شناسه خبر : 31080
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 23:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدا و سیما در اینهمه سال

جانباز تهرانی - قضیه کارت های جعلی فوتبالیست ها را یادتان هست؟ همین دو سه ماه پیش وقتی برناه نود به آن پرداخت موج شدیدی به راه انداخت که مسئولین را مجاب به پیگیری نمود.... وگرنه سوال اینجاست آیا سازمان های مسئول با آن همه واحدهای ستادی و نظارتی عریض و طویل خبر نداشتند چه اتفاقاتی در حال جریان است؟!! منظورم از ذکر این مثال این است که نقش رسانه پرمخاطب ملی همین است.... اگر فقط یک بار و بصورت دامنه دار در طول بیست سال گذشته به مشکلات جانبازان و ایثارگران بطور جدی از سوی رسانه ملی پرداخته می شد مسئولین ذیربط مجاب به پاسخگویی و اقدام می‌شدند که پیگیری جدی نمایند.... در طول بیست سال گذشته تعدادی از جانبازان بر اثر فشارهای روحی و اقتصادی که زوایای آن بر من شهروند عادی پوشیده است ... آیا صدا و سیما حاضر شد اخبار جانبازان را پوشش دهد؟ آیا یک جانباز جنگ ارزش پیگیری در بخش های مختلف صدا و سیما را نداشت؟ یا ندارد؟!! سکوت صدا و سیما نه تنها سنگین بلکه همیشگی و ادامه دار است ... آیا تاریخ مصرف برنامه های تلویزیونی با مضامین دفاع مقدس و شاهد فقط به دوران جنگ محدود می شد؟ سوال اساسی این است آیا تاریخ مصرف جانبازان نیز برای عده ای تمام شده و دارند حساب سرانگشتی می‌کنند.... با خودشان می گویند اکثرشان دهه پنجاه را رد کرده اند... منتظر می‌مانیم!!!!!!!!
اینستاگرام
جناب آقای سرافرازرئیس سازمان صداوسیمای کشوراگه واقعآپیروولایتی؟ پس حقوق تضعیع شده جانبازان وتمام ایثارگران سازمان رابه اجرادرآور. وگرنه فرقی بین جنابعالی و............نخواهدبود.همانطورکه خودازهمین قشری: اگرارزشی هاحفظ شوند ارزشهاهم حفظ میشود.

چرا؟ صداوسیمای کشور که هنوز دراجرای ماده 51 قانون جامع ماندند که آیاشامل اجرایی شدن درصداوسیماجمهوری اسلامی ایران هست یانه. وآیاحق ایثارگری به جانبازان صداوسیما تعلق میگیرد!!!!!!!! البته رئیس قبلی بااینکه جانبازبودند برای رضای خدا خودگذشتگی کردندوازحق خود.وهمه جانبازان سازمان گذشتند.. حال ببینیم رئیس جدید که خیلی تعریف شو میکنند.آیا حق جانبازان راطبق قانون مصوب که درماده2 این قانون نام صداوسیما تآکیدشده وجزء مکلفین میباشد. دستوراجراء صادرمیکند؟؟؟؟؟؟؟
ادامه... اگر صدا و سيما تحت نظارت يک تشکيلات دیگر بود نه زير نظر امام خامنه اي ، اگر صدا وسيما از اسرائيل و آمريکا حقوق ميگرفت ، اگر صدا وسيما خود ايثارگر نداشت ، اگر ايثارگران ارزش و لياقت نداشتند ، اگر ما به ايشان مديون نبوديم ، اگر اکنون نيز امنيت کشور با اينها نبود و هزاران اگر ديگر ، انتظار از صدا و سيما نبود؛ ولي همه اين اگرها جواب معکوس دارد؛ آقاي ضرغامي بايد جواب دهد که ايا اين سوالات را نمي دانست؟ حال بايد وي پاسخ دهد؛ و اما سخن با آقاي سرافراز، شما در مقابل اين سوالات قرار داري ، خود داني که 4 يا 8 سال ديگر سرافکنده و بدهکار باشي يا خوشحال و سرافراز.
امکاناتی که به ورزشکارن اختصاص میدهند را با ایثارگران مقایسه کنید.

سناریوی اول: مورد عجیب حمیدرضا سیاسی

با این حال در میان بودن پای یکی از معاونان آقای وزیر موجب شده بود تا رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های فراوانی را در خصوص علت بازداشت‌های اخیر مطرح کنند. مهم‌ترین گزاره‌ای هم که برای پشت‌پرده این ماجرا وجود داشت به بازداشت عحیب و غریب و طولانی مدت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد. سیاسی که تا پیش از تابستان امسال جایی در جغرافیای فوتبال ایران نداشت به‌یکباره با در قامت رئیس هیات مدیره پرسپولیس معرفی شد و حالا به‌عنوان اسپانسر سه باشگاه لیگ برتری در یک نیم‌فصل نام شناخته‌ شده‌ای است. با این حال بازداشت طولانی مدت او این روزها موجب ایجاد شک و شبهه‌های فراوانی شده است. تا جایی که با انتشار خبر بازداشت‌ مدیران ورزشی همه نوک پیکان را به سمت او نشانه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌آید این ماجرا برای داستان‌سرای رسانه‌ها جالب توجه باشد و شاید ریشه بازداشت مدیران در جای دیگری باشد.

سناریوی دوم: تغییر کاربری زمین‌های ورزشی به تجاری برای قهرمانان

تسهیلاتی که شهرداری و سازمان‌های مختلف برای ورزشکاران و قهرمانان در نظر گرفته‌اند می‌تواند همیشه وسوسه خوبی برای دور زدن قانون باشد. تغییر کاربری زمین‌هایی که برای ساخت اماکن ورزشی به برخی از قهرمانان واگذار می‌شود به اماکن تجاری به اندازه‌ای می‌تواند سودآور باشد که هرکسی را وسوسه کند. نمونه معروفش استخر یکی از مدیران سابق سرخابی‌هاست که به زمین‌اش را از محل همین تسهیلات برای ساخت استخر در اختیار گرفت و بالای استخر چند طبقه برای خودش و شرکت‌هایش دفتر ساخت و همان استخر هم الان کاربری خصوصی دارد تا عمومی. اتفاقی که در خصوص این پرونده هم رخ داد در همین راستا بود. سال‌ها پیش به برخی از قهرمانان المپیک سیدنی مجوز ساخت اماکن ورزشی در متراژ بالا داده شده بود. یکی از این زمین‌ها این روزها در خیایان ده‌ونک محل ساخت یک مجتمع تجاری پانزده طبقه برای همین قهرمان المپیکی است. کاری که در این خصوص صورت گرفته بود همین بود که یکی از این متخلفین در مجموعه وزارت ورزش به همرا چند تن در خارج از این مجموعه در چند سال اخیر به لطلیف‌الحیلی کاربری این زمین‌ها را از ورزشی به تجاری تغییر می‌دادند. در ماه‌های اخیر با انجام مجموعه‌ای از تحقیقات دست این باند رو شد تا اینکه سرانجام منجر به دستگیری سه نفر تا کنون شد و ممکن است در روزهای آینده نام‌های بزرگتری به این لیست اضافه شود.

در این میان نباید نکته‌ای را فراموش کرد و آن هم شجاعت مجموعه وزارت ورزش و جوانان در رسانه‌ای کردن این ماجراست. به هر حال یکی از بازداشت شدگان مدیرکل این مجموعه وزارتی است و آن‌ها به راحتی می‌توانستند این مسئله را بی سرو صدا حل و فصل کنند اما ابای از رسانه‌ای کردن خبر بازداشت مدیری که فروردین امسال حکم‍‌اش به امضای وزیر نرسیده بود نداشتند.
تابناک
برادران ماایرانی هستیم باید شخصی مثل فردوسی پور برنامه 90.پرونده جانبازان را مو شکافی کند تاحق حقوق ایثارگری .معوقات .زیر 25 درصدها.حل شودوالا..........
صدا و سیما اگر دست خودش بود از صبح تعریف خودش را میکرد تا شب .
بخاطر بیندگان گاهی برنامه طنز میگذاشت که انهم دستور عدم پخش صادر شد.
مشکلات جانبازان یا ایثارگران کیلو چنده ؟
به یک خبرنگار بگوینددر مورد ایثارگران خبر تهیه کند در عرض یک روز اماده است .ماشااله ما که کلی خبرنگار داریم که بیکارند ؟ /؟ ؟
والا خودشان دهه 80 را رد کرده اند ...ما هم منتظر می مانیم !!!!!!!!!!

ماشا الله جوان ترین کابینه هستند .................
با سلام صداوسیما باید چکار کند از بی قانونهای های کدام اداره فلم بگیرد یا گزارش بدهد کی خبرنگار امد جلو بنیاد شهیدو از ایثارگران خبر خوب یا بد از ان اداره تهیه کرد ایاهچامده از یکی که از بنیاد خارج میشود صوال کند ایا مشگل حل شده یانه تورا خدا بس کنید
باسلام. شک نکنید همشون با همند.... جانباز ۷۰ درصد رو دعوت میکنن تلویزیون شبکه دو برنامه زنده باد زندگی بعد مجریه معلوم الحالش جانباز و تحقیر می کنه ... آیا جزاین نیست که همشون با هم میخوان جانباز ایثار گرو بکل خراب کنن واز چشم مردم بندازن ...مطمئن باشید اگه می خواستند آنچنان تبلیغی می کردند که مردم تو خیابون لیست بزننن .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi