شناسه خبر : 31332
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مهدی باقیمانده جانباز 70 درصد

به گزارش «ایثار»، مهدی باقیمانده جانباز 70 درصد قطع نخاعی پس از تحمل سالها رنج جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل شد و به همرزمان شهید خود در هشت سال دفاع مقدس پیوست.

این جانباز سرافراز که بر اثر سرطان سال‌ها تحت درمان قرار گرفته بود صبح امروز سرانجام دعوت پروردگار را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت، پیکر مطهر این شهید بزرگوار فریمانی فردا با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا و ایثارگران فریمان از مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران تا میدان امام رضا (ع) این شهر فریمان تشییع و در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای رخنه گل این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

لازم به ذکر است مهدی باقیمانده فرزند غلامحسین متولد 9 خرداد ماه 1346 و جانباز 70 درصد که در 13 آذر ماه 1364 بر اثر اصابت ترکش در جزیره مجنون قطع نخاع شده بود پس از سال‌ها تحمل سختی و رنج جانبازی به دیدار حق شتافت.

روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از آحاد مردم شهیدپرور بویژه خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان فریمان دعوت کرد تا با شرکت گسترده در این مراسم دین خود را به شهدای افتخارآفرین این مرز و بوم ادا کنند.

اینستاگرام
شهیدباقیمانده انسانی جوانمرد پایبند به اصول اخلاقی شرعی و همواره مدافع آرمانهای نظام مقدس بودند همیشه در جهت رفع گرفتاری های اطرافیان گام برداشته موجب گرمی محافل و مجالس بودند باعث سرافرازی اقوام و همشهریان و الگوی استقامت و مردانگی بودند
بهشت برین جایگاهشان باد.یادش گرامی و هرگز فراموش نخواهد شد.
شهید مهدی باقیمانده همیشه زنده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi