شناسه خبر : 31192
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد از توابع استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار» با اشاره به پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بنیاد در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته که این خود از نقاط مثبت فعالیت های بنیاد محسوب می شود.

جعفری اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که به عنوان یک فرهنگ بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران جا افتاده است از دیگر فعالیت های مثبت پیگیری شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است که می تواند مسئولان را در جریان مشکلات این خانواده ها قرار داده و آنان را در حل بسیاری از این مسائل یاری کند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با تأثیرگذار خواندن دیدار رییس جمهوری اسلامی ایران با خانواده های معظم شهدا و ارج نهادن به این موضوع، تأکید کرد: این دیدارها باید به عنوان یک برنامه کاری اصلی و مهم در جریان فعالیت های تمام مسئولان قرار بگیرد و مسئولان نظام نیز این کار فرهنگی را دنبال کنند.

هادی قوامی نماینده ایثارگر مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز درباره عملکرد مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دوره فعلی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تحرک و فعالیت‌های خوبی دیده می‌شود. مهم‌ترین اقدام و کار بزرگی که توسط رئیس بنیاد انجام شد، پرداخت معوقات خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود.

وی ادامه داد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی که در حال انجام شدن است، ان شاالله مشکلات ایثارگران در حوزه‌هایی مثل معیشت، درمان و مسائل رفاهی هم به خوبی پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi