شناسه خبر : 30800
چهارشنبه 24 دي 1393 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان زیر 25 درصد تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند!

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری برای زیرپوشش قراردادن جانبازان زیر 25 درصد خبر داد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری برای زیرپوشش قراردادن جانبازان زیر 25 درصد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد‌علی شهیدی عصر امروز در حاشیه ادای احترام به شهدای بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که توفیقی نصیب شد تا هیئت دولت به استان بوشهر سفر کند، ضمن اینکه شاهد استقبال خوبی توسط مردم از این هیئت بودیم به‌خصوص که این اتفاق با حضور خانواده شهدا و ایثارگران صورت گرفت.

وی بیان کرد: دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران دارد، مقام معظم رهبری نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و سفارش زیادی کرده‌اند و فرمودند که «باید بکوشیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، چراکه این فرهنگ، همان فرهنگ امام حسین (ع) و شهداست».

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر بخواهیم بمانیم و استقلال و آرامش داشته باشیم، باید این فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما زنده بماند.

شهیدی با بیان اینکه اولویت بنیاد شهید فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: امسال سعی ما این است که نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های خاصی را داشته باشیم، یکی از برنامه‌های ما این است که گلزارهای شهدا به زیارتگاه‌های مردم تبدیل شوند، یعنی به‌گونه‌ای باشند که مردم در این مکان‌ها حضور یابند؛ باید مردم را به گلزارهای شهدا دعوت کنیم تا از نزدیک با شهدا آشنا شوند، نسل جوان ما بدانند با فداکاری‌هایی که این بزرگان کرده‌اند ما هم‌اکنون در ایران آرامش و استقلال داریم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح کشور حدود 196 هزار و 14 گلزار شهید داریم و معتقدیم این مکان‌ها باید آباد و زیارتگاه مردم شود، در همین راستا تصمیم گرفته شده است که این گلزارها مناسب‌سازی شوند و از آن وضعیت سابق خارج شوند، از این تعداد حدود 8 هزار و پنج گلزار شهید دست‌نخورده باقی مانده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید امور ایثارگران تصریح کرد: در استان بوشهر حدود 210 گلزار شهید داریم که حدود 169 گلزار آن کامل شده است و ساماندهی حدود 40 گلزار دیگر باقی مانده است که تا تابستان سال آینده این گلزارها نیز مناسب‌سازی خواهند شد.

شهیدی در مورد تامین اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا گفت: بخشی از این اعتبارات از طریق دولت تامین شده است و مقداری از آنها را خودمان تامین اعتبار کرده‌ایم و بخشی دیگر را نیز استانداری‌ها تامین اعتبار کردند.

وی با بیان اینکه مشکل بودجه برای ساماندهی گلزار شهدا نداریم، تصریح کرد: باید برای تامین اعتبار ساماندهی 8 هزار گلزار باقی‌مانده برنامه‌ریزی کنیم و امیدواریم بودجه مورد نیاز آن تامین شود.

رئیس سازمان بنیاد شهید امور ایثارگران گفت: به طور طبیعی باید طبق ضوابط و آیین‌نامه‌ای که بنیاد دارد عمل کنیم، چراکه جانبازان زیر 25 درصد تحت پوشش حمایت‌های بنیاد شهید نیستند و این روند اصلاح شود.

شهیدی گفت: در حال تجدیدنظر و بررسی این موضوع هستیم تا با کمک نمایندگان مجلس ضوابط را مشخص کنیم و سعی می‌کنیم تا با تدوین برخی دستورالعمل‌ها این جانبازان بزرگوار را نیز زیرپوشش حمایتی خود قرار دهیم.

وی در مورد مطالبات خانواده شهدا نیز با بیان اینکه تا پایان سال 90 مطالبات خانواده ایثارگران و جانبازان پرداخت شده است، گفت: در سال‌های 91 تا 93،  دولت مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران را بررسی و میزان آن را تایید کرده است لذا سعی می‌کنیم که هرچه زودتر این مقدار را هم پرداخت کنیم.

منبع:فارس
 

اینستاگرام
آقاي شهيدي همه جانبازان برابر قانون تحت پوشش بنياد هستند شما كاري كنيد كيفيت خدمات جانبازان زير 25 درصد بهبود پيدا كند
باسمه تعالی
با سلام و احترام

جاي بسي تشكر و قدرداني است براي اينچنين تصميمي كه تحت پوشش قرار دهند همه جانبازان را فارغ از درصد.

لكن درخواست ما از بنياد شهيد و امور ايثارگران علي‌الخصوص رياست آن اين است كه گزارش سالانه‌اي از اقدامات صورت پذيرفته به جانبازان را به پيشگاه ملت تقديم نمايند؛
تا اين ملت هميشه در صحنه بدانند از بودجه كلان بنياد چه سهمي براي پرداخت به كاركنان عزيز و خدوم آن صرف و چه مبلغي براي رفاه جانبازان صرف مي‌شود؟
فقط براي خودم مي گويم و نه ديگران، درون‌ش ما را كشته بيرون‌ش ديگران را!

ب ب خ ش ي د ا ش ت ب ا ه شد، د ر ح ق ا ي ث ا ر گ ر ا ن ل ط ف ن م و د ه و م ي ن م ا ي ن د!!!

.
سلام مبارک جانبازان آینده ما که آفتاب لب بومیم باید بفکر سنگ قبر و خرید قبر خوب باشیم .
دنبال همسایه خوبی برای قبرستان . سر دونبش باشد و سایه درخت داشته باشد بهتر است و در اولین بلوک هم باشد بهتراست برای خانواده پیرم .
روی آن بنویسند قایق ران شجاع عملیات بدر که ناجی رزمندگان بود
و بنویسند تا آخر زیر 25% بود و در چهار عملیات شرکت کرد و بنیاد هیچی کمکی به او نداد
سلام ، رییس محترم بنیاد با طرح موضوع خدمت به جانبازان زیر 25 درصد باعث شد داغ دل بیش از سی ساله تازه شود. البته شعارهای همیشگی و تبلیغی فاقد عمل مثال «باید بکوشیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، چراکه این فرهنگ همان فرهنگ امام حسین (ع) و شهداست یا اگر بخواهیم بمانیم و استقلال و آرامش داشته باشیم باید این فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما زنده بماند.
این پیامها درحالیکه اکثریت جانبازان معزز در بین ما حضور ندارند و فعالیت بنیاد تبدیل به بنگاه داری اقتصادی شده با کمال تاسف سالها فقط در مرحله حرف و شعار مانده است. البته همانطور که در پیام ذکر شده اگر بخواهند بمانند و استقلال و آرامش داشته باشند باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده بماند لیکن در عمل معکوس بوده لذا ماندن و استقلال و آرامش بطور طبیعی در مسئولین وجود دارد اما بین ایثارگران مظلوم و محروم استقلال و آرامش وجود ندارد.

...

جناب آقای حجت‌الاسلام محمد‌علی شهیدی و همه کارکنان محترم بنیاد شهید همه عزیز

هستند .

اگر اشکالی هست در قانون است .
جناب آقامرتضی شمادرمعرفی آقای شهیدی کمی بی انصافی کردی وکلمه والمسلمین راجاگذاشتید.... الحمدولله دراین کشورهرچه وضع میشه قانونِ امًا مجریان آن ولایتمدارنیستند. فقط به اسم ولایت هستند. وگرنه کجاحضرت آقا فرمودند درصدجانبازان راکاهش بدید. درد. دل خیلی زیاده........................
با سلام عادل فیروزکوهی جانبا ز20درصد هستم میخوا ستم بدانم چرا عدالتی درکار نیست آیاما جانباز نیستم
تحت پوشش كميته امداد بوديم بيشتر به ما توجه ميشد ......

...

و بهزیستی هم ؟!
مگه برای بالای 25 درصدها چکارکردید فقط میخواهید صورت مسله را عوض کنید هنوز هزاران جانباز بالای 25 درصد هستند که آنها رابه رسمیت نمی شناشید مثل جانبازان کارافتاده تبصره 6
تفاوتهاي زيادي دارند مثلا شهريه دانشگاه رايگان . سهميه كنكور . حقوق حالت اشتغال . وام 4 درصد مسكن و ... ما جانبازان زير 25 درصد از داشتن يك كارت جانبازي هم معاف هستيم چه برسه به تسهيلات .
اگر بنیاد شهید تعطیل شود و خدماتی که می دهد یعنی همان صدور معرفی نامه به ادارات مختلف را دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند هزینه بسیار زیادی صرفه جویی می شود
ایا به جانبازان زیر 25 وسن 53 بازنشتکی تعلق میکیرد در ضمن بنده بیکار ومستمعری بکیر بنیاد هستم راهنمای فرمایید
فقط یک قبر با تخفیف به شماتعلق میگیره دلت خوشه ها

...

من هم جانباز زیر 25 % بنیاد هستم . و بیکار هستم . از بنیاد هم حقوق

نمی گیرم ؟!

قبر با تخفیف ؛ کجا می دهند من هم بگیرم ؟!
بزرگوار جانبازان زیر 25%را فقط برای سیاهی لشکر و گزارش دادن مسئولین بنیاد در سخنرانیها و اعلام آمارها میخواهند و الی حق دفن در قطعه صالحین را هم ندارند.لذا به فکر سنگ قبر خود باشید!!!!

...

سنگ قبر گرونه ؟!

یه پاره آجر هم باشه خوبه ؟!
اشتباه فهمیدی قبر مجانی است تخفیف برای جانبازان معنی نداره توی امامزاده ها هم زمین قبر خیلی گرانه ولی برای جانبازان مجانی است مرحبا به نمایندگان مجلس و ایده های عالیشان
اقای شهیدی مطمن باشید خدمت به شهدا وجانبازان وحتی به یک نفر از این قشر ایثارگراخرت شما را بیمه خواهد کرد.از دولت یازدهم که در خدمت به این قشر اهتمام بیشتری دارند نیز متشکریم وبرای موفقیتش دعا خواهیم نمود.اما جهت اطلاع بیشتر توجه شما را به گوشه ای از توصیه حضرت امام (ره) به شما مسئولین معطوف میدارم:چنانجه مسئولین از خدمت به ایثارگران غافل شوند وانها را در پیچ وخم زندگی خویش رها کنند،بدانندکه در اتش خشم الهی خواهند سوخت.
فرازی از صحیفه حضرت امام(ره)
بس چه فرقی میکند بین جانبا ز 5 درصد وهفتاد درصد این حرفش توهین آمیز است وچونکه درد ورنج جراحت نکشیده فقط روضه میخوانند
از اینکه دولت یازدم اهتمام بیشتری به ایثارگران دارد جای تشکر وقدردانی است وما نیز برای موفقیت مجموعه دولت یازدهم دعا میکنیم زیرا موفقیت همه دولتها موفقیت جمهوری اسلامی است.اقای شهیدی حضرت امام(ره) در صحیفه خویش مسئولین را به خدمت به ایثارگران متوجه نموده وفرموده اند اگر مسئولین از این قشر غافل شوند در اتش خشم الهی خواهند سوخت.پس بدانید که خدمت به ایثارگران اجر معنوی بسیار بالایی دارد.
سلام می فرمایید فرهنگ ایثار وشهادت باید زنده بماند . ایا بهترین کسانی که می توانند یا رشادتها و شهامتهای بخصوص شهدا و ایثارگران را برای نسل فعلی و اینده بیان کنند چه کسانی هستند ؟بلاشک همگی اعتقاد داریم همرزمان ... بله همانان که بدون اینکه همدیگر را بشناسند جانشان را فدای همدیگر می کردند. ولی متاسفانه پاییز امده و باید بیایید چون خدا فرموده وهر انسانی عمری دارد. ولی حیف که همسنگرانی را می شناختم .که با کوله باری از خاطرات دوستان همسنگرشان دار فانی را وداع گفتند و رفتند؟ ولی یک بار از اینان و انان نخواستند که بگویند انجا/ شلمچه و طلاییه و کربلای یک و دو و.........تا کوههای سر به فلک کشیده های غرب چه بر سرشان امد؟زیارتگاه شهدا یاد اور انسانهایی است که به فرمان امام ره از نظام و انقلاب وکشورشان جان نثار کردند.وبه شهادت رسیدند. از عزیزان فرهنگی تقاضا دارم که با درایت خودشان و ارتباط با این قشر ایثار ان خاطرات را به تحریر در اورند. البته کارهای زیادی شده است و بی انصافی است که بگوییم در این زمینه کاری نشده است . ولی هنوز هزاران کتاب نا گفته از ایثار در دل ایثارگران مانده است .برای شادی روح شهدا صلوات .1388
بچه هامون بزرگ شدند ازهمه چی محروم بودند . همسرمان خودش هم بیماری اعصاب گرفت و هیچ توجه ای حتی حق پرستاری به وی ندادند .توی سی سال یه کارت بما ندادند . حالا پیر و ناتوان و از کارافتاده شده ایم دیگر به طبع ما چیزی خوش نیاید جز یه مرگ شیرین . . . خدا نیامرزدشان خدا نیامرزدشان چقدر زجر کشیدیم و هنوز می کشیم خدا نیا مرزدشان کسانی که تابحال مسوول بوده اند . . .
امین .امین . تا هزاران صفحه کاغذ سفید امین دست انتقام خدا برحق است خدایا انتقام
جناب اقای شهیدی حرف تا عمل خیلی فرق دارد ای کاش یکی می دانست ما چرا با این همه ناراحتی جسمی 20 درصد جانباز شدیم من که هر روز که از خواب بیدار می شوم یک ساعت سرفه می زنم و خون بالا می آورم فقط دکتر های بنیاد را به خدا واگذار می کنم که توجه به هیچ چیزی ندارند
سلام کف درصد جانبازی جانبازان شیمیایی و اعصاب روان کی اجرا می شود؟
وقتی براهتی درصد جانبازی رااز50% به 35% ارتقاء میدن !!!!!!! بدون اینکه اطلاع داشنه باشی آن هم چه ارتقایی...... این نشان دهنده اینه که جانبازان روزبه روز بهتر میشن وفرسودگی وبدترشدن جراحات تآثیری برارتقاء درصدواقعی ندارد. وقتی به بنیاداستان مراجعه میکنی . میگن به والله دکترای تهران این غلط کاری رومیکنن.ودر سیستم دستکاری میکنن........البته کشورمااسلامی ومسئوتین هم طبق براهین اسلامی عمل میکنند. پس جای هرگونه شکایتی وجودنداردوجایزنیست...همانطورکه جانبازان 25% رو به10یا15% باشیب ملایم کاهش میدن.!!!!!!!!!!!!!!
باسلام . دوستان جانباز زیر ۲۵ ...باوعده های سر کاری با یه ماشااله گفتن هول نکنین و از عملی که قراره ...قراره اگه ... اگه ..... انجام بدن دست به مجیز گویی نزنید .از ۲۵ به بالاها بپرسید متوجه میشید هیچ خبری نیست .زود گول تبلیغات رو نخورید.
باسلام به همه حماسه آفرینان جبهه وجنگ موقع جنگ این حرفها نبودجانبازچنددرصد وغیره حالاهم نباید باشد هررزمنده ای که حتی یک روزجبهه داردودرزندگیش وامانده بایدنظام حمایتش کندوفردی هم که حتی ۷۰درصد هم جانبازی داردولی درگذران زندگیش مشکل نداردخودش نباید حتی یک ریال ازبیت المال دریافت کندمگه مارفته بودیم که اعضایمان رابفرشیم که داریم این حرفها رامی زنیم البته این نظر بنده هست چیزی که برای خدابوده باید اجرش راازخدابخواهیم نه ازبیت المال
روزی میرسد که اجازه نمیدهند حتی جنازه مارا در کشورمان دفن کنند...

...

یکی خبر بگیره شاید زمین در افغانستان ارزون باشه ؟!

فاش نیوز هم شکلکو دریغ کرده ؟!
بهترین را این است هرگروه ازجانبازان یک گروه ارتقاه پیداکنند مثلا بین 25 تا 49درصد مزایای بالای 50درصدی را استفاده نمایندوزیر 25 درصد هم مزایای بالای 25درصدی را
آنقدرتبلیغات دروغ گفتن جانبازان ریر 25 درصدی هم به ظمع افتادند فکر مینند چه خبره درحالیکه نمیدانند درحق ماهم چه خیانتی میشود مثال حدود 30سال است چانباز شیمیایی غیر قادر به کار شدم تا حالا یک ریال بنیاد یهم کمک نکرده فقط بنام ما به کام دیگران
فعلا همانی که ... بزرگش کنید فعلا جانبازان کارمند و ... کارافتاده را تحت پوشش قرار دهید بعدا برسید به بقیه
سلام :جانبازان همه در فقر کامل یکی یکی رفتند آقای شهیدی دیگر خدمات بهتر به درد چهمان میخورد کو؟کی؟ قانون زیاد است اجرا صفر است
ریاست محترم
قرار بود جانبازان زیر 25 در یک مقطع تحصیلی از پرداخت شهریه معاف شوند چه شد منتظریم
با سلام فكر ميكنم دولت محترم در رابطه با جانبازان كوتاهي نكرده شايد ما توقعاتمان زياد شده .بالاي 25 درصدي ها همه از امكانات دولتي دارند استفاده ميكنند توقعات آنان باعث شده كه به زير 25 درصدي ها چيزي نرسه .حالاشما آقايون محترم بالاي 25 درصدي دريافتي هاي خودتون رو اينجا بنوسيد ببينيم كي از حقش كمتر گرفته كه اين همه ناراحت هستيد .....
آقای علی اکبر باسلام واحترام درنظرت به چیزهای پرداختی که اصلاً وجاهتی ندارد زیرا برای بالای 25% حقوقی پرداخت نمی شودودرپرداختی ها بالا وپائین 25%فرقی ندارد اگرهم پرداخت بشود حق شما راندارد عوض اینک حقتان رابروید ازدولتمردان بگیرد خودتان راباآنها مقایسه نکنید بلکه آنانباتفرقه افکنی میخواهند به اهدافشان که عدم حمایت ازایثارگران هست برسند فکرمیکنم اگرکمپین ایثارگری تشکیل بدهیم وازهمدیگرحمایت کنیم می توانیم به حقوقمان برسیم باتشکر
اقا رزمنده ها هم بچه هاي همين مملكت بودند كه جنگ كردند و امثال اقاي شهيدي اينچنين شيك ظاهر ميشود و فرمايش ميدهد فقط شانس نياورده اند كه جانباز شوند اينها نياز به حمايت ندارند قاوني براي اينها وضع نشده است خير چون جانبازان عزيز با استفاده از سهميه و امكانات به جاهايي رسيدند و به مجلس راه يافته اند محبوب شدند توي چشم بودند و ما رزمنده ها را هيكس نميشناسد چون نه رسانه ها حرفي از ما ميزنند و نه مطبوعات و از ياد مسئولين هم رفته ايم جانبازاني هم كه مجلس راه يافته اند فقط براي خودشان تلاش ميكنند نه جامعه رزمنده . البته جنگ هم تمام شده و جنگ هاي امروز هم جنگ نرم است و نياز فيزيكي به رزمنده ها هم نيست ورزمندگي هم تمام شده است شايد هم مدعي بشن كه چرا به جنگ رفتين و چرا جنگيدين چيزي طلبكار هم بشن
طبق مصوبه مجلس یکی از فرزندان قهرمانان پاراالمپیک از خدمت نظام وظیفه معافند اما جانباز زیر 25 درصد نیست بعد می گویند قهرمانان واقعی شمائید
اقا وعده سر خرمن میدی بزگ نمیر بهارمیاد
چه فایده این همه توهین اثر گزارکه نیست فقط سرخودمان رابه درمی اوریم به هیچ کجایشان برنمیخورد
برم بنیادوام میدن به جانبازان زیر20درصد
سلام...

اینجانب جانباز هستم بیکارم و هیچ در آمدی ندارم میتوانید برایم کاری پیدا کنید که خرج یومیه خود و فرزندان مانده ام ... به فریادم برسید با تشکر
دروغی محض در لابلای انواع تزویر وریا در حق جانبازان 20درصد
باسلام پدرمن جانباز20درصداست ازعصب وشنوایی هرماه چندباربه دکتر مراجعه می کند دکتربه پدرم گفت مشکل شنوایی شمااثرت جنگ است برو کمسیون روز به روز شنوایی شمابدتر میشه ولی دوست پدرم به کمسیون رفت درصد جانبازش خیلی کاهش یافت وهمه خانواده آن رامسخره می کند ما هم به خاطر ابرو پدر رابه کمسیون نمی گذاریم لطفا طرحی که دردبیرخانه کمسیون مطرح شدتا درصدجانبازان درکمسیون پزشکی بعدازاین کاهش نیابد زودتربه بنیاد ابلاغ کنیدتاباابرو خانواده ایثارگران وجانبازان بازی نشه
سلام پدری دارم جانباز 20درصد است که چهار ترکش از دفاع مقدس وموج گرفتی شدید دارد و الان نه حقوق ونه مزایایی برای آنها درنظر نگرفته اند می خواهم بدانم تکلیف این جانبازان بیچاره چه خواهدشد...
جانبازان زیر 25درصد دیگر ازچشم افتادند چون شندرغاز حقوق که میدادند هم قطع شد این یعنی بی احترامی به انقلاب واصول انقلاب والسلام
سلام می خواستم بدانم چرا تا جانبازان زیر 25 درصد زنده هستند تسهیلات بنیاد شامل آنها نمی شود ولی پس از مرگشان شامل خانواده آنها می شود؟ آیا مرگ اینها برای کشور بیش از زنده ماندنشان ارزش دارد ؟ قانون گذاران و مسئولی به هوش باشند که اینان حافظ انقلابند ......
خدا لعنت کنه این مملکت که جانباز با تاول سر تا پاش باید جون بده حتی یه دفترچه درمانی ندادن
باسلام اسكندر صيادي هستم جانباز شيميايي زير 25%تحت پوشش هيچ ارگان حمايتي نيستم بقرآن 200%زير خط فقر باهمسر و 3فرزند دست و پنجه نرم ميكنيم خداوكيل اين انصافه 23 ماه هم حضور در جبهه دارم من و امسال من را دريابيد ياحق
من یک جانباز ۲۰/ درصد هستم اثابت ترکش به کتف چپ وموج به سر ودوگوش بیکارم تنها کارم گوش دادن به صدای صوتیست که در گوشم می شنوم به من می گویند مشکلی نداری ولی شبها تا داروی خواب مصرف نکنی نمی خوابی بدلیل ناراحتی عصاب خانواده ام ترکم کردنند بدلیل ناراحتی عصاب سیگار می کشم وانقدر کشیدم که رگهای قلبم گرفت وعمل بازه قلب کردم باز هم داروی عصاب وخواب قوی می خورم به من می گویند تو سالمی جالب اینجاست که همسایها هم می دانند که من موج دارم از نوع انفجاری ولی بنیاد نمیداند من زمان جنگ تخربچی بودم بچهای جنگ میدانند تخریبچی یعنی چی امیدوارم شما هم بدانید زمانی که جنگ رفتم ۱۵ سالم بود ولی حالا به من میگویند زیر ۲۵/ زمان جنگ به من نگفتن زیر ۲۵ سالی برای رضای خدا ودفاع از خاک وناموس رفتم ما تفنگ ام یک داشتیم عراق تانک حالا چه شده شما بگویید ؟؟؟؟؟؟؟؟
ظلم بنیاد بیداد هست بیدار شدن نداره تا کی
چرا حق جانبازان زیر 25 می خوری طلم بس هست
باسلام دولت فعلی تاحدودی نسبت به دولتهای قبل عملکرد خوبی درموردایثارگران داشته ولی بهتراست که جانبازان زیر25درصدراکه مظلوم واقع شده اندبیشتر درک کنند بایددرست قضاوت نمود وانصافا جای تقدیر وتشکردارد.
سلام من جانبازشیمیایی 20 درصدم وبیش از6ماه حضورداوطلبانه درجبهه داشته ام میخواهم بدانم دیگرکی وچه وقت کف درصد اعمال میشه بخدای شهیدان قسم دختربزرگم لیسانس بیکار ودومی هم امسال نتونسته باسهمیه توی کنکور ثبت نام کنه ،شمارابخدا برای این کنکوریه کمکم کنید خسته شدم ازاین همه سرکوفت شیربی یال وکوپال
جراجانبازان زير25درصد هزينه كامل دانشكاه را برداخت مي كننند درصورتي كه فرزندان 25درصد ازشهريه كامل دانشكاه معاف مي باشند.اين جه عدالت وقانوني است .حداقل اين قانون اصلاح شود كه جانباز زير 25 درصدهم بتواند ازدادن شهريه معاف شود.باتشكر
پرداخت نکردن شهریه همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد ظلم محض است... و حتما باید اصلاح شود.......
سی سال است جانبازم با ده درصد جانبازی و50سال سن و25 ماه جبهه وکهولت سن فاقد شغل و مسکن و پنج نقر عایله حقوق دارمان کنید چون تعداد معدودی هستیم در جامعه تورا خدا کمکمان کنید
سلام من دختر ی جانباز 20%هستم از سران گلایه دارم چرا نسبت به جانبازان زیر25% اینقدر بی تفاوت هستید به خاطر ی سو پیشینه الکی که الان 6ماهه برطرف شده حقوقودیگر مزایای ما االان 16 ماهه قطع شده و کسی پاسخ گو نیس بالاخره تکلیف ما چیه کجای اسلام نوشته این عدالته زندگی ما به سختی میگذره چرا هیچکس رسیدگی نمیکنه خواهش میکنم از مسئولین محترم ی فکری بکنید
عزیز عسکری جاناز 20 درصد ازتوجه شما به بیمه و حقوق ثابت ممنونم .سلامتی وعزت وسربلندی برای کشور ایران اسلامی خواهنم.
من حیرون موندم چطوروجدان وعدالت شماقضاوت میکند .24سال است درراهرو های بنیاد قدم آهسته میرم دریغ ازیه پاپاسی مستمری جانبازاعصاب وروان وترکش وموج انفجارم بهم دادن 5/درصد20ماه و29روز بسیجی داوطلبانه دارم برام دادن6ماه بااین اوصاف هنوز یک ریال مستمری بهم ندادن روزانه دهنفرطلبکارمیاد درخونه ام مدیون مردم وحق الناس شدم امامتاسفانه اسم مستمری که میاد ماشاالله حقوق بگیرهای خو اشتها نفراولا واسه درد دل شاغلین هم به ماحسادت میبرن پناه برخدا به این مسلمان نماهای مملکت افسوس به خون شهدا که رفتند
سلام پدر من جانباز 10درصد داره و از هیچ مزایایی برخوردار نیست و بیکار شده است.برای تهیه جهیزیه خواهرم به یه فروشگاه لوازم جهیزیه قسطی رفتیم که از یکی از دوستان پدرم بود.اون آقای فروشنده هم کلاسی قدیم پدرم بود که اصلا ما را تحویل نگرفت و کسی بود که دوره جنگ تجارت میکرد و به دفاع مقدس و انقلاب هیج اعتقادی هم نداشته و نداره.خدا شاهده تو مغازش به قدری با ما بد برخورد کرد چون نقدینگی کمی داشتیم که وقتی به خونه اومدیم پدرم شرمنده شد و خواهرم که با ما بود و شاهد این ماجرا بود خیلی گریه کرد.ولی خدا بزرگ تر از این است و ب مصیبت و قسط و نداری جهیزیه خواهرم تهیه کردیم و همیشه به پدرم میگم که اشتباه کردی سراغ اون آدم رفتی که غرور ما را شکست
و من کسانی را میشناسم که به جنگ نرفته اند والان میلیاردر هستند ایا این عدالته اون با یه جانباز یکسان باشه که توی امنیت بوده و پولدار شده؟؟؟؟؟؟ما هم خدایی داریم.....
ما‌که‌راضی‌هستیم‌خدایا‌شکر‌خداوند‌یار‌ونگهدار‌کار‌مندان‌بنیاد‌شهید
سلام ضمن خسته نباشید از مسوءلین محترم بنیاد شهید وایثارگران و دعای خیر لطفا بفرمایید جانباز شیمیایی 15 در صد و25 درصد مجروح ترکشی روهم 40 در صد میباشم ایا هیچ حقوقی بمن تعلق نمی گیرد از بنیاد شهید یا حق نگهداری یا حق همسری والسلام
من بابام 20درصد جانبازی داره اما اصلن هیچ حقوقو تسهیلاتی از سوی بنیاد بهش تعلق نمیگیره.رفته رفته هم از کار افتاده میشه.مگه جانبازان زیر 25 چه گناهی دارن.؟
3تا دختریم هیچ کمکی نمیتونیم به بابام بکنیم.
هزینه دانشگاهمون چی میشه?
یکی پاسخگو باشه
سلام ایا جانباز زیر 25 درصد به اندازه یک فرزند و یا همسر جانباز بالای 25 ارزش ندارذ؟؟؟؟؟؟؟
فقط با شفاف سازی بگویید کی و چقدر مزایا به یک‌جانباز زیر ۲۵ درصدی تعلق میگیرد.ولطف کنید این‌ موانع و کاغو بازیها را از جلو راه ما بردارید.به شما قول میدهم و قسم.میخورم‌که عمر همه بسیار کوتاه تر از ان‌چیزی است که دیگر مارا به یاد بیاورید چه برسد حقوقی به ما تعلق بگیرد.باسپاس
در حال حاضر به خاطر هزینه در خواندن تصمیم به انصراف داریم .جناب اقای شهیدی تورا به خدا قانون جامع ایثارگران و اصلاحات ان را پیگیری کنید
پیگری مصوبات ایثارگران باید به اهلش سپرده شود وواژه ایثاروشهادت برایش قابل لمس ودرک باشد این رئیس محترم خودش مانع هست انتظار داری قوانین را برای جانبازان اجرا کند
سلام.لطفا به اندازه زن و بچه جانباز بالا 25درصد به خود جانباز زیر 25 درصد با هر درصدی ارزش قایل شوید
11
سلام من جانباز ۲۰درصد ۵۰ سال چشم به کمک بنیاد خدمت کند ایثاری ۳۰ ماه رزمنده بود یك جانباز یک هفهه بالا ۵۰درصد خدا خوش میاید اصفا کجا رفته همه طر ف رانگاه کنید
باسلام واقعا اگر مسئول بنیاد شهید وجانباران وایثارگران باگوشت پوست وجان وروح خودمشکلات راببیند وقدمی برای حافظان انقلاب برندارد دیگر باید ازچه کسی انتظاردادخواهی داشته باشیم وفرهنگ ایثار وشهادت راعملا با اعمال خود زیر پا له نکنیم جانبازان هرچه بگیرند جای یک شب جبهه زیر اتش تهیه ارتش دشمن ودیدن مرگ جلوی چشم دانمی گیرد چه برسد به اینهمه بی توجهی .حضور درجبهه مهم بود هیچکدام به فکر درصد نبودند امروز هم نباید جداگانه مقایسه شود
انهایی که امدند وعزیزان رزمنده وایثاگررا درصدی کردند بزرگترین ظلم رابه فرهنک ایثار وشهادت کردند
متاسفم تاکنون همه ساله درمورد جانبازان زیر25 درصد ولی وقت عزیز نظام رامیگیرند ودرعنل فقط در حد حرف باقی می ماند اکثر جانبازان زیر25 درصد بخاطر مجروحیت شهید شدند وحق خودرانگرفتند بگردن مسولینی که فقط حرف می زنند وعمل نمیکنند ماهم خدایی داریم عمل نکنید اندنیا همدیگر رامی بینیم .
باسلام به خدمت مسئولین دلسوز نظام جانباز 20% می باشم که در یکی از شرکتهای زیر نظر سازمان تعاون روستای شهرستان میاندواب مشغول بکار بودم که از سال 84 یکنفر رئیس اداره شد که خیلی ادمی با ظاهر خوش که شروع به قطع حقوق ومزایای مان نمود بالاخره در سال93دیدم اینجانب 23 سال سابقه حقوقم برابر با کسانی است تازه استخدام شده وحداقل حقوق رامیگیرند مجور شدم با استفاده از بازنشستگی جانبازان باحقوق حداقلی بازنشسته شدم که کفایت مخارج زندگی نمی کرد . لذا بخاطر امرار معاش مجبور به کار در شهر دیگری نزدیک محل سکونتم شدم که حالا سازمان تامین اجتماعی شاهین دژامده میگه شما حق نداری کار کنی اگه محل کارت راترک نکنی حقوق بازنشتگی را قطع می کنیم مسئولین محترم من حقوق جانبازی نخواستم . وام مسکن نمی خوام هیچ چی از مزایای بنیاد استفاده نکرده وونمی خوام چون میدانم که من نه پارتی دارم نه روش دارم که بخوام ولی شمارا بخدا بگذارید ما لاقل کارگری بکنم تا شرمنده خانواده نباشم که امیدوام مسئولی باشه این نوشته مرابخونه ورسیدگی کنه .
آیامیشود روزی به تمامی حانبازان زیر 25 درصد بدون بهانه ای حقوق ماهیانه پرداخت نمایند
سلام؟اي كسي كه در راس كار هستي آيا اگر خدا را ميشناسي ودم از اسلام وانقلابي بودن واز عزيزان شهداي از دست رفته براي اين كشور وناموس مملكت بودند؟خدايي بي انصافي است كه بنده بخاطر وطنم وناموسم به جنگ دشمن دلخاه رفتم ولي درسال ٦٦و٦٧درعمليات فاو -ازناحيه پاي چپ وكليه راست تركش خوردم وموج انفجار و شيميايي كل بدن مروح گشتم چون بچه روستا بودم از بنيادجانبازان جهت پرونده خود نرفتم براي مداواي مجرويتم از-دكتراعصاب روان و -وضيعت رواني شدنم جهت مخارج يك هكتا ر زمين كشاورزي پدري كه بهم رسيده بودفروختم آخر هم خوب نشدم درسال٨٦به علت نداري به بنيادكه خبر دار شدم رفتم تشكيل پرونده دادم به من١٥/كلن دادند كه شامل يك دفترچه بيمه درماني ميباشد كه جهت مداوا-از-روستا تا شهرستان شيرازبعلت نبودن دكتر متخصص بايد-دوبرابر پول دارو-كرايه مخارج هزينه كنم ٤٧سن دارم ازديگس كمر و-ناراحتي اعصاب روان زجر ميكشم بيمار نه سلامتي دارم كه كارگري كنم نه بنيادحقوق بهم ميدهد نه سپاه كه جانباز خودسپاه هستم چندين بارتشكيل پرونده داده ام كه حتي خانواده ام تهران هم پيش آقاي كاظمي ايثارگران رفته گفته تاييدشده چشم ميريزيم به حسابش ازسال٩٤تاالان ١ريالبحساب بنده جهت كمك خرجي مداوايم نريخته اند حق درصدم كه ضايع شده است حالا با اين وضع نابسامان با٣فرزند كه ليسانس موقع ازدواج ٢٦ساله بايد چكار كنم نه كاري است نه پول كرايه و-وديعه خونه تو-شيراز دارم كه پسرم با-ليسانسي برود كارگري كند اين چه جانبازي است كه سلامتيم را-از-دست داده ام محارج خانواده ام راتاميين كنيد كه دگر-سكته از فكر نزنم بيفتم بميرم اي كسي كه مسعول ايثارگران ورايس كل بنيادشهيد هستي ما-جانبازان زير٢٥/درصد را-درك كنيد-بي انصافي است با-اين وضع جانبازسراغ دارم به والا سالم با ده درصدسالم شده ٢٥/درصد ماهي ١٨٠٠حقوق ميگيرد بند كسي را ندارم كه بتواند كاري برام كند هم رزم من با١٥/ازسپاه ده سال است حقوق ميگبيرد اين انصاف است ميگذرد روزي بايد جوابگو باشيد كه ميخانيد ولي عمل نميكنيد ما ضعيفان رافراموش نكنييد خاهشن به گوش رهبر و-رايس جمهور اين نوشته رابرسانيد جوابگو خاهم بود وسلام
جانباز 20 درصد هستم اما هر جا می روی برایت تره هم خرد نمی کنند . آفرین بر این همه ارزشی که دولت وبنیاد شهید برای جانبازان و ایثارگران قائل هستند . جایی را که مسئولین بر آن نشسته و پایه ی میزهایشان را قوی کرده این اشخاص هستند . شما مسئولین همگیتان مدیون آن ها هستید . این را هم بگویم روز اول برای گرفتن هیچ امتیازی برای دفاع از کشور نرفته بودیم . خوب حالا که می خواهید کمک کنید لااقل تبعیض را روا نداریدو منتی هم سر ما نگذارید.
سلام من جانباز شیمیایی زیر ۲۵٪ هستم با ۲۳ ماه نه روزحضوردرجبهه دارای همسروسه فرزندومستاجر که خدامیداند از پس خرج ومخارج زندگی به ستوح آمدم این دولت خدمت گزارتدبیروامید پس کی میخواد به داد من ومابرسه آیابعدازگذشت قریب ۳۰ سال وقت آن نرسیده که نگاهی هم به مابیندازد گناه ماچیست که شانس بامایارنبود شهید یا دست وپامون قطع نشد شمارابه تمام مقدسات قسم میدهم نظری هم به بنده و ه‍مرزمانم داشته باشید
من خانم جمیله هوایی جانبازده درصدی که براثرافنجار فرمانداری همراه بابچه ام مجروح شدم وبچه ام هرچهارسال که ترکش خورده عفونت کرده متاسفانه فوت نمیدونم جانبازان ده درصد هستم وتاالان تحت پوشش نیستم و زمین گیرشدهاشده ام ووضع مالیم ضعیف است که خودم رادرمان کنم انسولین سوال دارم حالاگناه من وبچه بی چارم که ازدنیارفت چه گناهی کردیم ودراون دنیا این عذاب الهی دامن گیرتون نمی شود
سر بازان دوران دفاع مقدس فراموش شدگان هستند
سلام فقط وفقط میتوانم بگم چون جانبازهستیم افتخارمیکنیم ما راهروان انبیاهمان هستیم خداقوت به تمام سرداران سپاه که زحمت کش این انقلاب هستند ؛خاهشی که دارم به جانبازان زیر۲۵/درصدکمی توجه بیشتری بشود بخدا؛خودم جانباز۱۵/درصدشیمیایی وموج وترکش هستم بعلت دیگس کمرم ۲سال هست که خونه نشین شده ام وکارگربیکار؛با۳فرزندلیسانس بیکار دگه ازکارافتاده شده ام پسرانم موقع ازدواجشان است پول ندارم که دامادشان کنم سلامتی هم ندارم که کارکنم هیچ حقوقی هم نمیگیرم بازهم خداراشکر ؛که زنده هستیم خدا!سلامتی به فرزندانمان بدهد که سالم هستند توانستیم سالم توژ این جامع سربلندنگهشون داریم کسی ازگشنگی نمرده شما مسولین راقسم به خدا؛و؛خون شهدا؛کاری کنید؛که درقیامت شرمنده شهدا؛نشوید؛ومشکلات جانبازان کارگر ؛که هیچ راه درآمدی ندارند؛دستشان رابگیرید؛خداشرمنده خانوادتان نکند چون خیلی سخت است بخدا ؛جانبازان خیلی حق به گردن این انقلاب دارند:میگذ رد:این عمر؛چه بسا؛که جوانانمان ازاین انقلاب خدای ناخاسته زده نشوند؛چون دشمن ازماها. میخندد؛برای روح امام وسلامتی رهبر گرانقدر؛وسلامتی جانبازان وصلوات برروح شهیدان خونین کفن بفرستید
سلام جناب شهيدي من جانبازموج شيميايي تمام بدن تركش صعب الاج اعصاب روان طبق مدارك موجودبيكاركارگربا٣فرزندليسانس بيكار؛چراكمك معشيت يااشتغال يامستمري به بنده تعلق نميگيرد؛٠چندين باردرسپاه تشكيل پرونده داده ام آقاي كاظمي وموسويان رايس ايثارگران ميگن پرونده ات تاييدشده چراحقوق به حساب من واريزنميشود؛پرونده حق معشيت تشكيل داده ام چرا بنيادفارس شهرستان شيراز؛ميگه ليست را؛ردكرده ام ازسال ٩٥تاحالا حق معشيت پرداخت نميشودعلت ٠چيست بخدا به علت ازكارافتادگي درمنزل زمين گيرشده ام نبايدخودم رادربنياداستان فارس آتيش بزنم چرابعضي ازجانبازان سالم حقوق ميگيرند؛ولي من روستايي كه پارتي ندارم حقم ضايع ميشودعدالت كجا؛رفته همش شعاراست ديگرخودكشي براي من كه نان شب ندارم واجب است بخدا اگربحقم رسيدگي نشود؛درهمين سال٩٦دربنياد کار دست خودم میدم. جان به لب رسيده اين همه پارتي بازي بس است يك حرف هم بس است حق مستضعفين كه درميدان جنگ جانانه جنگيدندحالا بعضي آماده خوربخورند؛وبپاشندولي من ذليل نان شب نداشته باشم پسرم نتواندازدواج بكنداگرگوش شنوا؛است نكنيدعواقب آن راخاهيد؛ديدوسيعت نامه نوشته ام كه بعدن بگوش مردم ومسعولان برسد؛كه؛علت آتش زدن چيست صلوات برشهيدان كه رفتندبعضي آماده خورآمدندكه شعاربدهندوسلام
باسلام ریاست محترم بنیاد شهید بنده 49ماه 26 روز داوطلب جبهه دارم از عملیات خیبر بدر رمضان ولفجره گرفته تا چندین بار مجحره شدم چهار بار شیمیای ترکش اعصاب روان ماهم آروزی زندگی کردن داشتیم ولی نشد خانواد ماهم ایرانی هستند آرزو داشتند باشوهر فرزندان برن مسافرت ولی نشد چندین بار کمسیون رفتیم 20در صد آیا ما برای در صد می جنگیدیم آیا مسلمان نیستیم چرا به در من رسیدگی نمی شود همیشه بیمارستان ها بستری هستم دیگر برادر فامیل خسته شدند از آمدن ملاقات همه جای سرم گردنم عین آبکش شده چرا رسیدگی نمی کنند دوبار برای من کمسیون گذاشتند شیمیای اعصاب روان ترکش با گردن دست چپ پای راست همه 20 درصد به خدا دکترهای بیرون میرم همه می خندند توان کار کردن ندارم تورا به خدا رسیدگی فرماعید بستان آباد آذربایجانشرق نه دکتر مارا می بیند فقط مدارک همان در صد قبلی من روزی 25 عدد قرص چند مدل گاز مصرف می کنم نزدیک مرگ هستم خون بالا میارم من خوب شد هستم گاز خردل اعصاب خوب شدن است به خدا در دادگاه الهی حقم می گیرم رسیدگی نماید
به فکر جانبازان زیر ۲۵درصد با شید
با سلام اگرصدام جان ما جانبازان زیر ۲۵ درصد را نگرفت شما با رفتار خود وعمل دروغ جان مارا روزی هزار بار می گیرید مثل سهمیه دانشگاه که پنچ در صد برای جانبازان زیر ۲۵ در صد بود حتی اگرسهمیه جانبازان بالای ۲۵در صد هم پر نشد به سهمیه جانبازان زیر۲۵ درصد اضافه شود مناسفانه فقط یک در صد از جانبازان زیر ۲۵ در صد را گرفتید وبه ما گول زدیدمثل بقیه کارهاتان خدا از سرتان نگڌرد
سلام به زیره 25/ حم کمک کنید
سلام باتشکرازمسئولین دلسوزبنیادجانباز20 درصدهستم 56 سالم مستجرم بلطف شما به علت نداشتن دارایی وچون نمیتوانم خرج زندگی رابدهم وبه دکتربرم بستری بشم واعصابم راحت شودهمیشه باخانواده ومردم درگیرلفظی دارم وعمرم رابازجروفلاکت می گذرانم باتشکر اززحمات شماامیدوارم ؟؟؟بشیدانشاالله
راستی یادم رفت ودرسال 65درفاو ازطریق ماکس مسمومیت شیمیایی پیداکردم وبعدازآن هم همسرم تنگی نفس پیداکرد هم فرزندیکه به دنیا آمدحساسیت پوستی داردهم چیزای دیگه که گفتنش خوب نیست وووومشکلات دیگرکه داریم ماشا الله به شما
سلام..وخسته.نباشید.من.جانباز.18درصد.ارتش.هستم. پروند.را.به.بنیاد.جانبازان.بردم.ون....وکمسیون.برایم.عینی‌زد..چه.را.کمسیون.شورالی.پزشکی.تعید.کرد.است.وبنیاد.تعید.نکرداست. چه.را.فرق.میزارید. قانون.باید..یک.سان.باشد. من.یک.کارگر.بیش..نیستم.ازکجا.دارو.....راتیعیه.کنم. یک.ادم.مستعجهر.وسلام.خدانگهدار.
..پروند.بنیاد........کرج..
شماها زیاد تبلق کردی اما کی انجام میده الان ده سال جانبازم زیر 25 درصدم وبیکارم بابد برم ازکمیته امداد کمک بیگیرم یا از بهریستی خجالت بکشید
سلام بنده جانباز زیر 25 درصد واعصابو روان هستم با48 سال سن بدون کار و چهار فرزند بیکار شمارو بخدا یک کاری برای من و امسال من که در سن 16 سالگی به فرمان امام رفتیم برای دفاه از خاک وناموس این مملکت حالا بعد چندین سال وبا این سن دستمان پیش هر کس و نکسی دراز است پس کجاه رفت حرف امام که خانواده شهدا وایثارگران چشم پراغ مملکتند جانباز هشت سال دفاع مقدس وبرادر شهید
باسلام بنده جانبازپانزده درصداعصاب روان باشصت سال سند جهت معیشت مراجعه کردم فرموده انددربانک دی حساب بازکن بازکردم مراجعه کردم فرمودن سه سال میکشد ایااین بی وجدانی نیست لعنت خدابرکارکنان بنیادایثارگران اینهمه اذیت بس است
باسلام وعرض ارادت خدمت جناب آقای حجت السلام‌شهیدی ریاست محترم بنیاد شهیدوامور ایثارگران .این جانب به علت ازکار افتاده گی کلی ودیسک کمر ومجروحیت زمان جنگ قادر به تامین معاش زندگی روزمره نمیباشم وجانباز بسیجی داوطلب بوده ام و۲بارمجروحیت دارم ۵%جانبازی دارم.۴۱ماه خطمقدم‌جبهه بوده ام ولی متاسفانه ۶ماه فقط درپرونده موجودهست تقاضامندم بنده را دستور فرمایید کمک معیشت بدهند اجرشما باخدا
نظری که عملکرد ندارد چراخودرا خسته کنم
هیچ نظری ندارم جزاینکه درکشور ما جان انسانها
رو فقط پول وپارتی نجات میده
چه بگویم مکر خودتان نمی دانید که کاری به جانبازان کم درصد نکردید
من پسر جانبازی هستم که در زمان جنگ سختی های زیادی کشیده ما هرروز به فکر این هستیم که چه گونه زندگیمونو بگذرنیم.هرموقع که پدر من به بنیاد شهید میرود جواب های دروغ والکی به ما میگویند زندگی ما خیلی سخت وهمیشه داریم دروغ می شنویم.خواهش می کنم که کاری کنید که پدر من اینقدر ناراحت نباشد تا بیشتر زنده بماند وما هم اینقدر زجر نکشیم من از شما خواهش می کنم که به حرف های ما گوش دهید
من پسر جانبازی هستم که در زمان جنگ سختی های زیادی کشیده ما هرروز به فکر این هستیم که چه گونه زندگیمونو بگذرنیم.هرموقع که پدر من به بنیاد شهید میرود جواب های دروغ والکی به ما میگویند زندگی ما خیلی سخت وهمیشه داریم دروغ می شنویم.خواهش می کنم که کاری کنید که پدر من اینقدر ناراحت نباشد تا بیشتر زنده بماند وما هم اینقدر زجر نکشیم من از شما خواهش می کنم که به حرف های ما گوش دهید
از بس نظری گذاردم چیزی عایدمان نشد بخدا ازخودم ونظراتم بدم امده حق
آقای شهیدی سلام ازکدام دردبرایتان بگویم تعداد۸ترکش درسر۱عدددرچشم چپ ۳عدددرکمرشیمیایی۶/۲۴hrctبه دلیل فوق یک فرزندازدست داده از ناحیه کمرضربه به ستون فقرات بازم بگم موج انفجارکه زندگی برای همسرم چنان تنگ گشته دچاربیماری ام.اس گردیده آخه چرا اینقدر ظلم بدانید وآگاه باشید دست انتقام خداونداگربلندشودکند خانمان ظالمان رازیروزبر ترابه جان مولا بس کنید
آقای شهیدی سلام ازکدام دردبرایتان بگویم تعداد۸ترکش درسر۱عدددرچشم چپ ۳عدددرکمرشیمیایی۶/۲۴hrctبه دلیل فوق یک فرزندازدست داده از ناحیه کمرضربه به ستون فقرات بازم بگم موج انفجارکه زندگی برای همسرم چنان تنگ گشته دچاربیماری ام.اس گردیده آخه چرا اینقدر ظلم بدانید وآگاه باشید دست انتقام خداونداگربلندشودکند خانمان ظالمان رازیروزبر ترابه جان مولا بس کنید
من پسر جانبازی هستم که در زمان جنگ سختی های زیادی کشیده ما هرروز به فکر این هستیم که چه گونه زندگیمونو بگذرنیم.هرموقع که پدر من به بنیاد شهید میرود جواب های دروغ والکی به ما میگویند زندگی ما خیلی سخت وهمیشه داریم دروغ می شنویم.خواهش می کنم که کاری کنید که پدر من اینقدر ناراحت نباشد تا بیشتر زنده بماند وما هم اینقدر زجر نکشیم من از شما خواهش می کنم که به حرف های ما گوش دهید
ماجانبازان زیر 25 درصدفنا شدیم خداوندشمارافناکند
آقا ی شهیدی سلام /نمیدانم شبها چطور راحت میخوابی ؟ خداوند شاهدوگواه است ازخانواده وازخودم خجالت میکشم ، ایکاش نمدانستم چقدر فرق دارندجانبازان 20% باکسانی که خودشان را به موش مردگی زده اندو درصدهای 40 و50 گرفته اند /ازمن گذشت ومن نتوانستم پسر 11ساله ام را به مشهد ببرم ولی امیدوارم به عدل الهی آه من و امثال من را از کسانی که کوتاهی کردند تا عزت ما خرد شود را بگیرد /آمین یا حق
سلام جانباز۱۰درصد۵۱ساله دچار نقص عضو شده ام کاروسرپناه ندارمباتوجه که نماینده بنیادازنزدیک وضع مرا دیده اندامادوسال است که هیچ ترتیب اثری نداده اند ایابعدازپاسداری ازاین همه خاک ۳۰ مترمربع آن حق سکونتمان نیست برای رضای خدایاریم کنید روی گدایی ران دارم.سپاسگزار م
سلام همه ناراضیند ولی به خدا قصم ما میخوایم محتاج کسی وشرمنده خانواده نشیم خانه نداریم ونمخوایم ماشین همینطور لااقل تحقیق کنید ببینید کی مشکل داره
محمدرضا بازار شهادت بستی است ماه مأدم أین بأزاز
فقطاسم جانبازیدک میکشم بدون حقوق وبیکار سی ساله مجروح وناقص شدم بافلاکت وام گرفتم مغازه گذاشتم تاپول دارو جورکنم قسط وام یه طرف مداوای اسیبهای جنگ بربدنم یه طرف نامه ازبنیاد گرفتم برای وانشگاه دخترم بردم دانشگاه برای کمک به هزینه های دانشگاه دخترم ولی مسخره م کردن فقط گریه کردم . حقیقتش مسعولین خیلی کم کاری کردن درموردجانبازان زیر ۲۵% جنگ جزفقروبدبختی ودرماندگی ونداری وبیکاری چیزی برامون بجا نذاشت .
ای مسعولینی که پایه های میزتان ودفتر کارتان وپست ومقامتان را از خون شهدا وجانفشانیهای ما جانبازان زیر ۲۵درصدمحکم ساختید سی ساله که مجروح شدم ودرس ومشق و مدرسه را بدون چشمداشت اون موقع رها کردم واز خاک وطن وناموسم دفاع کردم ولی الان مجروح وناقص بدون حقوق و معیشت یه گوشه رها شدم پول دارو ندارم پول مسکن ندارم مستاجرم شب وروز به بدشانسی خودم گریه میکنم خانواده دارم که دررفاه نیستند به سفره خالی نگاه میکنم بیشتر درحسرت میروم ۴۷سال دارم بخاطر مجروحیتم توانایی کار ندارم مورد بی مهری شما مسعولین قرار گرفتیم و رها شدیم . بنده بعنوان یک جانباز سرافراز کشور ورهبرم دوست دارم ولی از شما مسعولین به شدت ناراضیم . من چیزی از شما نمیخوام وکمکی نمیخوام من طالب حق وحقوق قانونی وپایمال شده خودم توسط شما مسعولین هستم .جانباز بیکار و بدون حقوق از شهرستان دهلران
آیا سازمان تامین اجتماعی باب خرید سربازی جانبازان ورزمندگان باید هزینه بگیرد یا خیر لطفا پاسخ شفاف بدهید
بنام خدا سلام
تکلیف کارت حکمت به جانبازان چه شد؟
سلام من 27سال بیمه دارمو20 جانبازی دارم قرار شد این 3سال را. بدهید پس چه شد؟؟؟
سلام چرا دفترچه درمان ما مثل گذشته اعتبار نداره قبلا رایگان بود ،
سلام درود به همه پدرم من جانباز ۱۵ درصد و ۴ سال سابقه جنگ تحمیلی داره الانم بیکاره چند ماهی هست بیکاره میخواستم بدونم نمیشه برگرده تو سپاه اخه قبلا تو سپاه بوده
با سلام من جانباز زیر ۲۵درصدم چرا عدالت در مورد جانبازان زیر ۲۵درصد یکسان نیست در مورد مستمری به بنیاد مراجعه کردم ولی جواب درست حسابی به من داده نشده خواهشأ پیگیری کنید طوری که این قانون برای همه جانبازان زیر ۲۵ درصدها یکسان باشد طوری نباشد که یکی بگیرد ودیگری نگیرد
اقا خجالت بکش ایثارگران دارند از فقر وبدبختی گرسنگی تلف میشن تو میگی الویت با فرهنگ ایثاره خود ایثار را زیر پا گذاشتین از فرهنگش حرف میزنی خجالت بکشید
من جانباز.درحال حاضرزیر ۲۵درصد هستم. کارمند رسمی سازمان زندانهاکه از بدو استخدام تاکنون بایک
یک ردیف پستی انجام وظیفه میکنم.بیشتر ین بیلان کار درقسمتهای پشتیبانی مدیرداخله وریس اندزگاه
راداشته ام که فقط حقم ازبین بردن.ودر حال حاضر بیمارستان و استراحت بسرمیبرم که تاکنون ۵ ماه
است که حقوقم پرداخت نشده.؛پول دارو؛ کرایه خانه؛ هزینه تحصیل فرزندان. وغیره چه کنم. آیابرای کشور وحفظ ناموس مردم. جنگیدن. جانباز. بودن.برای ماآنقدر هزینه دارد.
ضمن عرض سلام خدمت دوستان وکاربران و دست اندرکاران من جانباز15درصد هستم من هم مانندبقیه دوستان منتظر وام مسکن یاخودمسکن ویازمین مسکن هستم من هم مستاجرهستم وب علت سرمازدگی پاهام نمی تونم کارکنم فقط ازمستاجری شدیدارنج میبرم انشااله که درست بشه وتانمردیم مام صاحب خانه بشیم ب امیدخدا وگوشه ی چشمی از طرف دست اندرکاران ومن اله التوفیق...
ایا واقعا جانبازان زیر ۲۵ درصد سال اینده زیر نظر بنیاد میرند شتر در خواب بیند پمبه دانه کهی لف لف خورد کح دانه دانه بعید می دانم این مسولین کار کنند که چنین باشه این ۳۰ سال هست این وعدها میدن ما که دیکه خسته شدیم از این همه حرفها پناه ما هم باخدا تا روز قیامت
سلام بنده جانبازاعصاب وروان زیربیست وپنج درصدهستم اخه این سهمیه پنج درصدکه برای بچه اهای ماگذاشتیداگه نمی دادیدبهتربودآخه چه استفاده ای داره هیچ تاثیری نداره سهمیه منطقه سه بهترازاینه فقط می خواستید سرمامنت بزاریدشماخودجانباززیربیست وپنج هم آوردیدتوسهمیه پنج واقعاکه یه فکری به حال مابکنیدهرچند که...
سلام جانباز ۲۰ درصد هستم گفتن سبد حمایتی دولت میدن استعلام گرفتم بنیاد شهیدمراجعه کنید جهت دریافت رفتیم گفتن بیمه تامین اجتماعی هستین بریم تامین اجتماعی رفتیم گفتن به ما ربطی نداره برین بنیاد حالا وسط این دو اداره لنگ در هوا مانده ایم نخواستیم اداره خودمان که ... ممنون انشاالله که ما زیر ۲۵درصد ها هم جزء
..قرار بگیریم
خیلی جالب بود
سلام چرا وقتی مجلس تصویب کرده است خدمات درمانی وبهداشتی جانبازان زیر25%وافراد تحت تکفل 100%تحت پوشش بنیاد شهید است چرا هزینه عینک را پرداخت نمی کند . در صورتیکه ما تحت پوشش اداره استخدامی که (نهاد ریاست جمهوری بودیم آنها طبق تعرفه ای که داشتند به کلیه شاغلین وبازنشستگان هر سه سال یکبار پرداخت می کردنند این چه صددرصدی است برای جانبازان که بنیاد پرداخت نمی کند. فقط در رسانه ها تبلیغات و منت می گذارند اگر مجلس قانون تصویب کرده پس چرا اجرا نمی کنید و حلا که به اداره رجوع می کنیم که بنیاد نمی دهد .اعلام می دارند خلاف قانون است که اداره جات پرداخت کنند باید بنیاد بدهد .
عباس هستم جانباز12درصدارتش موج انفجارهم بمن خوردهم به زندگیم همسرم نتونست باهام کناربیادازم جداشدموج هم منوروانی کردهم بچه هاموالان با54سال سن بیکاربدون هیچ حقوقی مستجرم باپول یارانه ام زندگیمومیگذرانم ایامزدمن اینه که هم جوانیموازدست بدم هم زندگیموهم زن وبچه هاموبابایکی که سینه سوخته باشه ونوشته های امثال منوبخوانه وترتیب اثربده نیست ازمسئولین خواهشمندم عنایتی بمامجروحینه زیر25درصدکنندباتشکرازگرگان
بالاخره نوبت ما هم میرسه که حقمونو از این همه ناحقی بگیریم.یاعلی
دیگر هیچ ارزشی ندارد جانباز 5درصد الی 70درصد چونکه تمام جانبازان 25درصد به بالا 80درصد فرزندان انان بدون ازمون وگزینش همگی سرکارند الان نوبت جانبازان زیر 25درصد شد باید توسط ازمون بروند سر کار این یک کاسه ای زیر نیم کاسه هستش اول اینکه تعدادی بودند و هستند در بنیاد نخواستند سفره انان بیشتر از این کوچکتر شوند همه چیز را برای قشر 25درصد به بالا خواستند الان رو به پایانی هستش نوبت 25درصد به پایین است که برابر ازمون و گزینش بروند با مدرک کارشناسی ارشد رفتگر شوند دیگر دلسوزی در کار نیست برای این قشر مضلوم
سلام آقایان لطفاً رسیدگی کنید من جانباز 15 درصد هستم خودشم اعصاب روان حقوقم ماهی هفصد هزار تومان که پول قرص ام نمیشه کی حقوق ما افزایش میابد
زنده ها را دریابید سیدگی کنین
سلام آقایان لطفاً رسیدگی کنید من جانباز 15 درصد هستم خودشم اعصاب روان حقوقم ماهی هفصد هزار تومان که پول قرص ام نمیشه کی حقوق ما افزایش میابد
تا زمانی که قانون در این کشور سلیقه ای اعمال بشه و هیچ نهادی هم نظارت نکنه همچنان اوضاع نابسامان خواهد ماند کجای دنیا دیده شده قانونگذار تصویب کنه دولت تائید و ابلاغ کنه اما هیچ کجا اجرا نکنند این آشفتگی از ضعف سیستماتیک در این مملکته. هر کی هر جور دلش بخواد تو دستگاه خودش حکومت میکنه نه ترسی از بالادست داره نه جوابگوی کسانی که حقوقشون داره ضایع میشه. من اقعا متاسفم برای خودم و امثال خودم که نردبانی شدیم برای بالا رفتن این مدیران و رئیس های خودخواه و بی مسئولیت که اینجور باعث حق کشی شدند
گاش حداقل این قول اقای شهیدی بعد از گذشت شش سال محقق شود
و تبعیض بین کمک معیشت جانبازان ساتا و بنیاد برداشته شود
اقای شهیدی ۷سال هیچ کاری برای این جانبازهای بدبخت زیر۲۵,درصدانجام ندادفقط بفکرخودش بود این جانبازانی که الان دارن التماس مسئولین رامیکنن ی زمانی مث شیردربرابر ۵,کشور قدرتمند ایستادن بدون اب غذا وبدون هیچ چشم داشتی زمانی که همه پیش بسوی جبهه هاقدم نهادیم برای شهیدشدن رفتیم کی میدونست وقت رفتن به جبهه من چهارده سالم بوده الان دارم بابدبختی باد وفرزندبیکارازنانوابی تایارانه نون قرض کنیم......خب اقای شهیدی هیچ کاری نکردی هفت ساله مابسیجیان بی ترمز
با عرض ادب اینجاب به علت ناراحتی عصاب دارم گرفتاری موفق نشدم رایانه ثبت نام کنم وچون یارانانه ندارم معشتی اقدام کردم ثبت نام هم کردم ولی خبری نشد خدا شاید میگیرم دیگه اخر خط رسیدم خواهش میکنم رسیدگی فرمائید کد ملی من ۱۵۸۲۹۹۳۲۰۳ جانباز هستم ده صدر هستم ولی نه خونه دارم نه ماشین
فقط سنگ قبر اگر بدونه پول باشه برای من یکی بدین چون ۵۸ سالم است
من یک جانباز هستم که ۴۸ ماه در منطقه جنگی خدمت کرده ام دارای ترکش در پای چپ شیمیایی هستم و موج هم گرفته ام اما هنوز که سی و دو سال از مجروحیت اینجانب میگذرد هیچگونه امتیازی شامل من نشده یک بار هم به کمیسیون رفته ام ولی باز هم امتیازی شامل من نشده است مدرک جانبازی هم دارم اگر خدا و پیغمبر را در نظر بگیرید من برای دفاع از خاک و ناموس وطنم جان خود را در میان گذاشته ام و به هیچ عنوان فکر جمع آوری مدرک و این چیزهایی که الان در کمسیون از من میخواهند نبوده ام و هم اکنون حق اینجانب زمانی که در حلبچه شیمیایی شده ام و در شلمچه گلوله توپ به سنگرم اصابت کرد و موجی شده ام و ترکش خورده ام همینطوری که حتی با خانواده خودم نیز نمیتوانم به درستی صحبت کنم ضایع میشود و از بی پولی و نداشتن شغل از همان خاکی که با جانم دفاع کرده ام حتی یک وجب هم ندارم و این شرط انصاف نیست خدا کند که یکی از مسئولین این درد دل من را بخواند ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi