شناسه خبر : 30909
یکشنبه 28 دي 1393 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلمی که خانواده یک شهید را برآشفت

 فرزند شهید "طیب حاج رضایی" نسبت به پخش فیلمی درباره زندگی پدرش اعتراض کرد.

بیژن حاج رضایی در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا،‌ اعلام کرد: متاسفانه یکی از فرهنگسراهای تهران این روزها فیلم «طیب» را که درباره زندگی شهید طیب حاج رضایی است، نمایش می‌دهد اما این فیلم با واقعیت‌های زندگی پدرم انطباق ندارد و به دلایل عدیده‌ای مورد اعتراض شدید خانواده ماست و به همین دلیل اعتراض خود را به آقای دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام کرده‌ایم.

حاج رضایی یادآور شد: این فیلم توسط قدرت‌الله بزرگی ساخته شده اما هیچ مجوزی از ما ندارد و سرتاپای آن از نظر ما غیر واقع است. سناریویی نادرست دارد که هم به آن مرحوم و هم به خانواده ما ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: هیچ کس از ما برای ساخت این فیلم مجوز نگرفته است. پیش از این تلویزیون و اشخاصی دیگر گفت‌و گوهایی با ما داشتند، اما به نتیجه نرسیدیم و فیلمی ساخته نشد ولی کارگردان این فیلم، بدون هماهنگی با ما این اثر را ساخته است.

حاج رضایی افزود: این فیلم در فرهنگسرای بهمن روی پرده است در حالی که مردم آن منطقه به شهید حاج رضایی علاقه‌مندند و به خوبی می‌دانند آنچه در این فیلم مطرح می‌شود، واقعیت ندارد.

او در پایان صحبتش یادآور شد: این فیلم پنج شش ماه پیش از تلویزیون پخش شد که ما به آن اعتراض کردیم و تلویزیون هم دیگر آن را پخش نکرد، اما تعجب می‌کنم چگونه به آن مجوز اکران داده‌اند.

خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با کارگردان این اثر درباره مسائل مطرح شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi