شناسه خبر : 31007
سه شنبه 30 دي 1393 , 13:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش فصلی بنیاد شهید

همایش فصلی معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای آتی برگزار می‌شود.

به گزاش ایسنا، در این همایش دو روزه علاوه بر سخنرانی و رهنمودهای ریاست بنیاد پیرامون برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و روز شهید (22 اسفند)، عملکرد بودجه 93، برنامه‌های بودجه 94 و همچنین برنامه های تحولی در حوزه های فرهنگی و امور اجتماعی، معاونت عمران و مسکن، بهداشت و درمان و حوزه تعاون، امور حقوقی و برنامه‌های توسعه منابع انسانی و اصلاح نظام اداری کشور و بنیاد و بسط و توسعه سازمان الکترونیکی و ساماندهی آمار و اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و حراست بحث و بررسی خواهد شد.

در پایان همایش دو روزه فصلی مدیران بنیاد سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع بندی همایش را ارائه خواهند کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi