شناسه خبر : 31045
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جبهه جانبازان به مناسبت سالگردشهیدشکراللهی

گوئی همین دیروز بود که پرواز پررمز وراز جانباز شهید"حاج عتلی شکراللهی" عطرشهادت را درفضای جامعه ، خصوصا" میان ایثارگران وجانبازان منتشرکرد وحال وهوایی آشنا را درشهر بوجود آورد.

شهادت گوهر نابی است که مردان خدا پیوسته  درآرزوی آن به سر می برند.

شهید خاطره سرخی است که همیشه دریادهای سبز باقی می ماند.

یک سال از شهادت ناباورانه جانباز شهید شکراللهی گذشت. گوئی همین دیروز بود که پرواز پررمز وراز جانباز شهید"حاج علی شکراللهی" عطرشهادت را درفضای جامعه ، خصوصا" میان ایثارگران وجانبازان منتشرکرد وحال وهوایی آشنا را درشهر پدید آورد.

او که دراوان بلوغ سنی ومعنوی ، غیرتمندانه  برای دفاع ازدین ومیهن به میدان نبرد و جبهه های دفاع مقدس شتافته و با شدید ترین مجروحیت ها از ناحیه نخاع و کلیه ها به درجه جانبازی نائل گردیده بود ، درنخستین دقایق چهارم  بهمن ماه سال گذشته ، پس از 30 سال انتظار همراه با تحمل درد ورنج ناشی از مجروحیت، سلوک عاشقانه را به وصال جانانه پیوند زد!

جانباز شهید شکراللهی که از فعالان عرصه فرهنگی ورسانه ای بود درآخرین سال عمر پربرکتش با تنی چند از یاران همدردش "جبهه جانبازان انقلاب اسلامی" را بنیانگذاری کرد که به برکت تلاش صادقانه او این اقدام خطیر اینک به ثمر نشسته و می رود که به تشکلی فراگیراز ایثارگران درسراسر ایران اسلامی تبدیل شود.

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی درآستانه نخستین سالگرد پرواز این پرنده خونین بال ، با گرامیداشت یاد و خاطرات دلنشین او و تمامی جانبازان وشهیدان جبهه حق ، با آرمان های مقدس و متعالی آنان تجدید پیمان می کند. این جبهه معتقد است بی شک راه نورانی این شهیدان مسیری روشن برای رسیدن به فلاح ورستگاری دردنیا و آخرت خواهد بود.

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

1393/11/1

کد خبرنگار: 14
اینستاگرام
باسمه تعالی
با سلام و احترام

روحش شاد و یادش براي هميشه زنده.

انشا الله که جبهه جانبازان همیشه مستقل بماند
روحت شاد شهید عزیز حاج علی شکر اللهی ,,یادت بیرون نمی رود از دلها.
با صالحان محشور شوی؛
علی اقا هفته ای نیست که یاران وهمسنگرانت به شما ملحق نشوند .
بهشت برین گوارای وجودت ؛خوشا به حالتان که با ابرار وناموران اسلام حشر ونشر دارید.
مرگ ملک عبدالله خبیث بر همگان مبارک بخصوص کاربران و کارکنان و رئیس محترم فاش نیوز ......انشا الله سرآغاز خوبی برای جهان اسلام باشه . آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مصاحبه با فارس : با مرگ ملک عبدالله خداوند انتقام سختی از آل سعود میگیرد و .....(این مصاحبه حدود یکهفته پیش بود که او در کوما یا مرگ مغزی بود و خبر مرگش را پنهان میکردند ...)
امید روزی که ما هم قدم مثبتی در راه سرافرازی این مملکت برداریم روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi