شناسه خبر : 31244
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مایه دلگرمی و درس ایثار

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در این پیام که توسط مدیر کل بنیاد استان قم در جلسه هم اندیشی رابطان دستگاههای اجرایی استان قرائت شد آورده است: تأثیر خانواده شهدا فقط با خود شهدا قابل مقایسه است، ارزش مادران، پدران و بازماندگان شهدا و ایثارگران که پاره های تن خویش را برای دفاع از دین، ارزشها، عزت، شرف، امنیت، استقلال و آزادی این مرز و بوم اسلامی فدا کردند، بدون هیچ چشم داشتی، اینها با هیچ قشری قابل مقایسه نیستند.

وی می افزاید: همانها که امام(رضوان الله) در تکریم ایشان فرمودند، خدمت به ایشان خدمت به نبی اکرم(ص) است و تکلیف را بر ما معلوم ساختند.

وی در این پیام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اضافه می کند، ایشان حضور در جمع خانواده معظم شهدا را افتخار و شرف دانستند، این عزیزان از جان فرزندانشان گذشتند و بر داغ فراق ایشان صبر کردند و همواره در مسیر شهدا پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت ومسوولان بوده اند.

استاندار قم در این پیام به مسوولان استان قم تاکید می کند تا با الگو گیری از مسوولان نظام اهتمام جدی بر دیدار و تکریم و سپاس از خاندان شهدا و ایثارگران داشته باشند تا از این طریق یادو خاطره شش هزار شهید استان قم زنده نگه داشته شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi