شناسه خبر : 31204
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انجمن روزنامه‌ نگاران دفاع‌ مقدس

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس فعالیت خود را در راستای تبیین وقایع هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آغاز کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس،با تکمیل عضوگیری،فعالیت‌های انجمن شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

در راستای دستیابی به اهداف،سعید علامیان مدیرعامل انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام زکریایی نویسنده و پژوهشگر عرصه دفاع مقدس را به سمت معاونت اجرایی این انجمن منصوب کرد.

 

در حکم سعید علامیان آمده است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسین زکریایی عزیزی

سلام‌علیکم

احتراما با عنایت به مصوبه اعضای هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در جلسه ششم مورخ 27 دی ماه 1393 جنابعالی به عنوان معاون اجرایی انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس منصوب می‌شوید.

اجرای دقیق مصوبات هیات مدیره‌، تشکیل کمیته‌های مختلف انجمن و نظارت مستمر بر عملکرد آنها، ایجاد سایت خبری و پایگاه اطلاع رسانی انجمن‌، پیگیری امور اعضاء و ارتباط با سازمان‌ها‌، نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی‌ از جمله فعالیت‌های معاونت اجرایی محسوب می‌گردد.

امید است با بهره‌گیری از فرهنگ غنی دفاع مقدس در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین گردیده است در انجام امور محوله موفق و معید باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه حق خواستارم.

سید علامیان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن روزنامه‌ نگاران دفاع‌ مقدس.

اینستاگرام

...

اول اسامی روزنامه نگاران دفاع مقدس را بنویسید که همه بدانند وجود دارند ؟!

بعد انجمن را معرفی کنید ؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi