شناسه خبر : 31193
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عکس اختصاصی فاش نیوز

شهیدان عاشقان حقیقی رسول الله

کد خبرنگار: 15
اینستاگرام
السلام علیک یا رسول الله
روحش شاد و يادش براي هميشه زنده.
باسمه تعالي
با سلام و احترام
جهاد همیشه صحنه قتال (جهاد اصغر) نیست و شهدای بزرگوار صنعت هسته‌ای کشور در جبهه علم و فن‌آوری به مبارزه با استعمار علمی غرب و خصوصاً آمریکا و اسراییل جنایتکار به پا خاستند. مبارزه با استعمار علمی جهان غرب هدف شهدای صنعت هسته‌ای کشور بود.
شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است. شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن «فی‌سبیل‌الله» انتخاب می‌کند. یعنی شهید در راهی قدم می‌گذارد که هم آگاهانه و هم فی‌سبیل‌الله. شهادت در راه خدا عین زندگی و فوز ابدی و رسیدن به مقام قرب الهی است.
شهید علی محمدی، شهید شهریاری، شهید احمدی روشن و شهید رضایی نژاد در راه اعتلا و پیشرفت کشور قدم برداشتند و مهمتر از آن، یک جریان علمی بود که توسط این شهدا به راه افتاد و آن، جریان مبارزه با استعمار علمی جهان غرب بود؛ و دشمن با احساس خطر از همین جریان سازی علمی دست به ترور این دانشمندان زد.
دستاوردهای علمی دانشمندان ایران اسلامی مرجعیت علمی آمریکا را زیر سؤال برد و جهاد آنها در مبارزه با استعمار علمی جهان غرب، و به نوعی جهاد کبیر است.
جهاد بر سه قسم است:
جهاد اصغر؛ مقاتله با دشمنان اسلام است.
جهاد کبیر؛ جهاد فرهنگى و علمی است که با کژى‌ها ، انحرافات و جهالت‌ها در جامعه مبارزه مى‌شود؛
جهاد اکبر؛ جهاد با نفس است.
.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi