شناسه خبر : 31002
سه شنبه 30 دي 1393 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر سردار شهید الله‌‌دادی

کانون خبرنگاران نبأ/ امیرمحسن سلطان احمدی: در‌پی شهادت سردار شهید محمدعلی الله‌دادی از فرماندهان سیرجانی سپاه پاسداران و مدافع حرم حضرت زینب(س) به دستور فرماندار ویژه سیرجان جلسه‌ای برای هماهنگی مراسم تشییع این شهید والا‌مقام تشکیل شد.

 

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به دستور فرماندار ویژه سیرجان جلسه‌ای برای هماهنگی مراسم تشییع سردار شهید محمدعلی الله‌دادی از فرماندهان سیرجانی سپاه پاسداران، در محل فرمانداری تشکیل شد.

بنابر اعلام روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، مکی آبادی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان در این نشست ضمن گرامیداشت و تسلیت عروج ملکوتی این شهید بزرگوار گفت: سردار شهید الله‌دادی از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند بوده که نقش‌آفرینی‌های مؤثر وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد و رشادت‌هایشان در جغرافیای مقاومت اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی خواستار برگزاری مراسمی با شکوه و در خور شأن این شهید بزرگوار شد.

گفتنی است برنامه‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار محمد علی الله‌دادی متعاقباً به آگاهی مردم و همشهریان خواهد رسید.

یاد‌آور می‌شود، سردار محمد الله‌‌دادی از فرماندهان دفاع مقدس لشکر 41 ثارالله کرمان به همراه جمعی از رزمندگان گروه مقاومت لبنان در حمله موشکی رژیم اشغال‌گر قدس به مناطق جنوب غربی سوریه به فیض شهادت نایل آمد که پیکر این سردار و یادگار دفاع مقدس از لبنان به تهران و سپس در زادگاهش سیرجان تشیع می‌شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi