شناسه خبر : 31140
شنبه 04 بهمن 1393 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ناطق با تشریح برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مه‌ولات در دهه مبارک فجر، گفت: تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدا و ساماندهی تابلوهای شهدای سطح شهرستان از اهم برنامه‌های این اداره در ایام الله دهه فجر است.
ناطق خاطرنشان کرد: مردم این مرز و بوم در راه اعتلای نظام و حفظ انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند و عزیزان خود را در راه انقلاب فدا و به آن افتخار کردند.
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان مه ولات افزود: غبارروبی مزار شهدای سطح شهرستان و شهید گمنام شهر فیض‌آباد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، با حضور امام جمعه و فرماندار و تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت از جمله فعالیت‌های این نهاد در این ایام فرخنده است.
ناطق از برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدا در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل و تشویق دانش آموزان ممتاز، تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرائی و ساماندهی تمامی تابلوهای شهدای سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات در دهه فجر امسال است.
وی در پایان تأکید کرد: امسال مانند سال‌های گذشته خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در تمامی برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگ و پرشوری خواهند داشت.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi