شناسه خبر : 31300
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یکدل بودیم و ... باشیم

برادران محترم!  همه ما میدانیم که نه برای مال دنیا و نه برای امتیاز پا به عرصه جنگ گذاشته ایم. همه خاطرمون هست در زمان جنگ از این صحبت ها نبود. خداوکیلی خود بنده یک بار حتی تسویه حساب هم نکردم تا چه رسد به اینکه دنبال امتیاز باشم. ولی عقل، انصاف، عرف، دین و مذهب و سنت همه می گویند باید فرقی بین رزمنده زمان جنگ (اعم از رزمنده، جانباز، خانواده شهید، آزاده) با کسانی که درگیر نبودند و به زندگیشان می رسیدند و حتی شرایط کشور را هم تحمل نکردند و کوچ کردند به اروپا و امریکا باید باشد یا نه ؟؟؟!

 دوستان ماهمه در بین فامیل و دوستان و آشنایان از همه رقم داریم. از جانباز شیمیایی تا قطع نخاع و فرزند شهید. همه باید تکریم شوند. ولی همه میدانیم که چه کسانی دارند از نمد ما برای خود کلاه درست می کنند. همه باید تکریم شوند، از کسی که تو ایستگاه صلواتی کار می کرد تا کسانی که تخریب چی بودند و خط شکن. هر کس وظیفه ای داشت و این را هم یادآوری کنم که اتحاد و یک دلی ما بود که در جنگ نتیجه گرفیتیم. الان نباید روبروی هم وایسیم. کمک کنید حقمان را از کسانی که حق ماها تو گلویشان گیر کرده بگیریم.

اینستاگرام
باسلام . برادر عزیز همرزم درست وصحیح می فرمایی . حق ما وشما در جیبهایشان و حسابهای خارج از کشور و خانه های چند تایی و ماشینهای آنچنانی و شرکتها و موسسات جا سازی شده است وهر از چند گاهی با اختلاسهای چند ده هزار میلیاردی راهی کشورهای امریکاییی یا اروپا یی میشوند و به ما می خندند .
سلام ، اینطور مردم با تحمل فشارهای اقتصادی تلاش میکنند نسبت به نظام اسلامی وفادار بمانند. همیشه سوالی در اذهان مردم وجود دارد که چرا با مفسدین و ضد انقلاب نفوذی برخورد نمیشود. برخی میگویند حکومت به گروههای مرتبط با دشمنان نظام بوسیله آزاد گذاشتن و حضور در حکومت بنوعی مسامحه میکند. مردم میگویند ثروت شرعی یکشبه بدست نیامده بلکه با فساد امکان جمع شدن ثروتهای نجومی وجود دارد. سوال مردم اینست که چرا حکومت اسلامی تلاشی برای کاهش فاصله طبقاتی انجام نمیدهد. چرا در نظام اسلامی عده ای بی اعتنا به اصول دین و مذهب در پول و ثروت غرق شدند اما عده ای متدین واقعی در فقر و بی چیزی دست و پا میزنند. مردم شاهد ثروتهای نجومی و رفاه مطلق مسئولان هستند و همیشه تصور میشود سیر از گرسنه خبر ندارد. در واقع اگر مسئولی بتواند یک روز در شرایط زندگی مردمی قرار گیرند که سالهاست در رنج و گرفتاری مادی دست به گریبان هستند حداقل همدردی میکردند اما دولت جدید بهیچوجه شرایط بغرنج مادی زندگی مردم را قبول ندارد و دائم صدایشان از جای گرم بیرون می آید. سوال و نگرانی شدید مردم اینست که دولت قصد تبانی با دشمنان نظام را دارد تا به این وسیله از پشتیبانی دشمنان همانطور که فتنه گران قصد داشتند استفاده کنند. خلاصه مسئولان وظیفه دارند همانطور که دولت قبلی با وجود تحریمها و دشمنی غرب بخوبی توانست قیمت نفت را بالای 100 دلار حفظ کند و برای رفاه مردم کوشش نمایند در شرایط فعلی که در حال مذاکره هستند به وضعیت معیشتی و صبر و تحمل مردم توجه کنند.
از نمد ما برای خودشان کلاه درست می کنند چون ...
بعضی ها فکر می کنند شیطان در دل صدام های عفلقی و آمریکای جنایتکار است ...
از نمد ما برای خودشان کلاه درست می کنند چون ٔ .....
بعضی ها فکر می کنند شیطان در دل صدام های عفلقی و آمریکای جنایتکار است ...
و وسوسه های شیطان مانند خون در رگهای همه ما جاری است ...
با آن شیطان باید مبارزه کرد در میدان جهاد اصغر ...
و با این شیطان در میدان جهاد اکبر ...
این شیطان اهریمن تر است . دهان اژدهایی خود را باز کرده ایثار و حق من و تو را به آنی می بلعد و بعد ما را در تحریم های من درآوردی له می کند ....
اما من که می گویم بجنگ تا بجنگیم و عمری است که می جنگم حتی .....
با تو هم باید بجنگم !!!!!!......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi