شناسه خبر : 31159
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروفسور اشتوما برای معاینه ایثارگران به تهران می‌آید

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر «پروفسور اشتوما» جراح مغز و اعصاب و متخصص تومورهای مغزی برای معاینه و جراحی ایثارگران خبر داد.

به گزارش ایسنا،ایرج عربی گفت: مطابق با برنامه‌های درمانی بنیاد و دعوت از متخصصان مطرح جهان برای مداوای جانبازان و ایثارگران، پروفسور اشتوما جراح مغز و اعصاب و متخصص تومورهای مغزی از آلمان، فردا یکشنبه 5 بهمن ماه به تهران می‌آید.

وی ادامه داد: در این برنامه که از یکشنبه 5 بهمن آغاز و تا سه شنبه 7 بهمن ماه 93 ادامه دارد با حضور پروفسور اشتوما در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) 25 ایثارگر معاینه اولیه می شوند.

عربی توضیح داد: همچنین بیمارانی که از قبل نامزد جراحی شده اند و بیمارانی که طی ویزیت های اولیه نیازمند به جراحی شناخته می شوند، تحت عمل «جراحی زنده» قرار خواهند گرفت.

مدیرکل درمان بنیاد همچنین در مورد برنامه بعدی درمان ایثارگران توسط متخصصان بین‌المللی، گفت: مطابق با برنامه‌های مشخص شده، پروفسور مهاجر، متخصص ستون فقرات 6 بهمن به تهران می آید و تا 12 بهمن به درمان ایثارگران خواهد پرداخت.

همچنین پروفسور شرمت جراح مغز و اعصاب و فوق تخصص جراحی ستون فقرات نیز از 25 بهمن ماه به تهران می‌آید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi