شناسه خبر : 31121
شنبه 04 بهمن 1393 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد سخنگوی جبهه جانبازان از وزارت خارجه

سخنگوی جبهه جانبازان با بسیارضعیف توصیف کردن واکنش دستگاه دیپلماسی درقبال اهانت کنندگان به پیامبراکرم(ص) ، خواستارجبران آن شد.

فاش نیوز -  سخنگوی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بسیارضعیف توصیف کردن واکنش دستگاه دیپلماسی درقبال اهانت به پیامبراکرم(ص)  ، خواستارجبران آن شد.

سخنگوی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست اهانت به پیامبر(ص) را خواهند خورد و آنها باید این آمادگی را داشته باشند که به زودی نه تنها مقدساتشان بلکه همه موجودیتشان مورد هجمه واقع بشود.
«سیدمهدی هاشمی» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) را آغاز پایه گذاری یک دیوار کج دانست و گفت: اگر به طرز شایسته ای با این اتفاق برخورد نشود، هیچ حد یقفی برای آن وجود نخواهد داشت و در آینده، نه تنها به بسیاری از مقدسات و ارزش های شیعیان و مسلمین بلکه به مقدسات و ارش های همه ادیان توهین خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه می دانند که اروپا و آمریکا با محوریت صهیونست ها این حرمت شکنی را شروع کرده اند گفت: طبیعتا صهیونیست چوب این کار را خواهند خورد و آنها باید این آمادگی را داشته باشند که به زودی نه تنها مقدساتشان بلکه همه موجودیتشان مورد هجمه واقع بشود
نماینده تهران افزود: طبیعی است که ما نیز مانند هر جامعه ای، به یک سری اصول و مبانی انسانی، دینی و  ملی پایبند هستیم و از این اصول و مبانی باید پاسداری بکنیم.
هاشمی با بیان اینکه دود اهانت به پیامبر(ص) بیش از همه به چشم غربی ها و اسرائیل خواهد رفت گفت: این حرکت را خودشان آغاز کرده اند و خودشان هم باید سریع جمع کنند و از همه مسلمانان عذرخواهی کنند و با عوامل این فتنه و کار غیرانسانی برخورد بشود.
وی حداقل پاسخ به حرمت شکنی را حرمت شکنی دانست و گفت: آنها با هدف اسلام ستیزی جریان تکفیری راه اندازی کردند و الان شعله هایش دارد دامن گیر خودشان می شود و طبیعتا این اسلام ستیزی در آینده نزدیک تبدیل به کفرستیزی خواهد شد و نفرت جوامع مختلف اعم از مسلمان و غیرمسلمان از آنها را تشدید خواهد کرد.

سخنگوی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی واکنش دستگاه دیپلماسی به این اهانت را بسیارضعیف توصیف کرد و گفت: دستگاه دیپلماسی باید این قضیه را جبران کند و به نوعی آلام و ناراحتی مردم را کاهش بدهد.

اینستاگرام
سلام ، ضمن تشکر از سخنگوی محترم جبهه جانبازان باید نکاتی را متذکر شویم که این روزها درد دل بسیاری از مردم کشور میباشد.
1- مجلس شورای اسلامی بعنوان ناظر عملکرد دولت میبایست بطور جمعی نسبت به واکنش ضعیف دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد یا اعتراض کنند.
2- این روزها جمعیت شاکیان و معترضان به عملکرد دولت در قبال امور خدمت رسانی به ایثارگران در برابر تعداد معدود ایثارگران تحت حمایت نصف و نیمه دولت چند برابر شده یعنی دستگاه امنیتی کشور نباید به مراسم رژه شیک نظامی و نمایش چند سلاح جدید اکتفا کنند لذا توجه به مبانی اعتقادی نظامیان شاغل با وجود ظلم و ستمی که به جمع کثیری از ایثارگران شاکی روا داشته شده امری محرز میباشد.
3- ضدیت و کارشکنی در اجرای مصوبات قانونی ایثارگران با نمایش قدرت و توجیه و توضیح که اقدامات بنیاد در راستای اجرای قوانین و شرع میباشد همچنان ظلم مضاعف میباشد که بر ذمه نمایندگان محترم مجلس است که خودشان میدانند در آخرت میبایستی پاسخگوی انبیا و ائمه معصوم (ع) بالاخص شهدای نظام اسلامی خواهند بود.
4- سیاستهای کلی دولت در اثر نفوذ ایادی غربگرا و گرایش مادی بطور آشکار با سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و سیره زندگانی انبیا و ائمه معصوم (ع) تفاوت زیادی دارد لذا نمایندگان محترم مجلس و شورای نگهبان میبایست در غفلت نهادهای نظارتی بیش از پیش هوشیار باشند.
5- تشکیل شوراهای شهر موجب تبدیل شهرداریها به ارگانی بشدت نیازمند بودجه و اعتبارات نجومی شده که برای جبران کسری بودجه فشار بسیار شدیدی جهت اجرای طرحهای درآمد زا به شهروندان وارد میشود. لذا میبایست نظارت بر هزینه های شهرداریها طبق قوانین کشوری انجام شود که در حال حاضر قانون تجارت حاکم بر عملکرد شهرداریها میباشد.
6- نمایندگان محترم مجلس میبایست نسبت به اقدامات دولت در راستای حذف تسهیلات و امتیازات ایثارگران مثال قطع درمان رایگان ایثارگران شاغل و بازنشسته واکنش نشان دهند زیرا پس از ده ماه از قطع خدمات درمانی جانبازان شاغل و بازنشسته هیچ واکنشی از سوی نمایندگان مجلس ابراز نشده است.
7- اقداماتی بعنوان ملاحظات سیاسی نیاز به واکنش جدی نمایندگان محترم مجلس برای اجرای بی چون و چرای قوانین و مبارزه با مصونیت قضایی برخی افراد میباشد.
8- حمایت دولت از ثروتمندان در کلیه امور اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و غیره که بعنوان حجب و حیای دولت معرفی شده و موجب دلسردی مستضعفین و صاحبان اصلی نظام اسلامی گردیده بشدت نیازمند واکنش جدی نمایندگان محترم مجلس دارد.
چنانچه نیازمندیهای واکنش نمایندگان محترم مجلس را لیست نماییم تبدیل به طوماری طولانی خواهند که نشانه همگرایی مجلس با اینگونه موضوعات دارد و موجب تضعیف پایبندی مردم نسبت به نظام اسلامی در سخت ترین دوران حکومت ارزیابی و اعلام میگردد.
اقای ناطق در کمال احترام جدا در دولت قبل هم همینگونه واکنش نشان میدادید یک جنگ 8 ساله داشتیم وما جنگیدیم وعده ای اختلاس کردند وبردند وخوردند صدای کسی در نیامدمن وشما بعد از 26 سال هنوز نتوانسته ایم با این قوانین دست وپا گیر بنیاد ثابت کنیم که مجروحیتمان چند درصد است وحق ما را نا حق کرده اند وکلی اجحاف وظلم در حق ما ورزمنده وبسیجی میشود مباحث دیپلماتیک مباحث احساسی نیست مثل پذیرش قطعنامه که امام با شجاعت انرا انجام دادندوالان هم مذاکره کنندگان با اجازه رهبری قدم بر میدارند ونباید عده ای کاسه داغتر از اش بشوند
جناب ناطق سلام . لطفا یه پاسخ قانع کننده به این جانباز بزرگوار بدهید ... اگه کمک خواستید منم هستم .. بقول ناصر یه نگاه به پشت سرتون بیندازید منو می بینی ...
من به عنوان یک جانباز و آزاده و بسیجی از سوء استفاده از نام جانبازان با اهداف سیاسی بسیار ناخرسند و ناراحت و عصبانی هستم و سوء استفاده کنندگان را ...... به آرمان های مان می دانم و قدم زدن با کری و غیر کری را تا زمانی که حقوق ملت حفظ شود، ناپسند نمی دانم و باور دارم که بسیار از برادران غیر سیاسی جانباز و ازاده که قصد و منافع شخصی و جناحی و باندی ندارند هم همین گونه اند. پس لطف شرم کنید اگرچه می دانم نمی کنید
خدممتان عرض کنم که همین آقای هاشمی از طرفداران پر و پا قرص دولت احمدی نژاد بود. مگر همین آقایان 8 سال منابع ملت را با تحریم ها به باد ندادند و اختلاس ها و سو استفاده ها در دولت دوستان همین آقایان بود. به جای گیر دادن که دولت به فکر پاسخ به اختلاس های آقایان و محکومیت معاون اول دولت پاک دست ها باشند. ضمناً نظرشان در مورد نامه نگرایی های احمدی نژاد به دولت های استکبار و استعمار و یا قدم زدن جلیلی با معاون وزیر امور خارجه آمریکا بد نیست.
و اما سخن با فاش نیوز شما سایت وزینی هستید و این را بدانید ایثارگران از نظر گرایش سیاسی دو گروهند مثلا بذرپاش گرایش افراطی دارد و امثال فرزندان شهید تندگویان و شهید ستاری و گرایش اصلاح طلبانه دارند آیا بذرپاش قابل مقایسه با فرهیختگانی مانند فرزندان شهید تندگویان و ستاری و شهیدان باکری و همت نیست. پس بهتر است شما هم موضع گیری سیاسی نکنید.
یه عرضی با این برادر جانباز ۷۰٪ داشتم ولی وقت ارسال نوشت کد امنیتی ...مثل همیشه برگشت زدم اما این دفعه متن نبود ! با این حال کد امنیتی رو نوشتم ..
ارسال شد . حالا عرضمو چاپ نکردیدم نکردید .. فدا سرتون ولی خداییش بگید مطلب رسید یا نه؟؟ . ... آخه این یه حالت جدیده !! قربونش برم که اذیت کردنای فاش حالت داره اینم یه نوعشه !
اینم در جواب کسی که میخواد با کدخدا بسازه و فکر میکنه ارمان ما چند تا سانتریفوژه .
امام خمینی:

اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند؛
اگر سرمان را بالای دار برند؛
اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند؛
اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند؛
هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم.
(صحیفه نور، جلد ۲۱، صفحه ۹۸)

تمام عالم بدانند،
منافقین و دنیاپرستان داخلی نیز بدانند،
بلکه آن جماعتی که دل به سازش در مقابل دشمن خوش کرده اند نیز بدانند:
ما بر عهد و پیمان خویش استواریم
سلام . یه چیز بگم ؟ یادتونه یه بار برادر طوطی با استناد به داستانهای قدیمی از رفتن خر صحبت کرد ..البته اون وقت روی فرمایشش با من بود !... من که ناراحت نشدم تازه کلی هم خندیدم چون اصلا این قصه درباره من صدق نمی کرد ولی حالا که بعضیا مثل همونی که طوطی می گفت ... رفتن به این واقعیت رسیدم واقعا طوطی خیلی اهل کتابه و با سند و مدرک حرف می زنه !؟
چه مبارک سحری مرد ملک عبدالله
جمعه ی خوش خبری، مرد ملک عبدالله
شاد باشید که این بی پدر آل سعود
عاقبت مثل خ...... ر .......ی مرد ملک عبدالله
راستی گفته باشم وای به حال کسی که درباره درصد«مودبانه »من نظر بده .....
سخنگوی محترم سلام . یه بار با آن سخنگوی قبلی درباره بیان اهداف خاص جبهه جانبازان مشورتی داشتیم خداییش در توضیح دادن سنگ تمام گذاشت . البته آن موقع چند نفر ارادتمند به اهداف سیاسی فرهنگی جبهه جانبازان فکرامونو رو هم گذاشتیم و خواسته خود را از سخنگوی محترم درخواست کردیم . الان به اون معنا چند نفر نیستیم اما باز هم یه درخواست داریم .
بزرگوار حتما شما هم آن حدیث و روایت معتبر و متواتر رو شنیده اید که با مرگ ملک عبدالله تحولاتی در امور جاری کشور عربستان و در ادامه دولت های عربی ایجاد میشه . لذا انتظار داریم در این خصوص با مد نظر گرفتن نگاه کلی جبهه جانبازان به امور سیاسی و بین المللی توضیحاتی ارائه دهید . ناراحت نشید که میگم ...خداییش خیلی کم کار هستید !؟
انتظار داشتم در آن نشستتان در این خصوص صحبتی بشه ولی ...!!
حالا چرا و به چه علت این موضوع از نظر ما مهمه رو بیان می کنم :

ناز شستت ملک الموت چه غوغاکردی
طـرب آورده ای و میکده بر پا کردی
شــــــــــاه کــــــــــار ِ هنر ِ پنجه ی خلاقت را
نذر خشنودی ِ شهزادهء زهــــــــــرا کردی
دمتان گرم به مولا ، جگرم حال آمد
سینه ام را بخدا وادی ِ سیـــنا کردی
بخدا بازی ِ نــــــــــاز ِ تو نـــــــوبل می گیرد
دیدگان ِ همه را غرق تـــــماشــــــــــا کردی
دستبوسم که تو با مرگ ملک عبدالله
راه را بر فــــــــــرج ِ مــــهــــــدی ِ ما وا کردی


نمره ات بیسته . بیست . آفرین /

بقول طوطی خر برفت و خر برفت و خر برفت . البته حیف از خر - خر که گناهی نکرده .....
سلام
باتشکر از محبت شما
باید بگم برخی حتی پالان خر هم نبودند چه رسد بخر
اما ما نباید شرایط امروزمون را در صحنه هایبین المللی باید در دیپلماسی دقت نظر بیشتری داشته باشیم
همینکه مجلس ابراز وجود کرد ورهبر عظیم الشان نامه سرگشاده به نوجوانها وجوانان ا وپایی دادند فصل الخطاب میباشد
حال بعضیها بقول دوستمون کاسه داغتراز آش میشوند جای بسی تامل دارد
دقت کنید میبینید تمامیه کانالهای باند بازی داره یکی بعداز دیگری بسته میشود
چه شده که دزدهای دیروز زاهدان امروز شدند ویقه میدرند ودرحالیکه هنوز دستاشون به شیره داخل خمره آغشته هست چنین فریاد دزد دزد میزنند وآستانه صبرشان پر شده معلوم الحال بودنشون را نشون میدهد
هرکسی وظیفه خودش را درست انجام بده نیازی به هوچیگری نیست وبلوا سازی برای تشنج آفرینی درسطوح جامعه نیازی نیست چون آخر سر اگر دنیاهم بفهمند که عقیده ایرانی چیست وبا چه اعتقادی زندگی میکند برای شیطنت کاران فرقی ندارد
موفق وموید باشید
جناب طوطی افکار شما جوریه که به نوعی تلویحا می فرمایید : برای یزید بی دین فرقی نمی کرد مرام و نگاه امام حسین ع از قیامش چیه و به اعمال خبیثش ادامه می داد پس ای کاش امام ع خودشو و اهلبیتشو جلو ی تیر و سنان یزیدیهای سنگدل و پیمان شکن نمی انداخت ؟
تبریک 
امام صادق-علیه السلام-
هر کس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند، من ظهور را برای او تضمین می کنم!
آن گاه که مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشینى او نسبت به هیچکس به توافق نمى رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى یابد، عمر سلطنت هاى چندین ساله بسر آمده، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندین روزه فرا مى رسد.
ابوبصیر مى گوید:
پرسیدم: آیا این وضع به طول مى انجامد؟
فرمود: هرگز! و این درگیرى بعد از کشته شدن این پادشاه -عبدالله- منجر به کشمکش بین قبیله هاى حجاز مى شود. (بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۲۱۰)
امام صادق ع می فرمایند :وقتی که صاحبان رعایات صبح پرچمهای زرد در دمشق با ضد شیعیان در گیر میشوند ونیروهای ایرانی به انها می پیوندند این علامتی است از ظهور ان حضرت .
وما میبینیم صاحبان پرچم زرد یعنی حزب الله لبنان با گروههای ضد شیعی در دمشق در گیر هستند این واقعه نزدیکی ظهور حضرتش را به ما بشارت میدهد وما باید خودمان را اماده کنیم . بوی خوش حوادث اخر الزمانی به مشام میرسد انشا الله ظهور نزدیکه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi