شناسه خبر : 31324
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 14:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنج یادواره شهید

ناصر عارف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به همدان خبر داد و اظهار داشت: فردا صبح رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ورود به همدان،  با حضور در گلزار شهدای همدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهد کرد.
وی گفت: همچنین در این سفر دو روزه پنج یادواره شهید در همدان و شهرستان‌های لالجین، بهار، ملایر، تویسرکان و کبودراهنگ با حضور رئیس مجلس برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ادامه داد: نخستین یادواره فردا بعد از ظهر رأس ساعت 15 در شهرستان کبودراهنگ برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در شهرستان بهار نیز بعد از نماز مغرب و عشا شاهد برگزاری یادواره شهدا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: یک یادواره نیز در شهر لالجین برگزار خواهد شد.
عارف در پایان سخنانش با بیان اینکه روز پنجشنبه نیز یادواره شهدای دانشجو و طلبه در ملایر برگزار خواهد شد، گفت: بعد از ظهر همان روز نیز یک یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi