شناسه خبر : 31264
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست عضو شورای مشورتی ایثارگران ازمجلس

این درخواست یکی از اعضای شورای مشورتی ایثارگران از نمایندگان محترم شریف استان در مجلس شورای اسلامی است .

اسماعیل کیانی -  من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت ( امام خمینی (ره) )
این درخواست یکی از اعضای شورای مشورتی ایثارگران  از نمایندگان محترم شریف استان در مجلس شورای اسلامی است . عین مکاتبه را جهت استحضار جناب اقای دکتر مفتح  ارسال می کنم.
با سلام و تحیات
 با احترام همانگونه که مستحضرید در میان اقشار ایثارگر تنها رزمندگان فاقد نهاد متولی بوده و در تدوین بخشنامه ها، قوانین و مقررات کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. لذا با توجه به شرایط سنی میانگین نزدیک به 50 سال  این عزیزان و فرصت محدود خدمت گزاری به این قشر فداکار نظام و در دست بررسی بودن لایحه بودجه سال 94 کل کشور موارد ذیل پیشنهاد می شودکه امید است تا فرصت باقی است با نظر مساعد نمایندگان محترم گامی هر چند کوچک برای مردان بزرگ روزهای سخت انقلاب و نظام برداشته شود :
1- دستگاههای اجرایی مکلفند رزمندگان شاغل قراردادی را که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند به پیمانی یا رسمی تیدیل وضع نمایند.
2 – تسری معافیت مالیات و بیمه و بازنشستگی برای رزمندگان شاغل در دستگاههای دولتی و شرکت های خصوص مانند جانبازان و فرزندان معزز شاهد
3- دستگاههای اجرایی مکلفند رزمندگان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم را که از طریق بخش خصوصی به صورت شرکتی یا قراردادهای موقت بکارگیری نموده اند ، به قرارداد معین موضوع تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری تبدیل وضع نمایند. البته این مکاتبه توسط یکی از نماینگان استان به مجلس شورای اسلامی درسال قبل ارسال گردیده  است.

 

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
...

این که یک شوخی است ؟!

هیچ حمایتی از حقوق رزمندگان بیکار ندارد ؟!

این دیگر چه رنگی است ؟!

شاید فیلم است ما خبر نداریم ؟!
سلام ، مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران روز به روز بیشتر میشود که این موضوع در غفلت مسئولان ثروتمند و برخوردار از انواع تسهیلات و امتیازات موجب تنزل شدید شان و منزلت ایثارگران معزز شده است. یکی از راههای خلاصی ایثارگران از مشکلات معیشتی و درمانی بطور معمول رجوع به بانک و اخذ وام است. اگر ایثارگری موفق به ثبت نام در طومار متقاضیان وام شود مشکل جدی پیدا کردن ضامن است که این روزها با وجود چکهای برگشتی و بدحسابی برخی اشخاص تبدیل به معظلی ناامید کننده از دریافت وام شده است.
در وضعیت رکود اقتصادی که اکثریت مردم گرفتار انواع معضلات مالی هستند چنانچه مثال کسبه که با پروانه کسب قادر به تامین ضمانت خودشان هستند خوبست ترتیبی اتخاذ گردد تا حقوق بگیران و شاغلین دستگاههای دولتی بتوانند با ارائه گواهی کسر از حقوق و سایر ضمانتهای مورد قبول مثل سفته و چک بتوانند با دریافت مختصر مبلغ وام بانکی مشکلات و معضلات رکود اقتصادی را رفع نمایند.
این درخواست توسط عضور مشورتی ایثارگران استانداری بوشهر به نمایندگان محترم استان در بوشهر ارسال گردیده
سلام دوستان سال اینده انتخابات مجلس هست اقایان نماینده سه سال واندی به فکرایثارگران وجانبازان وازادگان نبودنندحالاکه به انتخابات نزدیک می شویم درسایتهاوروزنامه وصداوسیماهرکدام شروع کردنندبه تبلیغات ومارادرذهن مردم طوری نمایش می دهندکه دوست وفامیل میگن شمادیگه غصه نبایدداشته باشیدکشورمال شماهاست من ازنمایندگان که تاالان اسم انهارانشنیده وندیدخواهش می کنم بی خیال ماشونندباباشمافقط شعارمی دهیدقانون خدمات راصدباراعلان کرده ایدولی چه سودی برای ماداردماده 51فوق العاده ایثاررابه ازادهجانبازه بازنشسته تعلق نگیردیعنی چه دیگه ماارزش نداریم
سلام دیروزبادوستم که اوهم مثل من ازاده وجانبازهست صحبت میکردیم اوگفت این روزهاخیلی درروزنامه وسایت هانمایندگان مجلس ازقشراسیب دیده درجنگ حرف می زنندچه خبرشده همه بعداز26سال که ازاتش بس میگذردصحبت ازقانون وارج نهادن به کارایثاروشهادت هستندگفتم دوست من اگرجنگ برای خیلی هاضرروزیان داشت برای بعضی هاخوب بوده وهست باچهارتاشعاراقایان دوباره چهارسال نماینده می شوندودوباره براسب مرادشان سوارندشماتصورکن وقتی ازاده جانبازبازنشسته میشودازقانون فوق العاده ایثارحذف شودیعنی اینکه دیگه ماارزش نداریم وبایدمنتظرباشیم تاروزمحاکمه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi