شناسه خبر : 31311
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعامل شهرداری و سازمان زنان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها به منظور نشرآثار دفاع مقدس بویژه در حوزه زنان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،مریم مجتهدزاده در نشستی با رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ضمن تاکید بر ضرورت وفاق ملی و همدلی بین دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و مردمی گفت:شهرداری مستعدترین نهاد مردمی است و بالاترین ظرفیت را برای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس دارد.

وی به مردمی شدن تبیین موضوع مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل آنکه تاکنون نقش زنان در دفاع‌مقدس به درستی تبیین نشده است لذا اهتمام و عزم و اراده همگانی در پرداختن به موضوع و نشر ارزش‌های آن برای نسل جدید، یک ضرورت تلقی می گردد.

دراین نشست همچنین حجت‌الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با مهم شمردن موضوع همکاری دو سازمان بویژه در زمینه نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس،از همکاری وی اری رساندن سازمان فرهنگی هنری شهرداری با سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس استقبال کرد و ضرورت برقراری تعاملات دوسویه در راستای نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس را از نیازهای اساسی در این حوزه دانست.

در این نشست،انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نشر آثار وارزش‌های مشارکت زنان دردفاع مقدس با سازمان فرهنگی هنری شهرداری و برگزاری سلسله نشست‌های هم‌اندیشی دو سازمان به منظور استمرارتعاملات دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi