شناسه خبر : 30806
چهارشنبه 24 دي 1393 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهیده «حدیقه معتمدی»

بزرگداشت شهیده «حدیقه معتمدی» در ایام دهه فجر

 

مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران از برگزاری مراسمی به مناسبت بزرگداشت نامه شهیده«حدیقه معتمدی» در این استان خبر داد.

 

فاطمه عاطفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس«فرهنگ حماسه»(ایسنا)، با اعلام این خبر توضیح داد: بانوی شهیده، حدیقه معتمدی بهمن ماه سال 1357 در تظاهرات دوران انقلاب، توسط مزدوران رژیم شاهنشاهی در حالی که باردار بود از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دچار ضایع نخاعی شد.خواست خدا این بود فرزندش زنده بماند و پس از آن نیز مادر سه فرزند دیگر بشوند.

 

وی خاطر نشان کرد: این شهیده پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات وارده، در سن 58 سالگی و روز سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت 1391 به شهادت رسید . وی شهید شاخص استانی در قشر بسیج جامعه زنان در سال 93 معرفی شده است.

 

عاطفی گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام این شهیده مراسمی در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان مازندران برگزار خواهیم کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi