شناسه خبر : 31248
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاشت نهال به یاد شهدا

به گزارش «ایثار» عابدین عابدی مقدم در دیدار با هادی باقری سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی تصریح کرد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این از خود گذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان در حرکتی نمادین با همکاری اداره منابع طبیعی به یاد هر شهید استان نهالی بکاریم.

عابدی مقدم عنوان کرد: در نظر داریم در پایان هفته منابع طبیعی و در روز 22 اسفند ماه و روز شهید 17 هزار نهال در سراسر شهرستان‌های استان غرس کرده و با این حرکت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌ داریم.

وی افزود: شایسته است در این حرکت معنوی و حیات‌بخش که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان انجام می‌شود حضور پیدا کنیم و در کنار خانواده‌های این عزیزان یاد و خاطره شهدای خود را زنده کنیم.

در این نشست، هادی باقری ضمن اعلام همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این حرکت نمادین خاطرنشان کرد: از آنجا که همه ساله مقام معظم رهبری در روز درخت‌کاری درختی می‌نشانند و از منویات ایشان زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا است، به همین مناسبت در روز درخت‌کاری توجه به شهدای هشت سال دفاع مقدس و حفظ یاد و خاطره آنها در فعالیت‌های درخت‌کاری مورد نظر ماست.

لازم به ذکر است استان خراسان رضوی در طول 8 سال دفاع مقدس و انقلاب 17 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi