شناسه خبر : 31274
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری ازجانبازعسکری دربیمارستان

گزارش تصویری ازدیدار با جانباز فعال عرصه های مختلف ایثارگری

فاش نیوز -  گزارش تصویری حاضر مربوط است به دیدار با جانباز خوش خلق وخو و از فعالان عرصه های مختلف ایثارگری که از مدت ها پیش دربیمارستان ساسان بستری می باشد.

گفتنی است جانباز محمدرض عسکری ازچندی قبل به علت شکستگی استخوان ران  تحت درمان  قرارگرفته و اخیرا عمل جراحی برروی او انجام شده است  

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
سلام بر بزرگ جانباز انقلاب اسلامی،ازدرگاه خداوند شفا تمامی ایثارگران وخوصوصا حضرتعالی راخواهانم .درود خداوند برشما باد.
همقطار سلام . حتماً یک متن جدید آماده کردی بنویس ببینم چطوریه ؟
رضا جان سلام ،بلا به دور باشد. از اینکه شما را روی تخت بیمارستان دیدم واقعاً ناراحت شدم و آرزوی سلامتی برایتان دارم و از خداوند شفای عاجل برایتان مسئلت دارم امیدوارم هر چه سریعتر لباس عافیت پوشیده و در میادین فرهنگی و ورزشی زیارت تان نماییم
با سلام به جناب آقای عسگری گرامی
از شنیدن اتفاقی که برایتان افتاده خیلی متاسف شدم. شما همیشه لطف داشته و مطالب تغذیه را خوب مطالعه می کنید. کاش مطلب پوکی استخوان را هم زودتر مطالعه می نمودید
شما جانبازان گرانقدر نخاعی، همگی در معرض این خطر هستید.
دعا می کنیم برای بهبودی کامل شما و آرزوی سلامتی باقی جانبازان گرامی
سلام سرکارخانم نام آورعزیز
وعرض ادب و احترام و البته خسته نباشید.
از لطفی که درحقم فرمودیدممنون و سپاسگزارم. بحضورتان عرض شود قبل از جراحی موضع شکستگی اکثرپزشکان محترم که مدرک بالینی حقیر رو موردبررسی قراردادند اذعان داشتند که عامل پوکی استخوان دلیل شکستگی استخوان ران پای چپم بوده!! ولی پزشک معالج و جراحم جناب دکترسروش دراطاق عمل وحین جراحی متوجه عامل اصلی شکستگی میشود که اصطلاحا" به اون فیکس شدن استخوان ران با مفصل زانو گفته میشه. و اتفاقا باصراحت درجواب دوست جانبازی که درکنارم بود و در مورد پوکی استخوان پرسید گفت که ایشان(یعنی حقیر)پوکی استخوان نداشته و ازنظرپوکی در شرایط خوبی هستم.
ولی خب حتما به هشدارها و مقالات علمی حضرتعالی که زحمت میکشیدو وقت میگذارید و در جهت پیشگیری از بروز بیماریها جانبازان عزیزرا ارشاد و راهنمایی میفرمایید من بعد نیر توجه خواهم نمود. برای شما هم آرزوی طول عمرباعزت و بالاترین درجات علمی ومعنوی ازخداند سبحان مسئلت میکنم. بازم از حسن نیت و توجه حضرتعالی ممنونم.
جناب آقای عسکری گرانقدر
از خداوند طلب دعای خیر و شفای عاجل برایتان دارم و آرزو می کنم زودتر بهبودی یابید
با سلام
از خداوند متعال امید به شفا ی عاجل وآرزوی ترخیص وسلامتی جانباز محترم را دارم .
اینجا هم همینطور
چرا بستری شده ؟ بیماری اش چیه ؟ انشا الله که زودتر بهبود یافته و مرخص شود .
سلام . ظاهرا همه دستشون بنده که جواب شما رو بنویسن .. با اجازه من جواب می دم .
برادر بزرگوارمون در اثر ضایعه ی « ...» از ناحیه پا دچار شکستگی شدند و بعد از مدتی محل شکستگی عفونت کرد ..به همین دلیل در بیمارستان بستری شدند ..
ضمن آنکه شفای عاجل ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم . خدمت شما عرض کنم اگر جانباز هستید مطالب ستون سلامت را مطالعه فرمایید برای شما هم خوب است .. به دلیل تشویق شما برای بازدید آن قسمت نوع بیماری جانباز عزیز را ذکر نکردم . لطفا خودت زحمت بکش اطلاعات بیشتر را کسب کن ..
درد و بلا از وجود همتون بخصوص جانبازان دور باشه ..صلوات
پارتی بازی دیگه چه جوری ؟ خب اینم یه جورشه دیگه ... !!!
سلام . فاش عزیزم دیروز یه سلام کردم خدمت این دو تا دسته گل که تو قاب عکسها دیده میشن ولی چاپ نشد . این دو حالت داره یا سانسور شده یا واقعا ارسال نشد . گفتم کارای شما حالت داره ! حالا با افتخار دوباره سلام می کنم . هزار هزار هزار بار چونکه امید دارم به حق عظمت سلام که نام خداست همه جانبازانو در صحت و سلامتی ببینم علی الخصوص این دو تا عزیز دل... « طوطی استاد کلام خوبیه »
سلام بر آنان که لایق سلامند
یک رنگ و یک دل و یک مرامند
هم گلند هم گنجینه هم دوست
هرچی بگم بیشتر از این نکوست
....................
اتل متل توتوله
حال گلا چه جوره ؟؟؟
یادتان همیشه سبز است در خلوت خیالم
خوبم به خوبی تو هرچند نپرسی حالم ...
برادر م جانباز عسکری ما همیشه دعا گوی شما هستیم ....امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنی . دیدن شما روی تخت بیمارستان ما را خیلی ناراحت کرد ..از بازی روزگار سخت مبهوتم که چطور در این دنیا و آن دنیا مرا به وجود مبارک شما جانبازان می رساند که به انواع آزردگی ها مبتلاست .و تاب و طاقت من قد یه مورچه .. !!!
برادر عسکری دعا کن که خدا دعاهای منو در حق شما برادر عزیز رو مستجاب کند..
خرمنی سبز به پهنای جهان
گنجی انباشته از عشق نهان
سبدی از پر طاووس سپید
قدحی پر ز می ناب امید
یک سبد خاطر آسوده و شاد
همه از آن تو باد
خب ... دست ملاقات کننده درد نکنه...خودش که یه سبد بزرگ گله .. زحمت کشیده آب میوه هم آورده ..ولی نمی دونم بحث سر چیه که اینقدر با هیجان صحبت می کنید ؟
دیگه خداحافظ ... زود خوب بشو ...

دوست خوبم سلام.
ببخشیدکه دیرجواب دادم.! ازلطفی که درحق این برادرحقیرتون و دیگردوستان جانبازداریدممنون و سپاسگزارم.
اینو هم بگم اصلا قرارنبود که عکسهایی که دیدید و ددیدند توی سایت منتشربشه!!!! ولی خب بزرگتری این کاروکرد و منم به احترام بزرگیش توان اعتراض نداشتم!!
واقعا خجالت میکشم که موضوع بستری و جراحی منو رسانه ای کردند. آخه جایی که دوستان قطع نخاعی گردنی و شیمیایی ها و اعصاب و روانی ها دردهایی به مراتب بدتراز حقیرمیکشند و هفته ای یکی دو نفرار اونا به کاروان رفقای شهیذ ملحق میشن،گزارش تصوثری از بستری شدن جانبازحقیری مثل من اصلا معنا نداره.!!
من که قابل نیستم ولی با زبان الکن والبته قلب مملو از سیاهی برای شما و همه دعامیکنم ولی ضمن التماس دعای عاجزانه،از دوستان میخوام که برای همه جانبازان و بیماران دعاکنند.
خداعاقبت همه ما رو ختم بخیروشهادت بگردانه. انشاالله
بخاطر خوش خلق و خو بودن بستری شده یا مریض شده ؟ خوب یکنفر بنویسه چرا بستری شده ؟ ( یعنی چه کسالتی داره ) ؟
ایشالا عمو جون های جانباز همیشه سلامت باشند ... هم جانباز عسکری ، هم یه سبد بزرگ گل ، هم بقیه جانبازان ، هم عمو جان خودم .
چه وضعی شده ؟ نه خودشون توضیح می دن نه توضیح منو چاپ می کنن ؟
اون وقت میگن احترام به فرهنگ ایثار ...
وجدانا این بزرگ مرد مریض شده ؟ واقعا که ...
خداییش الان درک کلمه به کلمه حرفهای جناب خاکپور برایم ..
بابا توضیح گزارشو کامل و جامع و مختصر بنویسید .. حالا هی سانسور کن ما رو !!
اصلن کجا رفتید بازم سه روزه مطالب تغییر نکردن ؟ نکنه یه سایت دیگه زدید تا از ...
سلام مردای مرد بیشه ی ایران اسلامی بخصوص آقای عسگری گل.خداشفا بده به همه ای جانبازان سر افراز میهن اسلامیمان بویژه به شما که گل سر سبده کردستانی.دیونتیم داش .هر بژی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi