شناسه خبر : 30941
دوشنبه 29 دي 1393 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای انقلاب آشتیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رمضانعلی چراغعلی‌گل صبح امروز در نشست اعضای کمیته بسیج و ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر آشتیان اظهار داشت: این شهرستان در دوران انقلاب پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد چهار شهید متعلق به روستای نادرآباد و یک شهید متعلق به شهر آشتیان است.
وی تصریح کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای انقلاب در روز 16 بهمن ماه در منزل شهید اصغر آقازیارتی در روستای نادرآباد و در شب 17 بهمن ماه در منزل شهید ایوب شریفی در شهر آشتیان برگزار خواهد شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان گلباران قبور مطهر شهدای شهر و روستا، برگزاری یادواره شهدای اصناف و شهدای روستای بن‌چنار، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی و هنری، دیدار و سرکشی از خاندان معظم شاهد و ایثارگر، به صدا در آوردن زنگ انقلاب و میثاق با شهدا در دبیرستان امام خمینی(ره)، برگزاری ایستگاه صلواتی و ارسال پیامک را از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام کرد.
چراغعلی‌‌گل با اشاره به لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: مسئولان امر باید تلاش کنند ضمن برگزاری برنامه‌هایی پربار و حاوی مطالب آموزنده، نسل جدید را با وقایع و رویدادهای دوران انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش آشنا سازند.
وی بیان کرد: دهه فجر پیروزی نور بر تاریکی‌ها و آغاز حکومت عدل الهی بر سرزمین ایران اسلامی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با وحدت کلمه و پیروی از اسلام محقق شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان اظهار داشت: مسئولان موظف هستند نسل جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنند که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای پرداختن به این مهم است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi