئولان ایران قهرمان قهرمانان هستند و این لقب نیز حتی به آرمیتا و علیرضا هم تعلق دارد.

* نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد ایران در هنگام سخنرانی دکتر بهجت قاسمی و شنیدن خاطرات وی از شهید شهریاری اشک بر چشمانش جاری شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi