شناسه خبر : 31318
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

2 هزار نوجوان شهید

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه شنبه ) در دومین کنگره ملی شهدای نوجوان که در مجتمع فرهنگی سید الشهدا برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب یعنی دگرگونی در روش‌ها و معیارها که هر انقلابی هدفش تغییر روش‌ها و عملکرد‌ها غلط است.
 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما هدفش تغییر عملکرد‌های غلط حکومت طاغوت و جانشین کردن معیارها و روش‌های اسلامی بود که این تفاوت عمده آن با دیگر انقلاب‌های سایر دنیاست.
 معاون رئیس جمهور با تاکید بر فداکاری و نقش آفرینی نوجوانان شهید، افزود: در حدود 2 هزار نوجوان شهید زیر 15 سال در دوران انقلاب و دفاع مقدس داریم که با نقش آفرینی در مقابله با دشمن کارشناسان نظامی جهان را دچار تعجب کردند.
 حجت الاسلام شهیدی هدف از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای نوجوان را تبیین‌ فرهنگ الهی و معیارهای آنان بیان کرد که در اصل ترویج فرهنگ ایثار‌ و شهادت‌ در جامعه است. 
لازم به ذکر است: در پایان دومین کنگره‌ ملی شهدای‌ نوجوان‌ از 15 خانواده شهید نوجوان زیر 15 سال با حضور معاون رئیس جمهور  و وزیر آموزوش و پرورش تجلیل و قدردانی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi