شناسه خبر : 31257
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احیای بیمه دی

 

به گزارش فرجام به نقل از جوان‌آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش فصلی مدیران کل بنیاد های استان و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: احیای بیمه دی یکی از اقدامات ارزشمند سال اخیر بوده است که معتقدیم با سپردن هر چه بیشتر کارهای بیمه ای بنیاد به بیمه دی می توان بستر رشد و تعالی آن را بیش از بیش فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با تأکید بر حفظ آرامش و اعتماد، استمرار تکریم خانواده‌های ایثارگر با اخلاق نیک گفت: خدمت به ایثارگران عبادت است و نشاندن لبخند رضایت بر لب یک ایثارگر کار ارزشمندی است که ذخیره دنیا و آخرت شما خواهد شد.
در این همایش سید مجید بختیاری مدیر عامل شرکت بیمه دی نیز به بیان گزارش درباره اقدامات انجام شده در بیمه دی پرداخت و گفت: خوشبختانه بیمه دی عمده تعهدات خود را در سطح کشور پرداخت نمود و توانستیم جایگاه بیمه دی را ارتقاء بخشیم.
وی افزود: در بیمه دی به دنبال " پرتفوی پاک " هستیم و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران الویت اصلی شرکت بیمه دی می باشد.

 

اینستاگرام
خب خودتون میگید همایش فصلی پس این وعده وعیدها هم فصلیه ! قبلا سال به سال بود حالا شده فصلی . زیاد دلتونو صابون نزنید !
عمرابیمه دی نمیتواند از عهده ی امورات ایثارگران براید
باتوجه به حجم سنگین عملیات بیمه ای ایثارگران عزیز بیمه دی نمیتواند یاپتانسیل ان را ندارد تابار این مسولیت سنگین را به دوش بکشد لذا اگر مدیرعامل این شرکت میخواهد خودنمایی کندبحث دیگریست اما بعنوان خانواده ایثارگر پیشنهاد میکنم مسولین بنیاد دست به چنین ریسگ بزرگ نزنن
سلام .ما اگه بخواهیم یه نمایندگی از بیمه دی بگیریم به کجا باید مراجعه بکنیم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
احتراما داروخانه های طرف قرارداد با بیمه دی در شهرستان میاندوآب استان آغ بخصوص داروخانه یوسف زاده واقع در خیابان طالقانی داروی ایثارگران را برابر نسخه پزشک تحویل نمیدهند و حداکثر داروی تحویلی 10 درصد نسخه می باشد لطفا رسیدگی کنید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi