شناسه خبر : 30920
دوشنبه 29 دي 1393 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیگیری اشتغال دانش‌بنیان در بنیاد شهید

پیگیری اشتغال دانش‌بنیان در بنیاد شهید

 

محمد رضا سپهری رییس موسسه کار و تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراندرباره موضوع مشاغل دانش‌بنیان ،اظهار داشت: طرح اشتغال مشاغل دانش‌بنیان مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است و در برنامه ششم توسعه نیز بر روی این نوع اشتغال تاکید شده است و دولت هم در این زمینه هدفهای خود را پیش می‌برد.

وی در ادامه به پارادایمهای کار در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعاریف کار در محافل بین‌الملل مبتنی بر تعریف کار در محافل بین‌الملل مبتنی بر تعریف کار شایسته و مشاغل سبز است که با محیط زیست نیز سازگار است داشته و توسعه فناوریرا نیز در دستور کار دارد.

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی با تاکید بر شبکه‌سازی اشتغال در کشور خاطر نشان کرد: هزینه‌های اشتغال در بخشهای خدماتی به مراتب از بخشهای مانند کشاورزی کمتر است باید با شناسایی ظرفیتهای خالی اشتغال به نحو مطلوب از آنها استفاده کنیم.

 

اینستاگرام
با درود لازم بذکر است بنیاد شهید در روز چهارشنبه در سایت خود اطلاعیه جهت شرکت در کلاس روز پنجشنبه و جمعه زده که واقعا جای تعجب داره !!!! کجای دنیا اینگونه اطلاع رسانی میشه که چندساعت به شروع کلاس اطلاعیه صادر بشه!!!! واقعا بنیاد شهید به کجا میره؟؟؟؟!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi