شناسه خبر : 30719
یکشنبه 21 دي 1393 , 13:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور گردشگران داخلی و خارجی

حضور گردشگران داخلی و خارجی در موزه شهدای استان اردبیل

 

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان اردبیل از بازدید 3 هزار و 735 نفر از موزه شهدای این استان در سال جاری خبر داد.

 

یوسف دلخون اصل در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه میزان بازدید از موزه شهدای اردبیل نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: موزه شهدای استان اردبیل آبان ماه سال گذشته در محل خانه تاریخی رضازاده گشایش یافت.

 

وی افزود: این مکان به عنوان اثر معنوی و فرهنگی میعادگاهی برای همه دوستداران شهداست و برخی برنامه‌های فرهنگی از جمله مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا و کمیل در این موزه در کنار تصاویر و اسناد شهدا برگزار خواهد شد. تنها در سه ماهه گذشته دو هزار و 300 نفر در قالب گروه های مختلف از این موزه بازدید کرده‌اند. به طور متوسط قشر دانش‌آموز و دانشجو و شهروندان عادی بیش از هر قشری برای بازدید در موزه شهدای اردبیل حضور یافته اند.

 

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 985 نفر از کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی از این موزه بازدید کرده‌اند. همچنین در کنار گردشگران داخلی توریست‌های خارجی نیز از آن استقبال کرده‌اند. تاکنون گردشگرانی از کشورهایی چون اسپانیا، آلمان، انگلیس و ترکیه از این موزه بازدید داشته‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi