شناسه خبر : 30903
یکشنبه 28 دي 1393 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسلام‌هراسی، برنامه اصلی غرب

سردار جعفری:اسلام‌هراسی برنامه اصلی غرب است

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: امروز کل دنیای غرب علیه پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) قیام کرده‌اند و اسلام‌هراسی برنامه اصلی آنها به شمار می‌رود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سردار عزت الله جعفری در مراسم گرامیداشت 27 دی ماه، سالروز عروج عارفانه 22 تن از دانشجویان دانشگاه تبریز اظهار کرد: غرب با اسلام، پیامبر اسلام(ص) و آیات جهاد قرآن کریم مشکل دارد و ایجاد موج اسلام هراسی تلاش آنها برای ایجاد فاصله میان جوانان مسلمان با اسلام ناب محمدی است.

 

وی با بیان اینکه اولین رکن هشت سال دفاع مقدس، اسلام بود، گفت: شهدای ما خون خود را در راه اسلام هدیه دادند و الگوی آنها امام حسین(ع) و حضرت ابولفضل(س) بود و ما امروز وظیفه داریم اسلامی را که به خاطر آن هزاران شهید داده ایم، حفظ کنیم.

 

وی ولایت را دومین رکن دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تمامی شهدا در وصیت نامه های خود مردم را به پاسداری از ولایت فقیه سفارش کرده اند، چرا که پیروی از ولایت، ضامن پایداری امت اسلامی است.

 

سردار جعفری یادآورشد: ارتباط سازنده متقابلی میان جبهه و مراکز علمی و دانشگاهی در دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد که گواه آن 22 شهید کارگاه فنی دانشگاه تبریز می باشد و ما امروز به مفهوم جمله ماندگار امام راحل که فرمودند" جبهه، دانشگاه است" رسیده ایم.

 

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان اظهار کرد: امروز دشمن جوانان ما را هدف تهاجم فرهنگی و روانی خود قرار داده است و اگر ما جوانان خود را مسلح به سلاح اسلام نکنیم آنها آسیب پذیر می شوند.

 

وی گفت: ماهواره را وارد خانواده های ما کردند تا اسلام را از خانه هایمان دور کنند و ما باید مراقب حربه های دشمنان در این زمینه باشیم.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: شیعیان با دو بال سرخ شهادت و سبز ولایت ، به سوی پیشرفت و پیروزی حرکت می کنند و به همین دلیل دشمن این دو بال را هدف قرار داده است که نمونه آن رادر جریام فتنه 88 مشاهده کردیم.

 

وی خانواده های شهدا را سفیران شرافت و بزرگواری شهیدان عنوان کرد و گفت: این افراد باید بیشتر از سایر مردم در پاسداری از آرمان های انقلاب کوشا باشند.

 

بر اساس این گزارش؛ در 27 دی ماه سال 1365 در پی بمباران دانشکده فنی دانشگاه تبریز توسط رژیم بعثی، 22 تن از دانشجویان این دانشکده که در حال انجام اقدامات پشتیبانی برای رزمندگان دفاع مقدس بودند، به شهادت رسیدند.

 

مدیریت کارگاه مذکور در آن زمان برعهده جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان‌شرقی بوده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi