شناسه خبر : 31343
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست انجمن جانبازان نخاعی بامسئولان بهداشت و درمان بنیاد

نشست اعضای انجمن جانبازان نخاعی با معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید برگزار شد.

فاش نیوز- نشست اعضای انجمن جانبازان نخاعی با معاون بهداشت و درمان بنیاد شهیدو امور ایثارگران  در محل این انجمن برگزار شد.

نشست اعضای انجمن جانبازان نخاعی با دکتر عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و تعدادی دیگر از مسدولان این معاونت دیروز در محل این انجمن برگزار شد.

در این نشست برخی از اعضای انجمن مشکلات مربوط به  بیمارستان خاتم و ساسان و وضعیت بستری جانبازان و تجهیزات مورد نیاز ایشان مانند ویلچر و ویلچر حمام  و ... را  با مسئولان بهداشت و درمان بنیاد از جمله دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید، دکتر منافی  مسئول تجهیزات پزشکی بنیاد شهید، دکتر ایرج عربی مدیرکل درمان  و دکتر داود رحیم پور  در میان گذاشتند و مسئولان نیز مطالبی را درپاسخ به این سووالات مطرح کردند.

دکتر عباسپور معاون بهداشت ودرمان بنیاد شهید در پاسخ به سوالاتی که در زمینه مشکلات دندانپزشکی برای جانبازان و ایثارگران مطرح است، گفت: مشکلات دندانپزشکی در ایران قابل حل نیست مگر وزارت بهداشت وارد عمل شود.

دکتر رحیم پور از مشکلاتی که در بیمارستان خاتم و ساسان دارند صحبت کرده و وضعیت این دو بیمارستان را بحرانی توصیف کرد. همچنین از کمبود فضا و جا جهت بستری بمیاران صحبت به میان آورد و از اینکه جانبازان نخاعی به دلیل نبودن جا بستری نمی شوند، اظهار نگرانی کرد.

او همچنین اضافه کرد که هرچند درنظر دارند که در برنامه بلند مدت بیمارستان های مجزا را به این منظور اختصاص دهند اما مقرر شد که  بیمارستان هایی را در حال حاضر برای بستری جانبازان هماهنگ کنند.

خانم دکتر منافی نیز در این نشست در خصوص ویلچر ایستا برای جانبازان گفت: باید ویلچر ایستایی که جانبازان قبلا" دریافت کرده اند را عودت دهند تا یک ویلچر ایستای برقی دریافت کنند. وی همچنین از تأمین ویلچر حمام در سال آینده صورت می گیرد وابراز خوشبینی که این امرتا اردیبهشت ماه سال آینده  محموله های خریداری شده وارد گمرک شود.

 گفتنی ست در این نشست اعضای فعال انجمن جانبازان و گروه پیگیری از جمله غیاثی، اسرافیلی، طاهریان، مدنی، حاجبانی، رضایی، بنایی و قبادی حضور داشتند.

 

عکس ها از محمد قبادی

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
خدا پدر فاضل شایسته را بیامرزد که از این انجمن رفت این دوستان فقط فکر خودشون هستند
کربلا خودشون آلمان خودشون مشهد خودشون و...
حتی دوستان گروه پیگیری که با انجمن همکاری داره اونا هم ناراضی هستند از اون چند نفر باصطلاح هیءت مدیره
دوستان انجمن چرا سکوت کرده اند؟
واقعا پاسخی ندارند که بدهند؟
منم ناراضی ام
سلام اين مشكل كه فقط خودشان از مزاياي سياحتي استفاده ميكنند مختص تهران نيست در كليه استانهاكه أعضائها أنجمن نخاعي انتخاب شده اند همينطور است فقط خودشان و دوستان نزديك به اين مسافرتهاي زيارتي ميروند و جانبازان شهرستاني ، هيچگونه خبري در اين رابطه نه دارند و نه ميگزارند با خبر شوند،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi