شناسه خبر : 31259
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از«عربستان»هم می توان به یاری«حزب الله»رفت/عکس

اما در این دیار نیز بودند جوانان آزاده و دریا دلی که توانستند خود را از باتلاقِ نظامِ تکفیری برهانند و قله های رفیع عزت و کرامت انسانی را فتح کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حجاز» که پس از حاکمیت قبیله‌ای موسوم به «آل سعود» به «عربستان سعودی» تغییر نام پیدا کرد، از مدت ها قبل به محلی برای صادرات اندیشه های تروریستی و تکفیری به جهان اسلام تبدیل شده و این کاربری برای قبیله ی مزدور «آل سعود» در سال های اخیر به نقطه ی عطف خود رسیده است. اما در این دیار نیز بودند جوانان آزاده و دریا دلی که توانستند خود را از باتلاقِ نظامِ تکفیری برهانند وقله های رفیع عزت و کرامت انسانی را فتح کنند.

تصویری که پیش رو دارید، متعلق است به سنگ مزاری در آرامستانِ روستای «...» در «لبنان». سنگ مزاری که پیکرِ آزاده مردی از اهالی «حجاز» یا «عربستان» در زیر آن به امانت گذاشته شده است.(عنوان «شهید امت حزب الله» نشان می دهد که صاحب مزار، لبنانی نیست و اصبیت لبنانی هم ندارد). «ابوجعفر البدری» به سال 1346 شمسی  در «عربستان» متولد شد و به تاریخ 11 تیر 1370 شمسی، در جبهه‌ی «حزب الله لبنان» خرقه ی شهادت پوشید.

دریغ که اطلاعات دیگری از ایشان نداریم.

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

 

عکس/ از «عربستان» هم می توان به یاری «حزب الله» رفت
اینستاگرام
فکر نمی کنید یکبار از کربلا به قدس رفتیم کافی نبود عبرت نگرفتین اصلن فکرکردن بلدین
ما پشیمان نیستیم .شما چون نرفتی مزه شو نمیدونی و درک نمی کنی. زندگی با کربلا وقدس معنا پیدا می کند نه با افکارو مطامع شیطانی. درضمن شما کورکورانه وچشم بسته بدون خواندن مطلب نظر دادی و خودتو رسوا کردی!
واقعا که نفر اول نخونده نظر داده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi