شناسه خبر : 31110
شنبه 04 بهمن 1393 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

80 درصد فرانشیز!

محسن ناطق- دلخوری های جانبازان شاغل علاوه بر قطع بیمه نیمه تکمیلی از ابتدای سال جاری و فقدان اثر دفترچه های بیمه هنگام خرید داروها که قیمت روی جعبه دارو با مبلغ پرداختی بجای احتساب 20 درصد فرانشیز حدود 80 درصد فرانشیز پس از ثبت مهر سازمان بیمه خدمات درمانی محاسبه می شود! یعنی جانباز هزینه درمان را تا 80 درصد نسبت به قیمت آزاد پرداخت می نمایند.

 تفاوت معنادار 20 درصدی نسبت به مبلغ هزینه های درمان آزاد ظلم و ستمی می باشد که در دولت فعلی نسبت به جانبازان شاغل روا داشتند. موضوع مهمتری که در مورد ظلم و ستم به جانبازان شاغل صادق است ارزشیابی سالیانه می باشد. سالیانه ارزشیابی کارکنان دولت انجام می گردد که هیچ گونه تمهیدی در مقایسه ارزشیابی جانبازان و سایر کارکنان سالم و تندرست وجود ندارد و جانباز عین افراد سالم ارزشیابی می شود.

 ضروری است تمهید لازم در فرم های ارزشیابی کارکنان جانباز دولت که با وجود مجروحیت های متعدد به طور یکسان با سایر کارکنان انجام می شود در نظر گرفته شود. مسئولین محترم سکوت بیش از ده ماهه فقدان تامین درمان رایگان جانبازان شاغل را شکسته و دلیل قطع بیمه نیمه تکمیلی و مبلغ فرانشیز پرداختی توسط جانبازان شاغل را بررسی و پاسخ یا توضیح لازم ارائه نمایند.

 بدیهی است عاملان هرگونه کاهش مغرضانه خدمت رسانی مصوب قانونی به جانبازانی که علیرغم چندین مجروحیت مشغول به کار هستند علاوه بر تاثیر منفی در روحیات و فرهنگ شهادت طلبی نظامیان شاغل و مجازات دنیوی مشمول جزای سنگین اخروی خواهد شد که در حال حاضر بنظر میرسد کلیه مسئولین از چنین ظلم و ستمی مطلع هستند و نسبت به قوانین درمان رایگان جانبازان شاغل بطور تعمدی بی توجهی می کنند!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi