شناسه خبر : 30721
یکشنبه 21 دي 1393 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی سامانه سجا

وجود ۱۳۶۰ مدرسه شاهد و ایثارگر در کشور

راه اندازی سامانه سجا

 

 

کرمانشاه- مشاور وزیر آموزش و پرورش تعداد مدارس شاهد و ایثار گر در کشور را یک هزار و ۳۶۰ مدرسه عنوان کرد و گفت: ۴۷۰ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین کفراشی پیش از ظهر یکشنبه در سفر به کرمانشاه و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر مدارس شهید و ایثارگر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از بنیاد شهید مطالبه دارند که این مطالبات از سال های گذشته باقی مانده است.

وی افزود: تعاملات مناسبی با بنیاد شهید در این زمینه ایجاد شده و امیدوار هستیم با توجه به این موضوع این مطالبات وصول شود.

کفراشی در ادامه گفت: هم اکنون یک هزار و ۳۶۰ مدرسه شاهد و ایثار گر در کل کشور وجود دارد و ۴۷۰ هزار دانش آموز نیز در این مدارس تحصیل می کنند که از این تعداد نیمی را دانش آموزان خانواده های شهید و ایثار گر تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: همچنین 26 هزار دانش‌ آموز شاهد و ایثارگر در مدارس غیر دولتی سراسر کشور در طرح پراکنده مشغول به تحصیل هستند که فرزندان جانباز بالای 50 درصد در این طرح قرار دارند. 

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور ارتقای کیفیت علمی دانش آموزان مدارس مذکور را از اهداف اصلی اداره کل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: سه برنامه ترویجی، آموزشی و حمایتی برای این دانش آموزان نیز در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور جلسات و نشست های توجیهی را به صورت منظم با مدیران این مدارس برگزار می کنیم.

وی همچنین از راه اندازی سامانه سجا به منظور ثبت نام اینترنتی دانش آموزان مدارس شاهد و ایثار گر خبر داد و گفت: این اقدام برای حذف شیوه های نام نویسی سنتی انجام گرفته است.

کفراشی همچنین اظهار داشت: به دنبال استفاده از مشاوران مجرب و کارآزموده در مدارس شاهد و ایثار گر هستیم، چرا که بحث مشاوره در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش همچنین از فعالیت ۱۳۰ هزار ایثار گر در وزارتخانه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴ هزار معلم فرزند شهید، ۲۸ هزار جانباز و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر آزاده هستند.

اینستاگرام
با عرض سلام ادب واحترام وبا تشکر از راه اندازی سامانه سجا از اینکه ثبت نام در مدارس شاهد به صورت الکترونیکی انجام می شود متشکرم . اگر ستاد شاهد در خصوص برگزاری روز مغلم واجرای یک برنامه هماهنگ در جهت تجلیل از معلمین مدارس شاهد برنامه ریزی داشته باشد (مانند سالهای گذشته )بسیار دلگرم کننده ومطلوب خواهد بود وباعث جذب بیشتر همکاران در مدارس شاهد خواهد بود .
چطور ثبت نام کنم
چجوری ثبت نام کنیم آقا؟
با سلام چطوری باید ثبت نام کرد؟ممنون از راهنماییتون
1231
سایت سجا نام کاربری و رمز عبور منو قبول نمیکنه، لطفا راهنمایی ام کنید
بااین نشانی سایت باز نمیشه
سایت سجا نام کاربری و رمز عبور منو قبول نمیکنه، لطفا راهنمایی ام کنید
با سلام و احترام لطفا راهنمایی بفرمایید چطور باید در سامانه وارد شد منظور از کد و رمز امنیتی چیست ؟در بد ورود به سامانه کد و رمزی را می خواهد که در این سایت نیز معلوم نیست از کجا باید ان را دریافت کنیم با تشکر
سلام لطفا" مردحل ثبت نام توضیح دهید.؟
سلام چطور ثبت نام کنیم؟
سلام لطفا ما را راهنمایی کنید نام کارری و رمز عبور چیست چه مشخساتی را باید بنویسیم
سلام برای سوم ابتدای که اول و دوم را در غیر شاهد گذرانده گزینه ثبت نام نیست چکار کنیم
امکان ثبت نام اینترنتی خیلی خوبه
چه جوری در این سایت ثبت نام کنم
چجوری باید ثبت نام کرد هر چه سریع تر.ممنون
چه جور باید ثبت نام کرد؟
میکاییل جهانی پور
چجوری باید ثبت نام کنم ؟
لطفا درخصوص پبت نام توضیح دهید
سلام عرض تبریک ماه مبارک رمضان من میخواهم بدانم در این سایت چگونه ثبت نام کنم لطفا هر چه سریع تر به من اعلام کنید




من الله توفیق
موفق باشید فرزندانم
بببببببب
برید بابا با این سایتتون
ثبت نام نمی شم چی کار کنم
رمز عبورم را فراموش کردم چکار کنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi