شناسه خبر : 31319
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 13:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شرکت مخابرات استان کردستان، کنگره شهدای استان و معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه بیت المقدس کردستان و به منظور تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره 17 شهید حوزه مخابرات و بی سیم چی استان کردستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان در این آیین پیشرفت و توسعه ایرانی اسلامی را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا دانست و گفت: امنیت و آسایش ما مرهون خون شهدا است و از این رو پاسداشت خون شهیدان بر همگان واجب و ضروری است.
آزاد حکمت با تاکید بر اینکه نباید شهدا را فراموش کنیم، افزود: برگزاری یادواره های شهدا به منظور پاسداشت خون شهیدان و فراموش نشدن یاد و خاطره آنان برگزار می شود.
او همچنین گفت: شرکت مخابرات کردستان مفتخر به حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مجموعه خود است و 30 درصد از پرسنل شاغل در این شرکت از خانواده ایثارگران هستند.
قرائت اشعاری در وصف پیامبر اکرم (ص) و همچنین شهدای بی سیم چی و مخابرات توسط احسان فریدونی شاعر کردستانی، اجرای سرود 'ای وطن' توسط گروه سرود دانش آموزان مدرسه شاهد ناحیه یک سنندج، پخش کلیپی با موضوع دفاع مقدس، قرائت دسته نوشته شهدا توسط فرزند شهید شریفی و تجلیل از خانواده شهدای مخابرات و بی سیم چی استان کردستان از دیگر برنامه های این آیین بود.
از مجموع پنج هزار و 400 شهید استان کردستان 17 نفر از آنان از مجموعه مخابرات و بی سیم چی هستند.

اینستاگرام
بنام شهدا و ایثارگران شرکت مخابرات ------- بکام مدیران نالایق و... شرکت مخابرات
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi