شناسه خبر : 31008
سه شنبه 30 دي 1393 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور سردار سلیمانی در محل اسکان زائران اردوهای راهیان نور

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از اردوگاه شهید بهشتی خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به همراه سردار توکلی و سرهنگ پازدار، فرمانده و معاون هماهنگ کننده تیپ57 ابو الفضل(ع) و تعدادی از اعضای شورای سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از محل اسکان و تغذیه اردوگاه شهید بهشتی خرم آباد بازدید کردند.

سردار سلیمانی از محل استقرار کاروان‌های راهیان نور استانها در این اردوگاه بازدید و دستورات لازم را جهت بازسازی قسمت‌هایی از این اردوگاه را صادر کرد.

جلسه‌ای با موضوع بهینه ‌سازی، بازسازی و افزایش ظرفیت اردوگاه شهید بهشتی با حضور سردار سلیمانی و همچنین سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، سردار توکلی فرمانده سپاه لرستان برگزار شد و این مسئولان در جهت رفع مشکلات مالی این اردوگاه قول مساعدت دادند.

سردار سلیمانی در ادامه سفرش به لرستان، امروز جلسه‌ای هم با اعضای شورای سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خواهد داشت.

ریاست قرارگاه راهیان نور استان لرستان بر عهده سردار توکلی،فرمانده سپاه استان و اعضای آن فرماندهان نواحی و معاونت ها و رده‌ های درگیر در موضوع راهیان نور هستند.

سرهنگ پازدار،معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در گفت و گو با کوله بار با اشاره به تغییر کاربری دادن پادگان آموزشی شهید بهشتی خرم آباد به عنوان زائرسرای بین راهی برای زائرین خارج استانی گفت: در جریان اعزام کاروان‌های دانش آموزی حدود ۹۰ هزار نفر در این پادگان اسکان داده شدند که از دستگاه‌های مختلف تقاضا داریم در تجهیز و رفع نواقص این مکان مشارکت کنند.

طی مرحله اول از ۱۵ مهر تا سوم دی ماه نزدیک به ۲۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به بهترین وجه ممکن و بدون هیچ حادثه‌ای که در کل کشور بی‌نظیر بود به مناطق عملیاتی اعزام شدند ومرحله دوم اعزام، 2500 دانشجو بعد از امتحانات دانشجویان در دستور کار است و در مرحله سوم از ۲۷ دیماه اعزام 8500 نفر از اقشار مختلف استان لرستان به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi