شناسه خبر : 31284
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 16:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران به مجلس ارائه شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکتر عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح رزمندگان و ایثارگران با توجه به مدت زمان حضور خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مجروحیت امتیاز بندی شده و به آنها امتیاز تلفیقی داده خواهد شد
وی گفت: بنابر این ما در این طرح ، امتیاز تلفیقی را در نظر گرفته ایم و گفته ایم که هرکس در دوران جنگ تحمیلی داوطبانه به جبهه رفته بود هر ماه حضور برای او یک امتیاز،و هرکس که به طور موظفی اعزام شده بود ، هرسه ماه یک امتیاز برایش درگرفته می شود.
وی اضافه کرد: به طور مثال اگر یک رزمنده 40 ماه سابقه جبهه و20 درصد هم جانبازی دارد می شود 60درصد و درواقع این طرح  به نفع او خواهد بود.یا به طور مثال در شرایط عادی، یک جانباز اگر 15درصد جانبازی داشته باشد اگر چه جانباز است و 40 ماه هم سابقه جبهه دارد ولی نه از 40 ماه سابقه جبهه چیزی عایدش می شود نه از 15درصدش ، اما با اجرای طرح امتیاز تلفیقی همه این امتیازات برای او محا سبه خواهد شد.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته باید بر روی این طرح کار کارشناسی بیشتری انجام شود تا انشاالله در مجلس نهم بتوانیم آن را به تصویب برسانیم. چرا که در این طرح ، حق کسانی که حتی یک روز هم به جبهه رفته بودند درنظرگرفته شده است .
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص لایحه خدمات رسانی به ایثارگران اظهار داشت: این قانون از سوی رئیس جمهوربه دستگاه های دولتی ابلاغ شده است و هیچ مانعی برای اجرای کامل آن وجود ندارد..
وی به روند اجرایی این قانون اشاره کرد و یادآور شد: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران عزیز، حدود 12 سال بود که مطرح بود که از این مدت 5 سال به علت بار مالی بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در حال رفت و آمد بود.
دکتر عزیزی ادامه داد: نهایتا با اصرار نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی ، این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و با آغاز فعالیت مجلس نهم آنرا پی گیری کردیم و پس از تایید شورا و تصویب مجلس دوسال پیش برای اجرا به دولت وقت ابلاغ شد.
نماینده مردم شیروان متذکر شد: ما در خصوص این لایحه پیگیری زیادی کردیم و خوشبختانه اخیرا دولت یازدهم این قانون را که شامل 78ماده است را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است..
وی در پاسخ به این سوال که اجرای این لایحه چه تاثیری بر روی زندگی ایثارگران خواهد داشت تصریح کرد: اجرای کامل و صحیح این لایحه می تواند در زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...ایثارگران تاثیر بسزایی داشته باشد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی متذکر شد:ما به عنوان نمایندگان مردم بر اجرای آن نظارت خواهیم کرد تا انشاالله به درستی و دقت اجرا شود چرا که با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات ایثارگران حل خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: البته این لایحه نواقصی دارد و با تهیه و ارائه طرح امتیاز تلفیقی به هیئت رئیسه تلاش می کنیم نواقص موجود در آن را برطرف کنیم .
 
کد خبرنگار: 14
اینستاگرام
نمایندگان مجلس،چطور انتظار دارید بعدسی سال حرفهای شما را باور کنیم،فقط در عمل باید ثابت شود تامثل گذشته شعار و دروغ نباشد ،هر چه به انتخابات نزدیکتر میشویم حرفهای جالبی میشنویم ...
همه را که بی ارزش کردید حالا هم میخواید جانبازان را بی ارزش کنید .... چه طرح های کار ناشناسی ....... مسخره س - جانباز با رزمنده خیلی فرق داره - ضمنا بار مالی جانبازان بیشتر میشه ..... هر روز یک قانون بی پشتوانه وضع کنید ببینیم به کجا میرسید ..........
باز نزدیک شدیم به انتخابات و اقایون دنبال نشون دادن خودشون درنزد مردم هستند .دیگه حناتون واسه ما جانبازا رنگی نداره
واقعا اگر این گرح تصویب بشود به عدالت خیلی نزدیک است زیرا رزمندگان زیادی هستند که سالها داوگلبانه به جبهه ها رفته اند و بعضا چندین بار هم مجروح شده اند ولی هیج درصدی ندارند چون اکنون که با عوارض آن مواجع شده اند متاسفاته بدلیل گذشت زمان پرونده آتان مفقود شده است و آن زمان جنگ هم دنبال درصد نبوده اند حداقل این سابقه حضور در جبهه کمکی برایشان است که حقوقشان ضایع نگردد
آشنايي با سوره هاي قرآن؛
سوره‌اي كه نامش با عدد اتمي‌اش برابر است
هدف اصلى سوره، تشويق به انفاق در راه خدا است كه از ايمان و تقوا سرچشمه مى‏ گيرد. اخلاص و زهد و موعظه و معارفى از مبدا و معاد از مطالب ديگر اين سوره است.


به گزارش سرويس ديني جام نيوز، پنجاه و هفتمين سوره قرآن، حديد نام دارد.

حديد به معناي آهن است.

در آيه 25 از آهن بعنوان مظهر قدرت و منفعت، در كنار نازل كردن كتاب و ميزان (سمبل مكتب و عدالت اجتماعى) ياد مى‏ كند. حديد، به اسلحه، به امام، به حضرت قائم(ع) هم تاويل شده است.(مرآة الانوار ص 124.)

هدف اصلى سوره، تشويق به انفاق در راه خدا است كه از ايمان و تقوا سرچشمه مى‏ گيرد. اخلاص و زهد و موعظه و معارفى از مبدا و معاد از مطالب ديگر اين سوره است.

در حديثى آمده كه: چون خداوند مى‏ دانست كه در آخر الزمان افرادى عميق و ژرف انديش پديد خواهند آمد سوره قل هو الله احد و آياتى از اين سوره را (از اول تا آيه 6) نازل كرد.(الميزان ج 19 ص 168.)

اين سوره مدنى است. با 28 آيه در سال پنجم هجرى نازل شده است.


چند نكته قابل توجه:
در آیه‌اي كه در اين سوره ازآهن سخن گفته شده آیه ی 25 ام است حدید سوره ی 57 قرآن است و وزن اتمی آهن 57 است!وعدد اتمی آن 26 است و شماره ی آیه ی آهن با احتساب بسم الله نیز 26 است! جمع حروف ابجد آیه نیز 26 است که عدد اتمی آهن 26 است.
چه ربطی دارد بزرگوار آقایان در مجلس دارند به ارزش جانبازان ضربه ای وارد کنند حضرتعالی تفاسیر آیات قرآنی راگذاشتی مثل اینکه خبر را نخواندی؟
با افزایش رقم معوقات بانکی؛
بزرگترین معوقه‌ بانکی چند میلیاردی‌ است؟
با افزایش رقم معوقات بانکی به حدود ۹۴ هزار میلیارد تومان، معاون نظارت بانک مرکزی بیشترین میزان این معوقات را ۳۰۰۰ میلیارد تومانی و متعلق به مجموعه ای از شرکتهای حقوقی عنوان کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، مجموع مانده مطالبات غیرجاری بانکها در پایان آبان ماه امسال با رشد ۱۶.۲ درصدی نسبت به اسفندماه سال گذشته به ۹۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت تا در مدت هشت ماه ۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافته باشد.

این در حالی است که نسبت مطالبات غیرجاری شبکه بانکی در آبان‌ ماه به ۱۴.۷ درصد رسیده که در مقایسه با رقم پایانی سال ۱۳۹۲ که ۱۴.۱ درصد بود حدود ۰.۶ درصد افزایش یافته است.

بانکها دیگر محکوم به واگذاری تسهیلات به افراد خاص نیستند
این رشد در معوقات بانکی در حالی رقم خورده که معاون نظارت بانک مرکزی معتقد است که آمار معوقات فعلی برای مشتریانی است که در یک دوره زمانی خاص اتفاق افتاده و بانک‌ها مجبورند تا خیلی از آنها را تمدید کنند. دوره ای که ظاهرا بانک‌ها به هر دلیلی محکوم به باز گذاشتن درها و واگذاری تسهیلات به عده ای خاص بودند. در این بازه زمانی مقررات کمتر رعایت شده و به رتبه سنجی مشتریان آنچنان وارد نمی شدند.

وی گفت: در این دوره‌ فضای ضدبانکی بسیار سختی شکل گرفته بود که وضعیت فعلی از نتایج آن است خود بدهکاران هم از این وضعیت خسته شده‌اند. چون با وجود عدم پرداخت بدهی‌ها، این بدهی‌ها حذف نشده‌اند و بالاخره با رای دادگاه یا بدون رای باید حق بانک ها برگردد. چراکه این منابع برای سپرده‌گذاران است.

تهرانفر با بیان اینکه در حال حاضر شرایط به روال عادی برگشته است، یادآورشد: به نظر می رسد در بانک‌ها نظمی حاکم شده که مشتریان جدید به مطالبات معوق اضافه نمی‌شود، ظاهرا از ابتدا به گونه‌ای با مشتری جدید قرار‌داد می‌بندند که تقریبا منتج به سر رسید گذشته، معوق و مشکوک‌ الوصول نخواهد شد.

شخص حقیقی دربین ۱۰۰ بدهکار اول وجود ندارد
معاون نظارت بانک مرکزی همچنین در مورد اینکه بیشترین رقم معوقات بانکی چقدر و در اختیار چه کسی است؟ تصریح کرد: بیشترین رقم کمی بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که شخص حقیقی نیست بلکه مجموعه‌ای از شرکت‌های حقوقی است.

وی اضافه کرد: فکر می کنم در بین ۱۰۰ نفر اول بدهکاران کشور اصلا شخص حقیقی وجود ندارد و اغلب شرکت های صنعتی، تولید‌ی و کشاورزی هستند.

مواد قانونی افزاینده معوقات بانکی
تهرانفر اشاره ای هم به دیگر عوامل فزاینده معوقات بانکی داشت و خاطرنشان کرد: چند سال در کشور مواردی در قانون بودجه لحاظ شد که بسیار در افزایش معوقات بانکی تاثیرگذار بود. ماده ۱۶، ۲۸ و ۲۹ قانون بودجه در چند سال متوالی اثر معکوس گذاشت.

وی با بیان اینکه در این مفاد قانونی تاکید شده که بانک ها می توانند تسهیلات مشتریان خاص را که در طبقه سررسید گذشته و معوق است به طبقه جاری تبدیل و از سرفصل خارج کنند توضیح داد: در این حالت ذخایری که چند سال با زحمت فراوان ایجاد شده از بین می‌رود و تسهیلاتی که به واقع غیر جاری است جاری تلقی کرده و استمهال می شود که سه ماه بعد دوباره برگشته و متاسفانه این بار ذخیره ندارد و سال‌ها طول می‌کشد چنین ذخیره‌ای برای آن ایجاد شود.که متاسفانه از این نظر موجب ضربه مالی به سلامت مالی بانک ها شد و ذخایر آنها را کاهش داد./ایسنا/110

دست شما درد نکنه ولی چه ربطی به موضوع خبر داشت
از نمایندگان محترم مجلس درخواست میشود حتی برای تبلیغات انتخاباتی هم شد ه هم این طرح دو فوریتی
را در مجلس نهم به تصویب برسانند
بنده جانباز 25 درصد هستم و يازده ماه سابقه حضور بسيجي و داوطلبانه در جبهه داشتم كه در عمليات كربلاي 5 از ناحيه مچ پاي راست آنچنان اسيبي ديدم كه فقط چهار بار در بيمارستان بقية الله (اعظم) روي پايم عمل جراحي انجام دادند تا فقط قطع عضو نشود و الان پاي راستم ديگر برايم پا نيست... پس با اين وضعيت امتياز من 34 است ولي كسي كه 10 درصد مجروحيت دارد و محدوديت مهمي جسمي ندارد ممكن است از من امتيازش بيشتر بشود؟!!!! درحاليكه من نميتوانم خيلي كارها را انجام دهم چون محدوديت حركتي دارم ....... ولي آن شخص مي‌تواند.... بگذريم .... اصلا اين كارها براي چيست؟ هنوز لايحه خدمت رساني را اجرا نكرده‌ايد ميخواهيد تعهدات جديدي ايجاد كنيد؟!!! به قول قديمي ها مي گويند..... البته در مثل مناقشه نيست.... مي گويند..... اول اینو بزرگش کن... بقيه‌ش پيش‌كش !!!!! اميدواريم اين طرح تصويب نشود .... اگر مي خواهيد از عزيزان ديگري حمايت كنيد بسيار خوب است ولي اين راهش نيست ....
دوست عزیز چرا جو ترا گرفته فکر میکنی الان مجلس تصویب میکنه اینها ما را سر کار گذاشتند تا به جان هم بیفتیم همه تسهیلات که معلوم نیست کدام است مال خود و خانواده ات ،ما چیزی نخواستیم ضمنا بنده بدون اینکه به سهمیه اینها احتیاج داشته باشم در منطقه دو با رتبه دو رقمی وارد دانشگاه تهران شدم رزمندگان و جانبازان اصلی احتیاج به این گدایی ندارند
سلام برادر نماینده
خدا قوت
ممنون که بلاخره کسی پیدا شد بگه این لایحه خدمات رسانی اجرا بشه!
اما:
اما:
اما:
اما: گویا حضرتعالی خبر ندارید یا خودتان را به بی خبری می زنید که این لایحه فقط وفقط موادی که در سنوات قبل بوده ودر لایحه دوباره تکرار شده قابل اجرا هستند وهیچکدام از مواد جدید لایحه خدمات رسانی به ایثارگران تاکنون اجرا نشده ؟؟!!
از جمله مواد 25 درصد حق ایثارگری. افزایش وام ازدواج فرزندان ایثارگر. کمک هزینه یا هدیه ازدواج فرزندان ایثارگر و....
اری برادر می دانم این متن را نمی خوانی ونخواهی دید ولی آنها که این متن را می خوانند اطلاع رسانی کنند تا بیشتر از این حقمان پایمال نگردد
اینقده به شیپور سرنا دمیدند وگفتند چه وچه به ایثارگران دادیم که جامعه داره از ایثارگران بدبین میشه بخدا.
اما در عمل هیچی به ایثارگر نرسیده بغیر اون مواردی که ثبل بوده وناقص هم اجرا میشن.
مخالفم !! جرا؟!! چون درصورت اجراي مواد 38 و 39 لايحه جامع خدمت رساني به ايثارگران مشكل رزمندگان نيز حل خواهد شد ولي تصويب و اجراي طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران، ممكن است حق جانبازان 25 درصد به بالا را كه بر اثر شدت جراحات وارده ديگر قادر نبودند بعد از مجروحيت در جبهه ها حضور بيشتري داشته باشند را كاملا پايمال نمايد .... اگر مواد 38 و 39 اجرايي شود مشكل آن دسته از رزمندگان عزيز نيز حل خواهد شد.... چرا لايحه در لايحه مي آوريد؟ شما هنوز لايحه جامع خدمت رساني را اجرايي نكرده ايد... اين كارها مشكل بر مشكل مي‌افزايد...... آوردن اينجور لوايح و طرح ها تقصير همان آقاياني است كه مي گويند 71 درصد از لايحه جامع را اجرايي كرده ايم !!!! من نميدانم خدا پيغمبري اين عدد 71 درصد را از كجا آورده اند؟!!!!! مشكل مسكن جانبازان ؟؟ مشكل درمان ؟؟ مشكل اشتغال؟؟ حقوق ايثارگري؟؟ ..... ؟؟
سلام هيچ ميدانيرزمنده اي با24 درصد و 40 ماه جبهه يعني با اختلاف يك درصد باشما 30 ساله حقش را ميخورند هيچ حرفي را نمي زدين ولي آقايي با يك ماه جبهه آنهم وظيفه با 25 درصد همه چي شامل شان شده البته حقش بوده ولي زحمت رزمندگان را كم نگيرييد چون آنهابودن جانبازان را به پشت جبهه و بيمارستان رساندند

...
طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران به مجلس ارائه شد

به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکتر” عبدالرضا عزیزی” رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح رزمندگان و ایثارگران با توجه به مدت زمان حضور خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مجروحیت امتیاز بندی شده و به آنها امتیاز تلفیقی داده خواهد شد
وی اضافه کرد: به طور مثال اگر یک رزمنده 40 ماه سابقه جبهه و20 درصد هم جانبازی دارد می شود 60درصد و درواقع این طرح به نفع او خواهد بود
==============

از نمایندگان عزیز و محترم مجلس برای تصویب این طرح تشکر

می کنیم .

امام زمان ( عج ) نگهدارتان باشد .

آمین
...
انشاالله همه به حقشون میرسن.
خیلی طرح خوبیه
به همین خیال باش ، یک کاسه بخور آش...
تا امروز همه امتیازات برای جانبازان بالای 25درصد بوده است .با اجرای امتیاز تلفیقی به جانبازان زیر25درصد هم توجه می شود.مگر چه تفاوتی بین جانباز 25درصد با 20درصدو 15درصد وجود دارد؟ خدایی و قرآنی قضاوت کنید.
ایتطور که بویش می اید اگر روزی دریاچه خزر را بدهند به ایثارگران . با این جمعیت زیاد ایثارگران بهیچ عنوان نمی شود همه را راضی نمود بازهم عده ای میگوینداب خلیج فارس گرمتر ویا دریای خزر خاویار داره .حقیر این مثال را زدم که به فرض محال است .تا به کسی بر نخورد که چرا فلان امتیاز را گرفته و یا نگرفته است .
حال از طرحی صحبت میکنیم که نه به دار است و نه به بار .عوض اینکه جمع شویم و یه فکری بحال جانبازان زیر25درصد و خدایش رزمندگان که سی ساله حقشان ضایع شده بکنیم .مشکلات شخصی خودمان را به عموم نسبت میدهیم .
همه میدانند که هیچ کدام از خانواده محترم شاهد و جانبازان عزیز و ازادگان صبور تاکنون به حداقل حقوق خود نرسیده اند چه رسد به رزمندگان سرافراز که اسمی از انها برده نشده . پس بیایم خدا را شاکر باشیم از امنیتی که در کشور اسلامیمان برقرار است تا بتوانیم به نیازهایمان فکر کنیم و انشاالله که همه مشکلات مرتفع شودو دولت محترم هم بیشتر ازقبل به این عزیزان رسیدکی نماید .امیدوارم به کسی بر نخورد چون این نظر شخصی بنده است و شاید هم اشتباه باشد
باسلام انشالا اجرایی شود خسته نباشید
سلام ضمن عرض خسته نباشیدبه همه عزیزانی که قدمی درراه ایثارگران عزیزبرمیدارن میخواستم دررابطه باطرح تلفیق مطلبی راعرض کنم اگراین طرح اجرایی شودبه نفع همه جامعه هدف خواهدبودولی اززمانی که کلمه ایثارگران درست شدهمه چیزباهم قاطی شد هیچ چیز جای خودش نیس جایگاه هیچکدام ازاین قشرزحمت کش معلوم نیس شمارابه خداقسم میدم دوباره ستادازادگان رادربنیاداحیاکنید واقعا این قشرمظلوم واقع شدن .دررابطه باتلفیق ایاازادگان مدت اسارت انان جزو امتیازواقع میشود.چون خیلی ازاین عزیزان ازمدرسه درسن 14.15.16 سالگی اعزام شدن وبرای مدت 45روزه اعزام شدن وسابقه انان یکماه یا 45روزجبهه بیشتر نیست اگرمنظورشما ازایثارگران ازادگان رانیزشامل میشود لطفا بنویسید که مدت اسارت انان جزوامتیازجانبازی قرارمیگیرد.باتشکر
سلام بر همه جانبازان و حامیان واقعی آنان
طرح کمیسیون اجتماعی مجلس که در آذر 92 اعلام شد که قرار است کف درصد جانبازان اعضاب و روان و شیمیایی را حداقل 25 درصد تعیین کنند چی شد؟بیش از یک سال از خبر آن که به عنوان خبر خوش برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان منتشر شد می گذرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام فاش نیوز 10 بار متن نوشتم موقع ارسال می پرد و می گوید تصویر امنیتی را صحیح وارد کنید در صورتی که درست وارد کرده بودم لطفا رفع عیب و پیگیری نمایید متشکرم
با عرض شرمندگی هنوز این مشکل برطرف نشده .........
مینویسد کد امنیتی را صحییح وارد نمایید سپس نوشته ها پاک میشه یا میرود
لطفا بررسی نمایید
با سلام مجدد : فاش نیوز عزیز مثل اینکه مشکل مربوط است به جواب دادن به کامنتها ی دوستان (پاسخ به این نظر ) چون همین دو کامنت ارسال شد و هیچ مشکلی پیش نیامد . متشکرم .
اقا جان شما همین لایحه نیم بند خدمات رسانی به ایثارگران را اجرایش کنید ما را بس
سلام ، فرض کنیم قانونی در مجلس تصویب شود که تمام رزمندگان با یک روز سابقه حضور در جبهه از تسهیلات و امتیازات برخوردار شوند اما مشکل در تصویب قانون نیست بلکه مشکل در نحوه اجرای قانون توسط بنیاد است.
مورد داشتیم جانباز 60 درصد اعصاب و روان حقوقش قطع شده رفته بنیاد مسئول حقوق گفته تقصیر سیستم بوده حقوق قطع شده بلافاصله جانباز دستگاه رایانه را به دیوار کوبیده شکسته خلاصه دستور دادند خسارت از حقوق جانباز کسر شود که فوری حقوق جانباز برای کسر خسارت برقرار شده !! مورد داشتیم مسئول بنیاد برای انتقال پرونده گفته باید تمام مدارک جد و آباد جانباز فتوکپی برابر اصل آنهم برگی 2000 تومن تهیه و تحویل شود. خب پرونده را بفرست همینجا مدارک را با اصل مطابقت بدهند تا اینهمه هزینه بیخود روی دست جانباز نماند.
تصویب اینگونه قوانین بدون توجه به نیازهای واقعی جانبازان انجام میشود. اگر جانبازی چند روز پس از حضور در جبهه مجروح شده نباید مشمول چنین قوانینی شود؟ چرا مسئولین قانونی تصویب نکردند تا ضدیت و کارشکنی مشمول مجازات شود؟ چرا شعبه قضایی خاص برای شکایت ایثارگران از بنیاد وجود ندارد و جانباز مجبور است به شورای متشکل از مسئولان بنیاد شکایت کند؟ کجای دنیا چنین دادرسی انجام میشود؟
مشخصه كه در اين طرح كار كارشناسى صورت نگرفته. ما كه سرباز بوديم و داوطلبانه به جبهه رفتيم. اقاى عبدالرضاعزيزى نماينده محترم حتماً ميخواهيد بگيد كسانيكه سرباز بودند وظيفهشان بوده. مگر ما سربازان ارتشى را بزور به جبهه بردند؟ ميخواهيد حق و اجر سربازان ارتشى را بى ارزش و ضايع كنيد؟ شما چطور ميتوانيد دست و پاهاى قطع شده و قطع نخاع شدنهارا و اين مجروحيتهاى وحشتناك را با مدت زمان جبهه يكى كنيد؟ و به اين راحتى درصد بدهيد ؟ ايا اين نهايت ظلم در حق جانبازان قطع عضو و قطع نخاع نيست؟ بهتر است راه ديگرى براى امتياز دادن پيدا كنيد؟ و به دنبال راههايى كه باعث ضايع شدن حق جانبازانيكه مجروحيتهاى وحشتناك دارند نشويد؟شما اگر راست ميگوييد. به دنبال قانونهايى باشيد كه به تصويب رسيده ولى در عمل اجرا نميشود باشيد. كه اگر اين كاررا بكنيد. بسيارى از مشكلات جامعه ايثارگران حل ميشود. و به دنبال قانونهايى نباشيد كه با تصويب ان حق و اجر گروهى را ضايع و پايمال كنيد. تا گروه ديگرى به حق خود برسد؟ اقاى عبدالرضاعزيزى نماينده محترم؟
کسانيکه زنداني زمان شاه دارند و لي کمتر از 60 روز است يا در زندان رژيم طاغوت شکنجه شده اند ، آيا در اين طرح لحاظ شده است؟
معني منفي ها را نفهميدم؛ اين يک سوال بود. کسي که 60 روز زنداني زمان شاه دارد آزاده محسوب ميشود؛ حال اگر کسي کمتر زنداني داشت يا در زندانهاي رژيم شکنجه شده بود و آسيب ديده بود ، حال چطوري لحاظ ميشود؟ قانونگذار ظاهرا اين را نديده است شايد بخاطر اينکه کمتر نماينده اي زنداني سياسي دارد.
کسی که این حرف میزند نمی فهمد کسی که درمنطقه جانبازمیشود عملا شاید از حضور در جبهه باز بماند مگر اینکه کسی که در خانه اش افتاده جانباز شده میتواند صد ماه هم مدرک درست کند ضمن اینکه بعضی از این گواهی ها ی جبهه ساختگی بوده
باسلام
فاش نیوز محترم
به نماینده محترم،فعال وایثارگر بفرمایید
سخنان فرماندار تکاب در جلسه رسمی ستاددهه فجر رو میشه در طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران گنجاند؟؟؟!!!!؟؟
اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده شهدا خشم مردم و ایثارگران این شهر را برانگیخت.
صابون گران شد بيخود دلتان را سابون نزنيد
اگر فرزند شهيد جانباز و رزمنده باشد چگونه محاسبه مي شود؟
سلام
این تصویره امنیتی چه قروفریه دیگه درست وحسابی رفته رواعصابم
رو راست بگو خفه شو ماهم بریم دنبال کارمون
اين پيشنهاد غيركارشناسي وخيانت به جانبازان واقعي است
جانبازان که اینقدر کم ظرفیت نبودند بنده هم جانباز 15درصد و هم رزمنده 15 ماه منطقه هستم در قانون جامع شدیم شتر مرغ ، معلوم نیست چه هستیم هیچ سهمیه ای هم به ما تعلق نمیگیرد حال با تصویب این قانون تلفیق که مطئنا سر کاریست ،اگه چیزی گیر ما بیاید شما ناراحت میشوید دولت میخواهد ببخشد شما ناراحت میشوید ، دوست عزیز ، ایثارگران مناطق عملیاتی حقشان خیلی بیشتر است. باتشکر
آقایان مثل همیشه این بار هم می خواهند طرحی ارائه بدهند و حتی تصویب هم بکنند و لی مثل سایر لوایح و قوانین اجرا نکنندچون قصدی بر اجرا ندارند چون بارمالی طرح را اصلا کارشناسی نمی کنندما قانون کم نداریم اجراکننده نداریم . لایحه ای که بعداز 12 سال به قانون تبدیل شد و به دستگاهها ابلاغ شده هنوز نماینده ای نیست که بگوید چرا دستگاهها اجرا نمی کنند حالا هزار قانون جدید دیگر هم تصویب بشود وقتی مجری نیست به چه درد می خورد ؟
با سلام: کارت ایثار که نشان دهنده سوابق جبهه ای فرد رزمنده است برای اولین بار توسط ارتش برای کلیه نیرو هایش چه نیروی کادر چه سرباز وظیفه ، از چند سال پیش آغاز شد و هم اکنون همه دارای کارت ایثار می باشند . متاسفانه سپاه بعد از گذشت این همه سال هنوز که هنوز است این کارت را برای نیرو هایش که سربازان وظیفه و بسیجیان است صادر نکرده و هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته به نظر شما آیا صادر کردن یک کارت ایثار برای رزمندگان و سربازان دفاع مقدس که نشان دهنده هویت آنان است هم بار مالی دارد ! طرح تلفیق خوب است ،خیلی هم عادلانه است ولی اگر در حد یک حرف و یا شعار نباشد . موفق باشید .
ما تشکر میکنیم که ما رزمنده ها را به عنوان ایثارگر در این طرح اسممون اورده اند میدانم که اجرایی نمیشود ولی همین که قبول کردند تشکر میکنیم البته هنوز اجرایی نشده بعضی از همین همقطاران مثل رفیق بی اسم که طرح خیانت به جانبازان است چرا اینهمه از امتیازات ایثارگران میگفتند و اسمی از رزمنده ها نبود کسی چیزی نمیگفت حالا طرحی را گفتند اجرا که نشده برادرم بعد هم دیگه از رزمندگان کسی نمانده که مدعی بشه بیائید با هم باشیم نه بر هم باشیم
آقایان وکلا به نظر شما جانبازی که همان هفته اول که به جبهه رفته و توی بمبباران 70 درصد جانباز شده مثلا دو پا و یک چشمش را از دست داده و رزمنده ایی هم مثلا سه چهار سال جبهه بوده و از قضا سالم برگشته و حالا هم هیچ مشکل جسمی ندارد مطابق طرح شما این دو نفر مثلا هم امتیاز می شوند خب آیا از نظر شما این عدالت است
قانون را برای اکثریت وضع میکنند نه برای یک نفر استثناء حال اگر یک نفر از این طرح استفاده نکنر ولی از مشمول سهمیه خودش که می شود جانباز 70% که مشکلی ندارد از بابت تسهیلات ، ولی جانبازانی که معلوم نیست جانباز هستند یا رزمنده و از هیچ کدام تسهیلاتی هم نمی توانند استفاده کنند هر کدام جایگاه خودشان را دارند
با سلام : در پاسخ به کامنتی که با آقایان وکلا اعلام نظر کرده . اولا همه جانبازان 70% با هرمقدار سابقه جبهه حتی یک روز، همه و همه نور چشم ما و چشم و چراغ این مملکتند ،بالاتر از آن هم که نداریم و باشند هم ویژه به حساب می آیند . پس تا اینجا حقی از این جانبازان عزیز ضایع نمی شود چون 70% حد اکثر سقف جانبازی است و اما فرموده بودید رزمنده ای با سه چهار سال جبهه و از قضا سالم برگشته و هیچ مشکل جسمی ندارد با این طرح این دو نفر هم امتیاز می شوند و آیا این عدالت است . دوست عزیز این نظر شخصی شما است که می فرمایید رزمنده ای سه چهار سال جبهه بوده است و هیچ مشکل جسمی ندارد چون که شما جبهه و جنگ را از نزدیک لمس نکردین که این نظر را دارید ! بله ممکن است چنین رزمنده گانی مشکلات جسمی نداشته باشند ولی حتما مشکلات روانی (اعصاب و روان ) ptsd موج انفحار ،مشکلات شیمیایی به دلیل حضور چند ساله در جبهه ، مشکلات شنوایی به دلیل قرار داشتن در معرض انواع سلاح ها و ادوات جنگی آر پی جی ،خمپاره ، بمب باران هوایی ، و آلوده بودن منطقه از نظر شیمیایی آبهای آلوده ، دیدن صحنه های وحشتناک و از نزدیک مشاهده کردن و شهید شدن بهترین دو ستانت نزد چشمانت و هیچ کاری هم نتوانی برایش انجام بدی !با این تفاصیل من از شما دوست عزیز سوال می کنم چنین رزمندگانی با این سابقه جبهه هیچ مشکل جسمی و روانی ... ندارند !
بنده هم میخواستم همین را بنویسم کاملا درست است با اینکه جانباز 15 هستم ولی حضور 15 ماه منطقه در عملیات بیت المقدس ، ضایعه ای به ما وارد کرده که هنوز از زندگی عادی عاجزیم همین جانبازان 70 درصد را فکر میکنید چه کسانی به عقب جبهه هدایت کرد البته همه وظیفه بود لطفا تفرقه افکنی نکنید کارشناسی میشه و سقف برایش قائل میشند تلفیق جانباز و رزمنده حاکثر 25 درصد بیش از آن به درد کسی نمیخوره
سلام چرا ماده 59لایحه خدمات رسانی به ایثارگران که سرنوشت عده ای از جانبازان 25%به بالارو تغییر میده واهمیت بسزایی دارد برای اجرا پیگیری نمیشه؟شمارو به اون کسی که میپرستید گوش کنید وحرکتی کنید بخدا دارن جانبازان رو می چزونند
سلام اخوی خدا خیرت بده اگه عدالت رو دیدی بجای ما هم زیارتش کن قانون تصویب شده توی کانون وکلا به قانون مصوب مجلس (قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران)به عنوان جووووووووووووک بهش نگاه میکنن ومیخندن بقولی بهش هررررررررره میکنن
مدیریت محترم فاش نیوز باید قبول کنیم قبلا به راحتی مدت خضوردرجبهه دست کاری می شد چون ارزش آنچنانی نداشت ولی دیگر قرارنبود اینطوری جانبازان تحقیر کنند
سلام.برادری که در طی یک عملیات یا یک هفته حضورش در جبهه مجروح گردیده و هفتاد درصد جانبازی به ایشان تعلق گرفته حقش است . وبه تگلیفش عمل کرده است .ولی رزمنده ای که چهارسال سابقه حضور در جبهه را داشته . و در عملیاتهای مختلف اعم از افندی /پدافندی / پاتک دشمن/ بوده .ایا باید هیچ حقی برای او قایل نشویم . کما با حضورش در طی این چند سال دها نیرو دشمن را از پای دراورده یا جلوی دشمن رشادتها بخرج داده . ویا ماها در خط پدافندی ارزوی یک بار حمام رفتن را در ان سنگرها داشته . و دهها مورد دیگر که حقانیت نیروهای که چندین سال حضور در جبهه را داشته اند . ولی توفیق شهادت و حانبازی نصیبشان نشده . اما سعادت حضور در جبهه و همسنگری با شهدا و جانبازان و ایستادگی در مقابل دشمن را خداوند متعال نصیبشان کرده/ جال قانونی ارایه شده که این رزمنده گان هم به حقی که برایشان پیشنهاد کردند برسند . چه اشگالی دارد اگر اجرا شود. ولی امیدوارم که در همین دوره مجلس حل گردد. شاید فردا کسان دیگری امدند و فرمودند ما مخالفیم . بعد تگلیف این عزیزان چه می شود.
سلام خسته نباشید این طرح بعضی ها را راضی وبعضی ناراضی می کند وشاید سبب خیری باشد برای فاقدین مدارک که حق جانبازی انها را یایما ل کردند واعصاب وروان وشیمیایی را که الان با دستگاه هم به سختی نفس میکشند و فقط 5%برای ترکش دادند به حقشان برساند ودر134وماده200و220رای اوردند وکمیسیون سپاه استان وبنیادجانبازان وفرماندهی سپاه تهران وبنیادجانبازان تهران تایید کرده بود ولی کمیسیون بنیاد جانبازان استان صفر داده باز هم جانبازی واقعی را نه خدا کند گشایش شودانشالللل
شمارا خدابگذاریددرغم خودبمیریم چ راهبردی ایثار گران رابراي رسیدن به منافع خودتان لگدمال می کنید
اگر راست باشد حق به حقدار برسد/.
اگر واقعا کسی توجبهه بوده بحثی نیست ولی مشکل اینجاست خیلی اصلا رنگ جبهه را ندیدند ولی مدرک درست کردند
سلام
نکنه داداشم شماهم از نزدیکان فرمانداره تکاب هستید
قصاص قبل از جنایت کاره زشتیه عزیزم
شماخودتان مسخره هستید که هرروزیک چیزی میارید وداخل این سایت وارد می کنید وفکر می کنید ایثارگران بازیچه دست شما هستندازاول انقلاب ایثارگران راسپرکردید تاخودتان به نان ونوایی برسید که رسیدیددیگه دست ازسراین بیچارهاچرابرنمی داریدسالهاست طبل حقوق اجرای حقوق حالت اشتغال جانبازان رامی کوبیدکو،کجاست شمارابه خداچطورروتون می شه اسمی ازایثارگران می برید بریدایثارگران کشورهای اروپایی راببینیدوبعدبیاین درباره ایثارگران ایران صحبت کنیداونه بی دین ومابه اصطلاح مسلممممممان(خواهشا واردسایت کنید)
واقعا بااین حرفها عمق جهل ونادانی خودشان به تصویرکشیدند آیا واقعا میشود بااین حیله ونیرنگ کسی را با جانباز0 6 درصد برابر کرد ویکی دانست
بازم کلی نوشتم پاک شد ....... حالش نیست دوباره بنویسم .......
.......فاش نیوز.......... کاری بکن
...

درود به شرفت جانباز عزیز 70 % ؟!

جانبازان عزیز بالاخص 70 % باید از همه امکانات حقوق و معیشت و حق پرستاری و

حق از کار افتادگی و از حق دارو و درمان و از حق مسکن

برخوردار باشند ؟!

و همسر و فرزندان ایشان هم باید برخوردار باشند ؟!

و خانواده شهدا هم باید برخوردار باشند ؟!

و رزمندگان . جانبازان 5 % دفاع مقدس هم باید برخوردار باشند ؟!

و مخالفین نادان و ضد انسانیت و ضد حکومت هستند ؟!

و با این مخالفت ها قصد مخالف سازی برای جمهوری اسلامی دارند ؟!

سلام به شهدای دفاع مقدس

سلام به جانبازان دفاع مقدس

سلام به رزمندگان دفاع مقدس

سلام به شما جانباز 70 % عزیز که انسانی به تمام معنا هستی ؟!

خدایا به همه معرفت نصیب بگردان .

آمین
نمایندگان محترم مجلس.باسلام. حقیربی مقدارمدت 66ماه افتخارحضوردرجبهه راداشتم ومنتی هم ندارم.درجبهه پاسدارشدم.مدت 3 ماه بسیجی و63 ماه رسمی پاسداربودم. یکروزهم درسپاه شهرستان وپشت جبهه خدمت نکردم .آیامن داوطلبم یاموظف؟ بسیجی رفتم ودرجبهه پاسدارشدم بعدازدفاع مقدس استعفادادم بدون درجه وستاره سرهنگی وسرداری وغیره. مجروح ومصدوم هم هستم ولی تاحالاجانبازی ام رانگرفتم ووضعیت معیشتی نامناسبی دارم .آیاطول جبهه من داوطلب است یاموظف؟مگرسپاه نهادخودجوش نبود؟ اگراینطوراست طول جبهه حقیرداوطلب است نه موظف. درواقع همه ملت ایران تحت تاثیرشرایط جنگی بودند وحالا شما میخواهیدیک پاسداری که داوطلبانه سالها درجبهه بوده وحتی درآن زمان درجه ورتبه هم نداشته ویک روز هم به پشت جبهه وسپاه شهرش نیامده رابعنوان موظف طبقه بندی ودرحه بندی کنید این کارمنصفانه نیست .آقایان نمایندگان عزیزشمابرای خودتان قانون تصویب کردیدکه هرنماینده بایک دوره نمایندگی تاپایان عمرازدولت حقوق عالی دریافت میکند مگرکارشمااززحمات رزمندگان مهمتربوده؟ چرابرای همه رزمندگان چنین قانونی تصویب نمیکنید؟ چرامیخواهیدرزمندگان رابه داوطلب وموظف طبقه بندی کنید؟ بیایید باتصویب یک طرح به هررزمنده بسیجی یاسپاهی وارتشی و..تاپایان عمربدون طبقه ودرجه حقوق مکفی بدهیدوبه جانبازان وآزادگان عزیرمقداری بیشتربه دلیل صدمات وارده وهزینه درمان حقوق درنظربگیریدوکاررا پیچیده نکنید.خداماراوشماراهدایت کند.
قانون خيلي خوب است ولي شما مصوب ميكنيد دولت هم اجرا نمكند
اقای دکتر عزیزی اق ی رحماندوست اقای رمضانزاده وشرمنده که نام بقیه عزیزانی که بعد 27 سال به یاد وبخاطر حق ما زحمت کشیدن من یک رزمنده با7 سال درخط مقدم در جبهه جنوب وشرکت در تمام عملیاتهای که در جبهه جنوب انجام شد بدون یککوچکترین امکاناتی شر کت داشتم وبا اینک بادها مسله که درخط برایم پیش امد می توانستم به عقب خط بروم ولی احساس می کردم یک نفر یک نفر هست که درخط مقدم ویک سنگر را پر کند وعشق به وطن انقلاب بود که با هزران مشکل ماندم ولی وقتی جنگ تمام شد ما را همگبا دها درد سوعات خط فراموش کردن ونمی خواهم مسایل را بشکافم که چگونه درختانی که ما با خون دل ابیاری کردیم عدیه راحتکبا یک صورت جلسه کذای نا گفته بماند بعضی هم حقشان بود میوه چینی 7 سال زحمات شبانه روزی ما را انجام دادن ما ماندیم دها درد تنی اعصاب روان وخیلی از همرزمان ما در اوج درد فقر بسوی حق رفتن فقطاقای عزیزی وهمکاران گرامیتان ترا به خون شهدا تر ا به شیر مادرت که چنین انسان درد اشنای را نسیب ما کرد تا پایان مجلس این لایحه را تمام وبه اجرا گذارید که از اینده جز خداوند هیچ کس خبر ندارد خداوند در روز قیامت دردهای ما شفاخوای شما باشد
واقعا طرح بسیار خوبی ارائه شده بنده با 70 ماه جبهه و 5% جانبازی تا کنون نتوانسته ام از هیچ یک از خدمات ایثارگران استفاده کنم اینطوری بنده دیگر نیاز نیست تا خود را به تمارض بزنم تا اینکه درصد جانبازیم را افزایش بدهم

خداوند خیرتان بدهد
آن برادري كه ترسيده اين طرح مال ومنالشو از بگيرند جانباز اعتقادي نيست،برادر عزيز جانباز با هر درصدي جانباز است وبراي اين مملكت واعتقاداتش داوطلبانه جنگيده،اگر مجلس بخواهد به همرزمت كمك كنه از نظر اخلاقي درست است كه يك جانباز مدعي شود واقعا در شان ايثارگري نيست ،كسي حق تو را طلب نكرده.اون كه 4سال در جنگ بوده حقي ندارد آفرين بر اين عدالت برادر جانباز در فرهنگ ايثارگري با يد دقت بيشتري بشود:
بهترین طرح تاریخ ایران پس از مسکن مهر
این قانونها بعد از مرگ جانبازان اجرایی می شود تا برای انها هزینه ای نداشته باشد پس دلتان را صابون نزنید
سلام ضمن تشکر از طرح امتیاز تلفیقی قانون جابازان شیمیایی وموج گرفتگی چرا اجرایی نمیشود .چون فرزندانمان برای معافیت ودانشگاه از ان استفاده نمایند
سلام تشکر از طرح تلفیقی چراقانون جابازان شیمیایی وموج گرفتگی برای دانشگاه ومعافیت فرزندانمان وهمسران انها اجرایی نمیگردد .بعاز دو سال تصویب اقای رییس جمهور ونمایندگان مجلس
باسلام به مدافعان از حریم کشور اسلامی ایران.
این ادبیاتی که بعضی ها بکار میبرن با اصل ایثار تناقض داره
چی سر شما امده به جان هم افتادید.خدا رحم کنه.
سلام دکتر عزیزی جان از محبت شما کمال تشکر راداریم ولی خدا وکیلی آیا پیگیری کردید که قانون جامع ایثارگری اجرا شد یانه به هر سازماتی که میرویم میگوید به ما ابلاغ نشده ازجمله تامین اجتماعی
جانبازان خواهان اجرای کف درصد جانبازی از25 درصد به20 درصد هستیم درقوانین قبلی در بعد مسایل فرهنگی جانبازان زیز 25 درصد مورد بی مهری قرار گرفته اند که مسوولین عزیز جادارد همانندبحث کمک های معیشتی در فصل فرهنگی به فرزندان جانبازان 20 درصد کف اجرا کنند باتوجه به سن بالای اکثر جانبازان به55سال به بالا واینکه از نطر جسمی تحلیل رفته ایم خواستار کمک به هزینه شهریه دانشگاه وبرداشته شدن این کلمه بالای 25 درصد هستیم کمک کنید در این فصل اختلاف 20تا25 5درصد خدارا خوش نمی دارد که فرزندان جانبازان در این فصل ازقانون ایثار گری محروم شویم خداوند کلیه خدمت گزاران به اسلام ومسلمین موفق وپیروز گرداند
بسمه تعالی
با سلام و عرض ادب اینجانب سرباز رزمند دوران دفاع مقدس هستم که دو سال خدمتم را در مناطق جنگی در جبهه گذرانده ام فقط خدا می داند که چه درد و رنجها ی را در روزهای سخت و شبهای سرد وتار سپری کرده ایم چه فشارهای روحی و روانی را تحمل کرده و زیر رگبارهای تیر و ترکش بر ما چه گذشته است .با این حال چرا برای ما هیچ امتیازی قائل نشدند چرا فرزندان ما به جرم اینکه ما آن وقت سرباز بودیم نباید هیچ امتیازو سهمیه ای نه برای کنکور ونه برای استخدامی داشته باشند . محیط جبهه سرباز و غیر سرباز نمی شناخت . ما در آن شرایط سخت با میل و رغبت خود و احساس مسئولیت به دفاع از دین و میهن رفته ایم پس استدعا داریم که ما سربازان (فرزندان جبهه )را نیز همانند سایر همرزمانمان رزمنده ایثارگر بحساب آورند و این الفاظ داوطلبانه و غیر داوطلبانه و سرباز و غیر سرباز را تجمیع فرمایند تا حداقل فرزندانمان از این حق محروم نباشند.
باسلام طرح تلفیق خیلی خوب است به دلیل اینکه 30سال برادران سنگر نشین وهمرزمانم با25درصد جانبازی از تمام امتیازات ایثارگران خود و خانواده انان استفاده خوبی کردند اما من یک بازنشسته ارتشی با جانبازی 24درصد و خدمت عملیاتی در 8سال دفاع مقدس و م ع کردستان و شمال غرب برابر امریه ستادکل ن م 130ماه دارم اولابخاطر 1درصد جانبازی که بشود 25درصد و 130ماه منطقه عملیاتی ایا نباید بعداز 30سال اقایان جانباز 25درصد به بالا از تمام ام کانات ببتالمال استفاده کردهاید ایا الان ته قابلمه نباید به رزمندگان برسد بنده از نماینده های عزیز م برای همین طرح تشکر میکنم
از اینکه برای ایثار گران به خصوص ایثار گران داوطلب که در عملیات های بزرگ شرکت کرده ا ند تشکر می نمایم .چرا پس از 27 هفت سال تا به حال کاری نکرده اید . خدا قوت نماینده دلسوز وایثار گر . به فکر فرزندان جانبازان زیر 25 در صد هم باشید.
باسلام : اولا بعد از گذشت سالها از جنگ فردی از مجلس میخواهد حق به حق دار برسد وعین عدالت را که سالهاست عده کثیری از رزمندگان که حقشان ضایع شده را اجراء نماید چرا به جای اینکه طرح بدید نظر بفرستید مخالفت میکنید سالهاست به جانبازان بلای 25 درصد امتیاز میدن ما رزمندگان گفتیم کم به آنها میدن حالا که در نطر است حقی از رزمندگان که با جان ودل در جبهه ها بودند والان هم هم پیرمرد واز کار افتاده ویا سالهای آخر خدمت را میگذرانند وروح وروان سالمی بدلیل اثرات ناشی از جنگ ندارند بدهند شما ناراحتید واقعا متاسفم برای این افراد ما افتخارامان اینه که ایثارگران حسود هم نیستند وبرای هم دعا میکنند ! بگذریم بنده در حالیکه تنها فرزند ذکور بودم 15 ماه در سه مرحله به جبهه رفتم 2 بار در مناطق آلوده شیمیایی بودم علی رغم اینکه بدنم درگیر است اما هیچ درصدی هم ندارم 51 سال سن دارم آخر خدمتم است عندالله برای نظام با تمام وجود کار کردم آیا حق ندارم حداقل کسورات اداریم بخشوده شود من از نماینه ایثارگر تشکر میکنم سالیان زیادی است که رزمندگان منتظرند که عدالت برقرار شود اقدام شما عین عدالت است چرا که فرزندان ما رزمندگان وقتی میگویم ما ایثارگر هستیم میخندند ومیگن باباا ترا خدا اسم رزمندگی را نیار وقتی در دانشگاه میگیم ما فرزند رزمنده هستیم میگن ول کن جبهه شما هیچ حقی ندارید ایثارگر نیستیددر حالیکه من 16 سال بیشتر نداشتم در عملیات رمضان حضور داشتم الله اکبر
خدا پدر دکتر عزیزی را بیامرزدآخر یکی آمد حرف دل ما رزمندگان را بیان کرد تا این اندازه هم راضی هستیم
اقای عزیزی ماکه میدانیم شما برای اسم دراوردن خود این حرفهارا مطرح می کنید پس چه شدماهرموقع ازبنیادمی پرسیم انگارهیچ دراین موردحرفش هم دربنیادمطرح هم نشده تابرسد به اینکه......
رزمندگان.وخانواده شهدای که هیچ کمکی از بنیاد شهید نمی گیرند را لحاظ کنید زنده باشید
سه ماه جبهه خودم وشش ماه برادرم داشت.که در عملیات بدر شهید شد..چون مجرد و والدین فوت نموده اند...مطلقا ..خدماتی از طرف دولت پرداخت نمی شود...بابا انصاف هم خوب چیزیه ..همینه عدالت..نماینگان عزیز قانون را اصلاح فرمایید ...خداوند حافظ تان
گر از راهی گذر باشد نظر بر جانب ما کن...نپنداری که بد باشد جزای نیک کرداران
بنام خدا با سلام لطفا قانون ایثارگران - فرزندان ایثارگرزان با 12 ماه سابقه جبهه معاف می شوند.-- را تصویب و اجرایی و عملیاتی نمایید. با احترام و التماس دعا
خوب قانونی ندارید..لااقل عین قانون غربیها بنوسید..اگر ی نود ساله تصادف کند ۲۵۰ میلیون بیمه پرداخت میکنه.....یر رزمنده که از آب وخاک وناموس مملکت دفاع کرده یک ریال پرداخت نمی شود چرا...چون مجرد والدینش فوت کرده.مگ. بیمه به ه کس وال دین ندارد .پرداخت نمی کند اصلاح فرماید خدا خیرتان بدهد. زنده باد ملت وکشور عزیزملن
سلام درود بر امام مظلومم امام خامنه ای اگر تمام خصلتهای نیک که موجب میشود انسان انسان کامل شود و ماقلب شود یعنی درجه فنافی الله برسد اما این خصلتها عملی نشود دانه ارزنی ارزش ندارد هر چند دور تصمیم گرفتید احسنت و تبارک الله داره به شرطی که گفتار نباشد واین دفعه به فعلیت برسد و به خاطر باند بازی و جناحی و سیاست بافی برای اینکه ما را سرگرم کنند و از این به اهدافشان برسدچون از زمانی که یاد دارم کسانی که دنبات استخدام نماینده شدن رتبه و ترفیه گرفتن ما رزمندگان و جانبازان که هیچ حقی بر گردن مردم نداریم و به خاطر خدا و امام و مام وطن رفتیم و ثواب و پاداش واقعی را نزد خدا میگیریم فقط جون امام حسین(ع) ما را آلت دست برا رسیدن به مقاصد خود نکنید خدا خیرتان دهد!!!!!!!!!!!!!!!! شگفتا به سخاوت
قانونی تصویب کنید با این شکل...

طبق این قانون هیچ فرد یا گروهی اهم از و استاندار .فرماندار بخشدار..وزیر .وو‌.حق ندارد برای توجیح .برائت خود از نا م شهدا استفاده کند .کاربرد آن پیگرد قانونی دارد
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها
بچه ها هاشون تو تو جنگ رفتند خارج دنبال تحصیل و آرامش بچه های ما از مملکت دفاع کردند حالا بیا ببین هر کدام کجایند وچی دارند
باسلام .انتظار دارد بعضی .مصوبات تبعیض امیز قانون خدمات رسانی ایثارگران را اصلاح کنید .چرا فوق العاده ایثار .... شامل معلمان جانباز ۲۵ در صد و به بالا که قبل ازسال ۱۳۸۸ بازنشسته شده اند نمیشود...ماده۵۱ قانون جامع ....
باسلام .انتظار دارد بعضی .مصوبات تبعیض امیز قانون خدمات رسانی ایثارگران را اصلاح کنید .چرا فوق العاده ایثار .... شامل معلمان جانباز ۲۵ در صد و به بالا که قبل ازسال ۱۳۸۸ بازنشسته شده اند نمیشود...ماده۵۱ قانون جامع ....در.انتظار پاسخ واقدام دراصلاح و رفع تبعیض
عالی است
بعد از سی سال که گذشته و بعد از اینهمه بخور بخور و چپاول و غارت بیت المال میخ ان برای رزمندگان و جانبازان زیر بیست و پنج درصد کاری صورت بدهند؟؟آیا خواهند گذاشت یا بار مالی دارد نخواهد شد ؟؟
من جانباز 50درصد ن م و130ماه منطقه عملیاتی دارم تا الان از هیچ سازمانی امتیازی داده نشده بمن اما طرح امتیاز تلفیقی ایثارگران از جانب خانه ملت جای تقدیر و تشکر دارد اکر این برنامه بدرستی عملیاتی شود هر کس از رزمندگان بحق خودشان میرسند ورزمندگان وایثارگران از عدالت خوشحال میشوند ودست قانونگذاران درد نکند تا الان حق رزمندگان از بین رفته حالا ببعد خدا کریم است
با سلام من جانباز 60درصد ارتشی در مقابل جانبازیم دویست هزار تومان بمن میدهند درصورتی سرباز ان جانبتاز 99درصد انان از دو حوقوق بهرمند هستند جانباز 60درصد سرباز ارتشی بابت جانبازیش دو میلیون تومان میگیرد و در سازمانی دیگر هم یک حقوق مثل کارمندان دیگر میگیرند خانه ملت بدرستی در این مورد عدالت را درنظر نگرفتهاند مگر جان با جان فرقی دارد 99درصد سربازان جانباز الان بازنشسته هستند و از ارتش وهم از اداره دیگر حوقوق میگیرند درصورتی جانبازان کادر ن م همگی زیر خط فقر هستند افرین بر این عدالت قانون گذاران جمهوری اسلامی اگر این پیام به گوش مسئولین میرسد بفکر پرسنل کادر جانباز ن م هم باشند
بسمه تعالی .بخدمت برداران عزیز فاش نیوز خسته نباشید عرض میکنم که این امکان را برای ما جانباز ورزمندگان ایجاد نمودن که به این طریق حرف دلمان توسط این امکانات به گوش مسئولین مربوطه برسانیم (اجرتان با خدا انشاالله) بخدمت این عزیزان نماینده عرض کنم که بااین کار جدیدتان خلاصه میخواهید درمورد جانبازان احقاق حق کنند ولی قربانت شوم این کارکه جدیدآ به مجلس میخواهید ارائه دهید دیگر به دردما جانبازان دفاع مقدس نیخورد چرا به عنوان مثال اینجانب درسن ۱۷ سالگلی به مدت ۹ خدمت بطور بسیجی مورخه 8/8/61درمنطقه سومار درپدافند عملیات مسلم ابن عقیل ازناحیه ستون فقرات مجروح شدم ودر۸/۸/۴۴نیز متولد شدم درست ۱۷ سال داشتم الان بمدت نزدیک ۳۵سال است یک مرده متحرک درمرگ تدریجی دراوئل بعد ازطول درمان درآسایشگاه ولیعر درسه راه اقدسیه حضور داشتم تقریبآ دوسال مابقی رادرمنزل حضورداشتم ودارم هنوز ازاین بعد مگه بنطر شما من امثال من چند سال دیگر میخواهیم باشیم تا این لایحه تنظیم شده ازطرف شما بزرگوار مشاهد وتا درموردما توسط این کار سما احقاق حق شویم خلاصه دست درد نکند زحمت کشید قربانت فکر نمیکنم ما بهرمند شویم ولی برادرانی جانبازمدافع حرم هستن خیلی خوب است ممنون که دراین مورد اقدام فرمودید .الان بعد قطنامه چنددولت آمد رفت کدامش درموردما احساس مسولیت کرده است دردولت آقا هاشمی رحمت اله علیه آقای حبیبی معاون اولش بود همراه باهیت وزیران لایحه بعنوان هدیه ایثار برای جانباز سپاهی بسیجی ومشمولین سپاه تصویب کردن کی درسال ۷۲ کدام جانباز موافق اخذ چنین هدیه ای شده است غیراز آن بند دریکی از سایتها خواندم برای جانبازان سپاهی بسیجی قرار است معوق ۲۲سال پرداخت نمایند پاداش خدمت خوب میدانید که مهرز میباشد ۳۵ سال بند جاناباز شدم آقامحترم چرا امروز فردا میکنی چرا پرداخت نمیکنی والله اعظیم من صراحتآ عرض میکنم شما مسئولین از موقعیت جسمآنی ما سوء استفاده میکنید ما که الان هستیم پرداخت کنید بزارید هرجانباز نسبت به عائله خودش مشکلات گوناکون دارد
یکی خودمن دولت یا بنیاد حق مرا به وقت اش پرداخت کنند چرا باید با چنین وضعتی
زندگی کنم اصلا فردی بهار عمرش بهتر روزها ی جوانی اش را جهت حفظ مملکت ودفاع از کیان این مرز بوم کند وبرای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی که با خون هزاران جوان ببار آمد است تقدیم کند حالا شما از کدام قبیل هستید آمدید برای ما جانثاران خدمت کنید امروز فردا میکنید اینجانب از مکاتبین عزیر عذر میخواهم که طولانی شد
بزرگواری خودتان بخشید بخصوص برادران زحمت کش فاش نیوز .کاظم شاه محمدی جانباز ۷۰درصدهستم از شهرستان مراغه
باسلام .وباتشکر از این سایت آقا جان یک ضرب المثل است که روباه می گوید ما با این دم کنده می رویم ولی شما ولات آبادکن نیستید پس از گذشت از جنگ تحمیلی تا کنون چند تا دولت وچند تا مجلس به روی کار آمده اند چه گلی بر سر این رزمندگان بسیجی مظلوم زده اند رزمندگانی که با سن 12الی13و14و15 ساله به بالا به فرمان امام عزیز لبیک گفته واز کیان وهستی ناموس ایران عزیز به دفاع برخواسته مسئولین بروند کشورهای اروپای را ببیند که چگونه از ایثار گران کشورشان پس از گذشت چندین سال تجلیل وحمایت میکنند بر عکس مسئولین ما هم موقع انتخابات که نیاز به رای دارند یادشان به مردم وایثارگران می افتد .ما رزمندگان جانباز که دولت روحانی وبنیاد شهید ش که اعتنایی به قانون برنامه ششم توسعه نکرد ودر کمیسیون پزشکی تمام درصد موج انفجار ها را صفر درصد زدند در صورتی که قانون صراحتا اعلام کرده حتما باید 5/درصد تعلق گیرد شکایت خود وخانوادهمان را نزد خدا خواهیم کرد وذره ای از حق خود نخواهیم گذشت .
سلام به نظرم شركت در عمليات هاي جنگ تحميلي به عنوان ملاك حضور فعال مناسب تر از صرفا مدت حضور است زيرا ممكن است شخصي مدت طولاني حضور داشته باشد اما در عمليات ها شركت نكرده باشد و ممكن است افرادي حتي در زمان اوج عمليات فرار كرده باشند كه البته و انشاء الله چنين افرادي وجود نداشته باشند منتها امكان دارد! بنابراين هركس بتواند ثابت كند در خط مقدم و در تك و پاتك حضور داشته و خط شكن بوده بايد براي هر عمليات امتياز ويژه براي اين افراد قائل باشند اين به عدالت نزديك تر است چون ريسك شهيد شدن و جانباز شدن و خطر كردن بيشتر است البته افتخار مي كنيم خداوند به ما عزت داد در عمليات شركت كنيم و طلب كار نيستيم اما بايد همايش تخصصي بگذارند و در اين موضوع با دقت تمام نظرهاي منطقي و استدلالهاي عقلي را تشريح و تصميم عادلانه بگيرند نه احساسي به نظر بنده بايد كميته بي طرف شامل نماينده بسيج نماينده سپاه نماينده رهبري نماينده مجلس و تعدادي فقهاي شوراي نگهبان و نماينده دولت بصورت جامع تصميم بگيرند نه حزبي....
باسلام
طرح تلفیقی سابقه جبهه وجانبازی طرح بسیارکارساز وعالی است اگرتصویب وبرای اجراابلاغ شود.
باسلام : وباعرض ادب خدمت شما اينجانب معصومه هنرمندبه احتضارشماميرسانم كه همسرم ازنيروهاي بسيجي فعال بود.وچندين بار به خط مقدم جبهه حضور داشتند وتنها وصيت كه داشتن اين بودكه من براي معنويت به جبهه ميرم لطفااگه شهيدشدم اجرمن راكم نكنيد من هم دنبال پرونده ايشان نرفتم .پنج سال كه پي گيرشدم ولي موفق نشدم وخسته شدم وادامه گفتندفقط يكبارسابقه جبهه داردوبقيه نيست بروي دبگرديدببينيدازچه پايگاه اعزام شدندومن نتوانشتم ونميدانستم ازكجا شروع كردند ومداركي كتبي راگم كردم بعداز چندسال وچندباراسباب كشي الان كه نياز دارم ماندم ودستم خالي به جز كاغد بيمارستان كه منتقل كردن وسابقه سه ماه جبهه وخلاصه فوت. من ان موقع پانزده سال داشتم به ياددارم به گفته مرحوم كربلاي 5 بود.همانجا شيميايي ميشودوبيمارومنتقل ميشودبه بيمارستان امام حسين مشهدوبعدازمدتي فوت نمودند.ازان موقع بارمسوليت اين يتيم ها به دوش من است . ندارم كه بتوانم به امرارمعاش وتحصيل فرزندانم رابپردازم ودرحال حاضر زفرزندانم كمبود شديد ويتامين دي واهن پ. اميدوارم.كه اينده هيچ فرزندي به بطالت نگذرد.هيچ بچه اي به جاي تحصيل مجبوربه كارنباشند . همچنان اميدوارم گذشته تلخ من دردرزندگي فرزندانم تاثيرگذارنباشد وفردسالم ومفيدي براي خودو جامعه باشد منتظرجواب شما هستم ازشماتقاظاي رسيدگي دارم
سلام طرح تلفیقی اگر درست بشه واقعا خیلی ها به حق آز رفته چند سال خود میرسن این طرح باید خیلی سالها پیش درست میشود نه الان ما از نمایندگان مجلس دهم میخوام هرچه زودتر این طرح اجرا کنند چون خیلی ها میشناسم که خدمت زیادی کردن ولی کمترین حق حقوق بهشون میدن
خدمت ریاست محترم فاش نیوز که خودش جانباز 70درصد میباشد سلام عرض میکنم خواهش میکنم صدای مارا بگوش مسولین برسانید من جانباز 60درصد و 120ماه خدمت عملیاتی دارم چرا قانونگزار بفکر فرزندان و خود ما جانبازان ن م نیستند وهیچگونه امتیازی به فرزندان ما جانبازان ن م داده نمیشود مگر من جانباز برای این مملکت ایثارگر نشدم چرا 4فرزند من باید با مدارک دانشگاهی بیکار باشد این چه عدالتیبست چرا خانه ملت بفکر جانبازان 35درصد به بالا مثل بنیاد نیستند بعد از 30سال ازجنگ گذشته است بخدا با این تبیض و بیعدالتی ها غیر از نارضایتی این عزیزان نسبت به دولت ومجلس و نظام میباشد و خود و خانواده انان باعث بدبینی به نظام شدهاند اکثریت این عزیزان زندگی خود و خانواده را فدایی انقلاب و مملکت اسلامی کردهاند اما درعوض دولت ومجلس این عزیزان را جز کشور اسلامی نمیدانند قوانین برای ن م خبری نیست اگر من خودم این همه زحمت برای کشورم کشیدم که وظیفه ملی و دینی خود میدانم اگر این زحمات را برای یک سرمای هدار میکشیدم الان صاحب زندگی خوبی بودم الان در این مملکت مثل یک افغانی زندگی میکنم
ترگشی دربنم مانده ناراحتی اعصاب روان پرد گوشوپلره شده کجا مرا جع کنم
باسلام اخ مگرماچندسال داشتیم توجنک و حالا چندساله هستیم .یعنی بعدازسی سال هنوزموندین بایدحق وحقوقی به بچه‌ها ی رزمنده چندوایابیمه هم بشوند یعنی واقعآ نمیخواهیدبدهیدیاکسی نمیکذارد.مگربچه هاتوایام جنک کوتاهی و.....کردند حدود40 هزارنفرمیشودتمام وزنش طلا داد .مارزمندگان دفاع مقدس ازتمام کسانیکه در حق مان کوتاهی گردن حالشان نمیکنیم وجواب بچه هایمان توان دنیابایدبدهند.
بنطرمن مدت جبهه ملاک امتیاز نبلید باشد خیلی ازر زمندگن بسیجی باسه ماه حصوردرجبهه دردوعملیات شرکت داشتن وشاید مثمر ثمرترا زکسی باشندکه یکسال درجبهه بوده خیلی ها دردوسال حصور درجبهه دریک عملیات نبودن وتاکنون زیرشش ماه جبه هیچ امتیازی نگرفتن
از استان سمنان جانبازان رزمندکان .این ها این همه گفتند ونوشته اند.فقط.برای سرکردانی.یک قشر بیچاره راسره کار کذا شته اند؟؟؟این ناز پروردهای درد ننی دانی چیست قصه.گریه ممتد یک مرد نمی دانند.چیست؟درد ندارند.پول دارند تا مین هستند؟.بخا طر سر گرمی؟ووو؟چهار تا حرف می زنند؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi