شناسه خبر : 31097
شنبه 04 بهمن 1393 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی ازضرورت همکاری بخش‌های مختلف این نهاد با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رابطه با موضوع جنگ تحمیلی سخن گفت.

به گزارش ایسنا، دکتر نجف قراچورلو در دیدار با مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌َرقی بیان کرد: خبرگزاری ایسنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا)، از زیرمجموعه‌های جهاد دانشگاهی هستند که می‌توانند در جهت تسریع بخشیدن به روند نشر آثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فعالیت کنند. همچنین با تشکیل کارگروه‌های تخصصی می‌توانیم در زمینه‌های تحقیقاتی نیز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را یاری کنیم.

قراچورلو خاطرنشان کرد: فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار ارزشمند و هم راستا با اهداف نظام است، آرامش و پیشرفت کنونی کشور را مدیون شجاعت و مردانگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و وظیفه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها است که با خلوص نیت، برای حفظ ارزش های دفاع مقدس تلاش کنند.

وی گفت: ضروری است ارزش های دفاع مقدس را برای نسل کنونی و نسل های آتی منتقل کنیم. البته این آثار باید به گونه‌ای منتشر شوند تا برای تمامی اقشار جامعه قابل استفاده باشند.پیش از این جهاد دانشگاهی در زمینه بزرگداشت شهدای دانشجو فعالیت گسترده‌ای کرده است، به طوری که دبیرخانه دائمی یادواره شهدای دانشجو، در جهاد دانشگاهی استان دایر شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi