شناسه خبر : 31229
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بعد عرض تسلیت؟

من اول از سایت فاش نیوز تشکر می کنم بابت باب جدیدی که در مورد رزمندگان باز نمود و از کلیه عزیزان عذر خواهی می کنم اگر باعث رنجش تن رنجور آنها گردیدم و کوچکتر از آن هستم که خدای ناکرده زحمات آنها را نادیده بگیرم. من از همه دوستان خواهش می کنم آنهایی که می توانند و دستی به قلم دارند و تأثیری در قانون، خدمات همه ماها در پیشگاه خداوند امن است و ارزش کار جهاد در راه خدا با حضرتعالی باریتعالی است ولی وقتی که در این دنیا ما را آلوده کردند و ارزش ما با ریال محاسبه می کنند چرا باید کم قیمت گذاری شود؟!

 چرا تبعیض قائل شوند؟! هر کس را به اندازه حق و زحمتی که کشیده! من تأسف برای خودم می خورم می بینم که وقتی ازمن می پرسند راستی هنوز قراردادی هستی؟ مگه تورزمنده نبودی؟! مگه تعداد ما چند تا هستند؟ وقتی همان کار که هست و چارت سازمانی آن نیز خالی است، چرا نباید چارت پر شود؟ چه محدودیتی دارد هر روز در همین سایت؟ چه تعداد از عزیزان ما پس از تحمل سال ها رنج و درد جبهه به خیل شهدا می پیوندند؟  پاداش اخروی آنها جایش محفوظ ، ما مسئولین پاداش مادی چه دادیم که با چشم انتظاری از این دنیا رخت برمی بندد و پاداش خانواده آنها که سال ها تحمل رنج عزیزان آنها در کنارشان داشتند و تحمل کردند. حال با رفتن مشکلات دیگری هم به مشکلات آنها افزوده شود؟ بعد از گرفتن مراسم و عرض تسلیت چه سود؟

اینستاگرام
من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت ( امام خمینی (ره) )
این درخواست یکی از اعضای شورای مشورتی ایثارگران از نمایندگان محترم شریف استان در مجلس شورای اسلامی است . عین مکاتبه را جهت استحضار جناب اقای دکتر مفتح ارسال میکنم
با سلام و تحیات
با احترام همانگونه که مستحضرید در میان اقشار ایثارگر تنها رزمندگان فاقد نهاد متولی بوده و در تدوین بخشنامه ها، قوانین و مقررات کمتر مورد توجه قرار گرفته اند ، لذا با توجه به شرایط سنی میانگین نزدیک به 50 سال این عزیزان و فرصت محدود خدمت گزاری به این قشر فداکار نظام و در دست بررسی بودن لایحه بودجه سال 93 کل کشور موارد ذیل پیشنهاد می شود، امید است تا فرصت باقی است بل نظر مساعد نمایندگان محترم گامی هر چند کوچک برای مردان بزرگ روزهای سخت انقلاب و نظام برداشته شود :
1- دستگاههای اجرایی مکلفند رزمندگان شاغل قراردادی را که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند به پیمانی یا رسمی تیدیل وضع نمایند .
2 – تسری معافیت مالیات و بیمه و بازنشستگی برای رزمندگان شاغل در دستگاههای دولتی و شرکت های خصوص مانند جانبازان و فرزندان معزز شاهد
3- دستگاههای اجرایی مکلفند رزمندگان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم را که از طریق بخش خصوصی به صورت شرکتی یل قراردادهای موقت بکارگیری نموده اند به قرارداد معین موضوع تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری تبدیل وضع نمایند . البته این مکاتبه توسط یکی از نماینگان استان به مجلس شورای اسلامی درسال قبل ارسال گردیده
سلام ، بسیار تلاش میکنیم تفاوت بین عشق به نظام و خدمت به مردم در گفتار و کردار و پندار نیک ایثارگران محترم و متعهد با بسیاری از افراد که در زندگی مادی و نیازهای بی پایان دنیوی غرق هستند کمرنگ تر جلوه کند. عشق به نظام اسلامی و خدمت بی منت به مردم با پایبندی به قوانین و شرع مقدس در اولویت نیت پاک مجاهدین فی سبیل الله بوده و خواهد بود لیکن هنگامی که اینگونه شور و شوق ایثارگران در کنار سردی برخی افراد مادی قرار گیرد تفاوت فاحش خواه و ناخواه آشکار میشود. تفاوت آنقدر آشکار است که باعث بدبینی و گاهی برخورد افراد مادی گردیده و زندگی تلخ ایثارگران را تلخ تر میکند.
شور و شوق ایثارگران ذاتی و از اعماق قلب میجوشد و به تحرکی همیشگی و شبانه روزی منجر میگردد. بنابراین هریک از ایثارگران با همتی مضاعف و برخاسته از عشق الهی و ایمان ربانی بسیار بیشتر از سایرین در انجام وظایف و تعهدات کوشا میباشند و بدین لحاظ بسیار لایق تر از سایرین جهت استخدام و خدمت به نظام و مردم هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi