شناسه خبر : 31180
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی تعیین درصد جانبازان

به گزارش «ایثار» پنجمین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد و به بررسی درصد جانبازی جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

در این کمیسیون که با حضور هفت پزشک متخصص جراحی عمومی، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم، داخلی و ارتوپد همراه بود تعداد 182 نفر از جانبازان افتخارآفرین دفاع مقدس شرکت کردند.

این کمیسیون در سه شاخه کلی موج انفجار، شیمیایی و آسیب‌های عمومی شرایط و وضعیت جانبازی مراجعه‌کنندگان را بررسی کرد.

در این کمیسیون تعدادی از جانبازان به منظور تجدید نظر در درصد جانبازی خود و تعدادی دیگر برای نخستین بار مسئله درصد جانبازی خود را در این کمیسیون پزشکی مطرح کردند.

لازم به ذکر است نتایج این کمیسیون متعاقباً توسط معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اعلام می‌شود.

اینستاگرام
سلام کلیه برادران مسلح و بسیج وغیره صداقشان رابه وطن در جنگ ثابت کردند جوان مردان وشیر دلان من که ۳۰ سال درد و رنج نکشم و۱۰ سال شیمیایی توانایی را گرفته ۵۰ سالم اما مثل پیرمردها شب وروز حوصله هیچ کس ندارم اکثرا خانه نشین فقط انتظار اما فکر میکنم یک۳۰ سال دیگه صبر کنیم همه به حق وحقومان می رسیم تعجبم این که بعد جنگ نه گریه کردم نه خنده و همه چیز فراموش کردم بعضی موقع اسم بچه ام یادم نماید
جانبازی.ارتش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi