شناسه خبر : 31030
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

'رضا نثاری' روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری یادواره 700 شهید این منطقه اظهار داشت: جوانان ایران زمین از پاک ترین جوانان جهان هستند و تشنه دانستن پیام شهدا و قطعا این امر مسولیت ما را بیش از گذشته سنگین تر می کند.


وی با بیان اینکه تبعیت و پیروی از ولایت فقیه از مهمترین پیام های شهدا به نسل های آینده است، افزود: وحدت همه افراد جامعه با هر گرایشی حول محوریت ولایت فقیه این کشور را در برابر دشمنان به ویژه استکبار جهانی محافظت خواهد کرد.
شهردار منطقه 19 استقامت و جان فشانی شهدا را الگویی برای زندگی همه مردم دانست و تصریح کرد: آشنا ساختن مردم بویژه جوانان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از مسوولیت های مهم مدیران شهرداری محسوب می شود و درهمین راستا مراسم یادواره شهدای منطقه برای سومین بار متوالی در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
نثاری همچنین به تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان در طول سال اشاره و تاکید کرد: تکریم این سرمایه های ارزشمند از افتخارات بزرگ هر مسوولی است و درهمین راستا هر هفته از 12 خانواده شهید و جانباز منطقه دیدار و از آنان تقدیر می شود.
وی در مورد برگزاری یادواره شهدا این منطقه شهرداری گفت: این مراسم با هدف پاس داشت 700 شهید این منطقه در ساعت چهارده روز پنجشنبه دوم بهمن ماه جاری در محل سالن ندبه بهشت زهرا(س) همراه با برنامه سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.
نثاری افزود: در این مراسم علاوه بر خانواده شهیدان منطقه، روسای بنیاد شهید نیز حضور دارند و پس از آن، برنامه غبارروبی مزار شهدا با حضور میهمانان و مسوولان اجرا می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi