شناسه خبر : 31195
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیرمجلس ازسردارسلیمانی

طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛ تقدیر 208 نماینده مجلس از نیروی قدس و سردار سلیمانی در مبارزه با داعش

208 نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از نیروی قدس سپاه و سردار سلیمانی در روند مبارزه با گروه‌های تروریستی و داعش تقدیر و تشکر کردند.

خبرگزاری فارس: تقدیر 208 نماینده مجلس از نیروی قدس و سردار سلیمانی در مبارزه با داعش

به گزارش خبرگزاری فارس، 208 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان با صدور بیانیه‌ای از نیروی قدس سپاه و سردار سلیمانی در پی مبارزه با گروه‌های تروریستی و داعش و نقش مؤثر در ایجاد امنیت در منطقه تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نیروهای پرتوان و متعهد و مقتدر نیروی قدس سپاه و فرماندهی هوشمند و پرتوان و قهرمانان سردار سلیمانی تقدیر می‌کنیم و از نقش تعیین‌کننده نیروی قدس این بازوی مقتدر امت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مسلمان و پایدار از امنیت منطقه و مبارزه مقتدرانه و پیروزمندانه با گروهک‌های تروریستی به ویژه گروهک تروریستی جنایتکار و شرور داعش این مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شهادت سردار سپاه اسلام ، سردار الله‌دادی و دیگر شهدای سرافراز نیروی قدس که بر اساس درخواست کشورهای منطقه به عنوان مشاوران نظامی ایفای مسئولیت کردند و در این راه به مقام رفیع شهادت رسیدند به عموم امت اسلام و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت می‌گوییم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi