شناسه خبر : 31186
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرکت ایثارگران مازندران در ملاقات عمومی

به گزارش «ایثار»، مدیر کل بنیاد مازندران به اتفاق معاونین روزهای سه شنبه هر هفته در ستاد استان و شهرستان‌های تابعه پاسخگوی عمده‌ترین مسائل و مشکلات والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در بخش‌های اشتغال، مسکن، درمانی، تسهیلات و کمیسیون پزشکی هستند.

بر اساس این گزارش ملاقات عمومی به منظور بهینه سازی و تسهیل در ارائه خدمات، پاسخگویی مطلوب مطابق با شأن جامعه ایثارگری، رضایتمندی، رسیدگی به مشکلات، بررسی و پیگیری تقاضا و خواسته‌های ایثارگران به تناسب نوع مشکل، اتخاذ راهکارهای مناسب و منطقی در کارگشایی مسائل انجام می‌گیرد.

در ۱۰ ماهه گذشته سال ۹۳ بیش از ۱۹۰۰ نفر از خانواده‌های عزیز شاهد و ایثارگر مازندران از شهرهای مختلف از نزدیک با مدیرکل بنیاد مازندران دیدار و مشکلات خود را بازگو کردند.

لازم به ذکر است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به منظور بررسی مشکلات آن دسته از خانواده‌های شاهد و ایثارگری که به دلیل بیماری و کهولت سن قادر به شرکت در ملاقات عمومی یا مراجعه حضوری نیستند خود به حضور این عزیزان رفته و ضمن تکریم، به بررسی و پیگیری مشکلات آنان رسیدگی می کند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi