شناسه خبر : 31191
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گله ای از نمایندگان!

محسن ناطق- لطفا" از نمایندگان مجلس سؤال کنید چرا فقط شعار یا وعده می دهند؟ دانستن و عمل نکردن به حق، در حالیکه حقوق پایمال شده ایثارگران را با شعارهای تکراری پاسخ می دهند، در محضر حضرت حق تعالی سال های متمادی ظلم آگاهانه به ایثارگران را چطور توضیح می دهند؟ آیا روز تاسوعا افرادی که از محاصره اردوی مولا حضرت امام حسین بن علی (ع) آگاه بودند و دست روی دست گذاشتند و فقط شعار دادند در محضر حق تعالی چه جوابی دادند؟

 چرا نمایندگان محترم مجلس از بازوی نظارتی و پایگاه مردمی استفاده نکردند تا نسبت به ایثارگران محروم پس از 32 سال مظلومیت و صبوری بی توجهی نشود؟ آیا آقای مفتح در پست معاون وزیر بازرگانی وقت اراده و دستمایه اجرایی لازم را جهت خدمت رسانی به ایثارگران در اختیار نداشت؟ هنگامی که از ظلم و ستم تعمدی نسبت به ایثارگران شکایت داریم چرا در حکومت جمهوری اسلامی حتی یک شعبه قضایی برای دادرسی و دادخواهی وجود ندارد، در حالیکه هزینه دادرسی توسط محکوم پرداخت می شود و بار مالی برای دولت ندارد؟!!

 علت ناله و فریاد ایثارگران محترم عدم اجرای قانون خدمت رسانی یا هر نوع قوانین و دستورالعمل و غیره نیست بلکه سال هاست فریاد و شکایت ایثارگران محترم از فقدان اراده مثبت مسئولان یا بهتر بگوییم ضدیت و کارشکنی جهت خدمت رسانی عملی و پرهیز از انواع شعارهای تریبونی ریاکارانه و انتخاباتی می باشد. صبوری و ملاحظات شخصی و خانوادگی ایثارگران محترم در مقابل سرکوب و مقابله قضایی مسئولان موجب شده تا عده ای از مسئولان در خیالات و اوهام خود در خصوص رفع و اصلاح مشکلات دست ساز دچار تصورات غلط شوند.

 لذا تلاش آنها برای ایجاد روزمرگی و تکرار زبانی و طوطی وار مشکلات ایثارگران یا تظاهر به دلسوزی و همراهی با ایثارگران که در تکرار وعده های پوچ و پاسکاری بین دولت و مجلس به وسیله بهانه های بچگانه و فاقد ارزش قانونی علت ابراز تأسف بسیار گشته لذا مشکلات تشخیص مسئولان جایگزین مشکلات ایثارگران شده که به هیچ وجه قابل رفع و اصلاح نیست بلکه مستلزم پاسخ قاطع و متقابل است. فقط به آن دسته از مسئولان یادآور می گردد که فراموش نکنند اینگونه اقدامات در مقابله با عاشقان ولایت و شهادت به جز آشکار شدن ناتوانی و ذلتی که با خون و غیرت و صبوری ایثارگران پنهان بوده و به دلیل گرایش شدید و عوارض غرب گرایی و مادی گرایی ایجاد شده، برایشان حاصلی ندارد.

اینستاگرام
باسلام . نه کمک شونو می خواهیم نه ذلسوزیشونو !!!!!!! جلوی اختلاسای چند ده هزار میلیاردی رو بگیرن تا بعدآ نندازن گردن ما .
فعلا که میگن بهمراه بهشت همه ایرانرو طبق مصوبات دادیم به ایثارگران ..... تازه لایحه واگذاری کل اراضی کشورها به ایثارگران تحت بررسیه !!!!!!!!
از عزیزان نماینده مجلس تقاضا داریم عمل کنید تا وقت دارید .اکنون موقع سخنرانی نیست .از حداکثر زمان استفاده کنید شاید این اخرین پیگیری شما باشد .شاید موفق نشدید دوبار و سه باره نماینده مردم باشید.پس تعجیل بفرمایید که مزید امتنان است .
با عرض سلام و خسته نباشی خدمت نمایندگان محترم مجلس که اکثرتان رزمنده و ایثارگر می باشید پیشنهاد میگردد در زمان تصویب بودجه سال ۹۴ بهترین زمان برای ارائه طرح دوفریتی خدمات رسانی به رزمندگان و جانبازان زیر 25% می باشد و اگر بعد از و یا سال أینده این طرح ارائه شود بدلیل عدم پیش بینی بودجه سال ۹۴ عملأ مانند طرح خدمات رسانی به ایثارگران چندین سال اجرایی نمی شود
درزمان جنگ عزیز برادر ما تو دو ماه سه تا عملیات انجام میدادیم . انوقت شما میفرمایید در عرض مدت مانده ظرح دو فوریتی انجام بدن ..گذشته از چندین عزیز ایثارگر در مجلس که حماسی کار کرده اند این توقع زیادیه از زحمتکشان مجلس ؟؟؟
تامل بفرمایید عزیزم با صبر و حوصله مشکلات منتفی خواهد شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi