شناسه خبر : 31223
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصفهان مزین به تصاویر شهدا می‌شود

به گزارش «ایثار» داریوش وکیلی ضمن گرامیداشت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام 213 شهید دوران انقلاب اسلامی از خرداد 42 تا بهمن 57 در تشریح برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در دهه فجر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم این ستاد در ایام الله دهه فجر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان شهری و استانی است.

وی دیدار با جانبازان در روز 16 بهمن را از دیگر برنامه‌های ستاد عنوان کرد و اذعان داشت: این بازدید با جانبازان مراکز شهید مطهری اصفهان، امام حسین(ع) خمینی شهر و شهید رجایی نجف‌آباد،  صورت می‌گیرد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد استان اصفهان از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در دهه فجر خبر داد و گفت: در این مراسم که بعدازظهر 16 بهمن ماه برگزار می‌شود، قبور مطهر شهدا در سراسر استان و همچنین در گلستان شهدای اصفهان همراه با برگزاری مراسمی ویژه، عطرافشانی و گلباران می‌شود.

وکیلی ادامه داد: همچنین  فضای شهر اصفهان نیز در روزهای آینده مزین به تصاویر شهدا خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات قرآنی، نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 70 یادواره شهدا نیز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این دلاورمردان و قهرمانان، در استان اصفهان برگزار می‌شود. همچنین یادواره شهدای انقلاب نیز در ایام الله دهه فجر و در منطقه یک و دو شهر اصفهان برپا خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi