شناسه خبر : 31218
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش رزمندگان مازندرانی در دفاع‌مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: در دو یا پنج سال آینده 100 جلد کتاب فاخر در 20 سرفصل به چاپ خواهیم رساند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ملکی در همایش «یاد یاران» و اختتامیه جشنواره خاطره نویسی رزمندگان که در سالن اریکه شهر آمل سخن می گفت بیان کرد:هدف از تشکیل این همایش بزرگ تجلیل 135 نفر از خانواده‌های شهدای جنگل آمل، گردهمآیی بعد از 33 سال از پیشکسوتان جنگ جنگل از استان های گیلان، تهران، مازندران و گلستان و رونمایی از هشت عنوان کتاب است.

وی با بیان اینکه افزود: نقش دلیرمردان آملی در دفاع مقدس کمتر پرداخته شده و در نظر داریم به کمک مسئولین و پیشکسوتان بتوانیم در سال آینده در چنین روزی برای دست بوسی به محضر مقام معظم رهبری عرض ادب کنیم. همچنین در سال آینده همایش بزرگی در سالن وزارت ارشاد کشور به مناسبت ششم بهمن آمل و شهدای جنگل برگزار خواهیم کرد. امروز کتاب آیت الله جباری با نام «سید مازندرانی» که با همکاری سپاه کربلا و بنیاد حفظ آثار به چاپ رسید است نیز رونمایی خواهد شد.

وی یاد آور شد: در دو یا پنج سال آینده 100 جلد کتاب فاخر در 20 سرفصل به چاپ خواهیم رساند. در همین راستا باید بدانید که تا سال 75 برادران مازندرانی در مرزهای دفاعی بودند و در نظر داریم تا این کتاب‌ها را با عنوان نقش استان مازندران در دفاع مقدس تبیین کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi