شناسه خبر : 31033
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گوشه‌هایی از زندگی خصوصی جهاد مغنیه/فیلم

شبکه خبری المنار با پخش تصاویری ویژه از شهید مجاهد جهاد عماد مغنیه گوشه‌هایی از زندگی خصوصی و مسیر جهادی وی را به نمایش گذاشت.
فیلم/ گوشه‌هایی از زندگی خصوصی جهاد مغنیه در المنار

به گزارش تسنیم، شبکه خبری المنار تصاویری ویژه ای از شهید مجاهد جهاد عماد مغنیه را پخش کرد، در این تصاویر گوشه هایی از زندگی خصوصی و مسیر جهادی وی به نمایش گذاشته شده است.

جهاد عماد مغنیه : بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا .

و با چه سرعتی به این عهد خود با پروردگارش لبیک گفت، چرا که همزمان با شهادت پدر فرمانده اش جهاد متعهد شد که برای حفظ مسیر پدرش به وی ملحق شود.

در همان سن ۲۵ سالگی بود که این جوان چهره ای فرمانده گونه به خود گرفت، این شیر جوان از آن شیر با تجربه است.

صدای جهاد عماد مغنیه : واقعا ما به دنبال چه هستیم طرحی در ذهن ما جرقه زد که می خواستیم جوانان آموخته ای را تشکیل دهیم که با تجربه هستند باید به اهدافمان برسیم و اگر نرسیم لااقل شهید باشیم .

از همان دوران دانشگاه او توشه راه جهاد و مجاهدت را در پیش گرفت، نام عمویش را به همراه داشت و خصوصیات رفتاری پدرش را به ارث برده بود.

او در مسیر امام حسین علیه السلام گام برداشت و چه در این راه خوش درخشید.

جهاد عماد مغنیه : امسال قصد دارم همچون هرسال از شماها تشکر کنم ، کارتان عالی و کامل بود، واقعا انتظارات ما را برآورده کردید شما جوانان همواره باعث درخشان شدن نام خود و نام حزب الله هستید.

 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi