شناسه خبر : 31353
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ممتازان شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، مدیر کل امور طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت وگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان اظهار کرد: این همایش صبح پنج شنبه، نهم بهمن ماه با حضور آیت الله حسینی بوشهری، حجت الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» ریاست بنیاد شهید در شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: در این همایش از  طلاب و فضلای ممتاز شاهد و ایثارگر در حوزه های علمیه سراسر کشور در سلان همایش های جامعه مدرسین تجلیل خواهد شد، ضمن اینکه در این همایش طلاب برگزیده به عنوان الگو معرفی می شوند .

حجت الاسلام رضوانی نسب با اشاره به اهداف این همایش تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد تحرک و پویایی میان طلاب، از جمله اهداف این همایش است، ضمن اینکه در این همایش از مقام شهدا و جانبازان با رویکرد آموزشی، تبلیغی تجلیل خواهد.

مدیر کل امور طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: در این همایش از پدران دو شهید که عضو خبرگان رهبری نیز هستند تجلیل خواهد شد.

 

برگزاری هم اندیشی طلاب و فضلای شاهد

 

حجت الاسلام رضوانی نسب افزود: همچنین عصر همان روز، هم اندیشی طلاب و فضلا شاهد، با حضور فرزندان شهیدی که خود طلبه و روحانی شده اند، خواهیم داشت که این هم اندیشی در

در سالن همایش های حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) با حضور آیت الله حسینی بوشهری، حجت الاسلام محمدی عراقی، آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) با هدف تبیین رسالت فرهنگی فرزندان شاهد برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi