شناسه خبر : 30755
دوشنبه 22 دي 1393 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسم کدامتان درلیست سیاه است؟!

خداوند ازهر گناهی می گذرد الا حق الناس! این یعنی افضل ترین نماد اسلامی بودن ما!!پس اگر چادر سر نکنم چون دیگران را به گناه می اندازم دچار حق الناس شده ام. پس حجاب به حق الناس ربط دارد.

دکتر معصومه پاشایی - آیا نماد اسلام مراسم های مذهبی و چادر سر کردن امثال من و تلویزیون نه چندان مذهبی ماست! یعنی اگر از اینها جدا شدیم دیگر جهنمی شده ایم و یک کشور لائیک به حساب می آییم!

خداوند ازهر گناهی می گذرد الا حق الناس! این یعنی افضل ترین نماد اسلامی بودن ما!!پس اگر چادر سر نکنم چون دیگران را به گناه می اندازم دچار حق الناس شده ام.  پس حجاب به حق الناس ربط دارد.

تنها جایی که خداوند سرسختنانه جلوی انسان می ایستد حق الناس است، چیزی که در کشور اسلامی ما کسی به آن اهمیت نمی دهد! البته منظورم کسانی اند که خیلی ادعای کس بودن می کنند! برخی مسئولین که ادعای اسلام می کنند و ساعت نماز و دعا در ادارات تنظیم می کنند، هر جا می نشینند برای نشان دادن خلوص خود از شهدایی مایه می گذارند که از جانشان مایه گذاشتند، ولی خود نمی توانند حتی از جیبشان مایه بگذارند!

نمی دانم با این شتابی که ارقام اختلاس هایمان بالا می رود به کجا می رویم!! بماندخرده خوری های برخی ادارات و کارمندان و....

آیا انقلاب کردیم و شهید دادیم که به اینجا برسیم! رئیس محترم قوه قضائیه شما بگوئید به کجا می رویم! جناب رئیس مجلس که نزدیک انتخابات ناگهان یادتان می افتد فراکسیون دفاع مقدس لازم داریم شما بگوئید به کجا می رویم! دولت محترمی که سمینار مبارزه با فساد راه می اندازید و برای نان پای مذاکره می روید شاید بهتر است شما پاسخ بدهید به کجا می رویم! دولت های قبل؛شما چطور آیا می دانید به کجا می رویم!

چه با پول چه بی پول...چه پا از روستایت بیرون نگذاشته باشی و چه به حساب بیت المال مارکوپولو شده باشی و دنیا را گشته باشی ته این کوچه برایت بن بست است!

مگر به سیره شهدا زندگی کنی و دشمنانت دائما نقشه مرگت را بکشند!

آقایان اسم کدامتان در لیست سیاه دشمن است...؟

کد خبرنگار: 14
اینستاگرام
سلام خانم دکتر پاشایی . خیرمقدم عرض می کنم .
واقعا جای شما اینجا خالی بود . گل گفتی مخصوصا آنجایی رو که درباره استفاده ابزاری از نام شهید بود . دکتر جان این جور که شروع کردی اسم خودتو بی برو برگرد تو لیست سیاه ببین !!
کدوم لیست ؟؟؟
حالا خودت متوجه میشی الا اینکه رانت داشته باشی !! داری ؟؟
رانت داریم تا رانت - منظورتان کدام رانته ؟!؟؟؟؟؟؟؟
والا چی بگم علی الظاهر شما متوجه شدید کدوم رانتو گفتم که ..
فکر اشتباه نکن ؟؟ لطفا ..
گفته باشم ما خانما اونم اگه اهل جهش باشی هیچ وقت همدیگه رو تنها نمی ذاریم و قضاوت ناحق در حق هم نمی کنیم ... این رانتو می گم ...
سلام احسنت خواهر گرامی ایکاش یه سری هم به حیاط خلوت دولت که به منظور فرار از عزاداریها مانند عاشورا 28 صفر به جزیره زیبای کیش میایند ودر یک هوای بهاری جت اسکی سوار میشوند وبه قول بعضیا غشق حال میکنند البته کسانیکه این سرویسها را در اختیارشان می گذارند مواجب غادی ولیست بیمه ایشان بالای 15 ملیون تومان است البته ماشینهای تویوتای اوالونشان خانه یا به عبارتی قصرشان بماند اری اینجا ایران است ایران زیبا جای شهدا خالی البته اینها اینقدر بی چشم رو هستند که به جانبازان وایثارگران توصیه میکنند که جهادتتان را به مادیاد دنیا نفروشید بعلی حقالناس اینجاهم پایمال می شود دراین جزیره زیباکه پایخت ارامش ایران است
درسته چند وقتی پای آقازاده ها به کیش باز شده با سفارش همین آقازاده ها این دوستان در اینجا سر کار امدند تا جهت تفریح و سرمایه گذاری به این جزیره زیبا بیایند
ضمن تشکر از اين مرقومه تازه که گوياي زخمي کهنه است ، نقل ميکنند از آيت ا... جوادي آملي که در خصوص خسکسالي فرموده اند که " راه حل باردار کردن ابرها نيست ؛ براي رفع خسکسالي بايد سراغ کسي که دليل خشکسالي است[خدا] برويد"[ نقل به مضمون]؛ واقعا تا کنون مسئولين فکر کرده اند که دليل اينهمه مشکلات مثل خشکسالي ، تحريم و ... چيست؟ آيا موقع آن فرا نرسيده است که کمي سر در گريبان خويش فرو بريم و به خودمان و کارهايمان تامل کنيم؟ يقينا آمريکا و کشورهاي 5+1+... سران کفر و ظلمند، آيا ما به ملت خود و برگزيدگان ملت خود ظلم نمي کنيم؟ آيا موقع آن فرا نرسيده است که توصيه هاي خدا و قرآن و پيامبر و امامان و امام خميني و امام خامنه اي را گوش دهيم نه فقط بشنويم؟ آيا موقع آن فرا نرسيده است که معناي شهيد و جانباز و رزمنده و ايثارگر و خانواده هاي آنها را درک کنيم ؟ آيا موقع آن فرا نرسيده است که نه تنها نگذاريم ايثار و شهادت در پيچ و خمهاي دنيا گم نشود ، که با خاطيان اين معنا برخورد کنيم؟ و...؟؟؟ ؛ بياييد به اصول و ارزشها برگرديم و برنگرديم از راهي که نبايد برميگشتيم؛ بدانيم که تصريح " اين تذهبون" اشاره به ما دارد.
آری برادر ما شما موافقم، ولی چه کسی مسئول این همه انحرافات و مشکلات هست؟ آیا از خود پرسیده ای؟ آیا فقط اینکه کسی یا کسانی دلشون خیر می خواهد کافی است؟ پس آنه با من هیچ قدرتی ندارم برابرند؟
باسلام خدمت دوستان عزیز
ضروری دیدم پاسخ این مطلب را شخصا بدم اگر بی ادبی کرده باشم از الان پوزش می خواهم.
خوب با یک سوال شروع میکنم: چرا باید در انتخابات شرکت نکنیم؟!
همین تفکرات و عقب نشینی از سیاست و تصمیم گیریهای کلان مملکت به بهانه ی اخلاص ایثارگران باعث میشود که دو دستی گوی سبقت این میدان را به کسانی بدهیم که ذره ای دغدغه و دلسوزی نسبت به نظام ندارند و بعد بگوییم مولایمان تنهاست!!!!!ما سرباز ولایتیم روزگاری به اذن مولایمان درس خواندیم، او امر کرد به محرومین برسید لبیک گفتیم و به طبابت و کار عمرانی فرهنگی در مناطق محروم پرداختیم، مولایمان گفت فرهنگ و دست به قلم بردیم و سایت جهش رو ساختیم و اگر وظیفه حکم کند نماینده و وزیر هم خواهیم شد تا بر سرمان نزنیم مولایمان تنهاست... آخر ما مرید مردی هستیم که دشمنانش به اوج سیاستش اعتراف کرده اند...
این تفکریست که لازمه ی ایثار است و باید همه ایثارگران داشته باشند...
یاعلی
باسلام احتمالاخانم دکترهم تصمیم گرفته انددرانتخابات شرکت کنند وازحالادنبال رای هستند انشالله که اینطورنباشد.
اگه چنین باشدمگراشکال دارد برادرم؟
اتفاقا سرکارخانم به نکته درستی اشاره کردن. ماهرچقدر درمسایل سیاسی و اقتصادی و فرهنگی عقب بایستیم حکما آنان بیشتر پیشروی خواهند کرد.همچنان که الان این اتفاق نامیمون افتاده.!!
البته بشرطی که واقعا از عاقبت مون مراقبت کنیم که اعتراف میکنم کمی سخته.
ولی بهرحال هرچقدر برادران و خواهران متدین و ایثارگر ووطن دوستم تلاش کنند که به جایگاههای بالاتر برسند و به وظیفه ملی و شرعی و البته قانونی خودشان عمل کنند بهتره.
عزیز ناشناس ممنونم از اعترافت ..چون واقعا نکنه به جایی بود . آخه ما فکر می کنیم مثلا اگه بگیم ما عالم هستیم یا فرزند حاج آقا یا فرزند شهید یا جانباز یا رزمنده یا ... ما مبراییم از هر شائبه ای علی الخصوص از خطر سقوط در امانیم !!
دور از جون دور از جون شان و منزلت خانم دکتر کلا میگم :
کی می تونه منکر بشه وجود آدمایی رو که سر کار اومدند با وجاهت و وجهه ی موجه و شناخته شده به تمام ارزشهای نظام الهی و جمهوری اسلامی ایران ...اما فریب امیال دنیوی رو خوردند و خیانت کردند ؟؟؟
همش که گولمون نزدند باور کنید بعضی افراد همینکه پشت میز و صندلی نشستند گول خوردند اونم گول شیطان درون و بیرون ..
خانم دکتر باید بدونه ما حامی اون هستیم شک نکنه. ولی این دل نگرانی های خودمونو میگیم تا از هم حالا یه خودسازی اساسی و الهی درباره پروژه های ذهنی خود داشته باشه ...
خانم دکتر برای شما آرزوی موفقیت و توفیق خدمت صادقانه می کنم . بگو یا علی
من نمی دانم این مسیولین این بی حجابی وفساد را نمی بینند در کیش هرکس حجاب داشته باشه مسخره می کنند
مضرات فساد اداری و مالی کمتر از فساد بی حجابی است ؟! .....
خانم دکتر اگه جسارت می کنم ببخشید ! باور کنید حرفم فقط با شما نیست . شما فقط باب عرایض منو باز کردید ..
می خواهید در انتخابات شرکت کنید ! ؟
بفرمایید ما که بخیل نیستیم این گوی و این میدان . نماینده و وزیر شدن هم بهتون میاد .
فقط می خوام بدونید اون کسایی که حالا قصد و غرض شان در رودررویی با نظام واضح و عیان روی دایره افتاده و پته شان رو آب !! روزی مثل ... سنگ مولا رو به سینه می کوبیدند و دم از عدالت اجتماعی می زدند و خود را خادم و مرید ایثارگر !! !
کی ما چشم بسته گوی و میدان فعالیتهای سیاسی رو دو دستی دادیم به آدمایی که دغدغه و دلسوز ی نظامو ندارن ؟؟
همه با ترفند های تبلیغاتی خودشونو دلسوز جا زدند ؟ اونم با استفاده ابزاری از اسم کسایی که ما بهشون تعصب داشتیم . حالا در حالی که برای ما غول مافیایی شدند و شاخ اقتصاد رو سرشونه ما رو که هیچ بلکه ارزشها ی ما رو هم به حساب نمیارن !!
آخه تا کی باید بشنویم که کاندیدای نمایندگی و رییس جمهوری و فرماندهی و مدیریت از اسم مقدس شهید و جانباز و ایمان و تقوا ی نصف و نیم بندش ....بگذریم .
بابا حتی برگزاری سمینار و میزگرد و همایش و نمایش ها هم به اسم شهید و شهادته ولی در واقع همه فکر ارتقاء اسم و رسم و پست و مقام و میز و صندلی و کرسی نمایندگیه !!
پس از شما دیگه انتظار دارم لااقل کمی درباره توان مدیریتی خودتون حرف بزنید ..سنگ مولا رو به سینه زدن هم بذارید واسه ما ... با تشکر
فاش نیوز دیدی چی شد بینمون شکر آب شد دیگه کامنتام چاپ نمی شه ؟ چکار کنم ؟
همش شری ؟ همه هم اینو فهمیدن ...چرا ؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi