شناسه خبر : 31354
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران دربودجه 94

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار لحاظ شدن نیازهای ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 شد.

فاش نیوز - نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار لحاظ شدن نیازهای ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 شد.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،دکتر"ابراهیم آقا محمدی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس متذکر شد: بحث ایثارگری یک بحث اصلی و اساسی از لحاظ اعتقادی برای ما است چرا که رزمندگان و جانبازان آن روزی که به جبهه ها رفتند به خاطر خدا بود  و به جهاد در راه خدا پرداختند.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه مدافعان وطن در سایر کشورها خاطر نشان کرد: ما وقتی به کشورهای دیگر مسافرت می کنیم و جایگاه مدافعان از کشور را می بینیم این موضوع متصور می شود که اگر چه آنها اعتقاد آنچنانی به این قضایا ندارند و می گویند برای وطن جنگیده اند اما به هر صورت به رزمندگان خود توجه ویژه ای دارند و از لحاظ رفاهی، فرهنگی ،آموزش، تسهیلات و سایر موارد مادی و معنوی بخوبی رسیدگی می کنند.
نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا هم سال گذشته و هم در سال جاری در تصویب قوانین تلاش کرده است که به این سمت و سو برود.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی تلاش کرده است تا از لحاظ رفاهی ، مادی و معنوی  در این خصوص گام بردارد و تقدیر و تشکری از کرده های ایثارگران داشته باشد.
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس یادآور شد: خیلی از این عزیزان، چه آنهایی که شهید و رستگار شدند و چه آنهایی که سلامتی خود را از دست داده اند با ایثار جان و مال خود از میهن اسلامی دفاع کردند تا امروز امنیت در کشور حاکم شود.
آقا محمدی در پایان تاکید کرد: انشاالله آنچه که در توان کشور باشد در چارچوب بودجه سال 94 به نیازهای ایثارگران توجه شود تا خدای ناکرده این عزیزان احساس نکنند که قدر و منزلتشان فراموش شده است.

 

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
این مطلبو که دیدم یاد حرفای دیروز افتادم ...دیروز دم اذان بازرسا اومدن ..بهشون گفتم من و دو تای دیگه داریم بازنشست میشیم اما هنوز به حقوقمان نرسیدیم .. اونم گفت ببین تا حالا این حق ازتون دریغ شده اما حالا دارن به بعضیا میدن پس باید صبر کنید .. داریم یه بحث اساسی می کنیم ...
خداییش من نمی دونم چرا در ایران بحث های اساسی درباره حق و حقوق افراد لایق و شایسته این قدر طول میکشه تا به نتیجه برسه ؟؟؟!!! ... می بینم که متاسفانه ایثارگران هم یه بحث اساسی و اعتقادیند برای نمایندگان و رییس روسا ..!!!
ایثارگران عزیز ببخشید اگه به مقام شامخ شما جسارت کردم ..ببخشید که این قدر رک و صریح حرف می زنم « برای اینکه حرفام شبیه حرفای آن جانباز نشه دیگه بقیه حرفاشو نمی نویسم اما انصافا راست میگه دیگه » ..
حالا ما هیچ ...وجدانا ببینید نمایندگان هر کجا که حرف حق و حقوق شماست با فعل های می شود و می کنیم و باید بدهیم و ... دربارتون حرف می زنن در حالی که خودشونم تصدیق می کنند شما چقدر برای این مملکت ارزشمند بودید ... اون وقت که درباره حقوق خودشون میشه و حتی پایان دوره نمایندگی و رییس جمهوری یه قوانینی تصویب می کنند که به محض خداحافظی از پستشون هنوز دوات آن قانون خشک نشده از فردا براشون اجرایی میشه ..
اما درباره حق شما و بعدش امثال ما که بازم خودشون اذعان می کنند در کشورهای دیگه چطور اجرا میشه منتظر یه فرصت خوب و استثنایی هستند که یه بحث اساسی انجام بدن .. ؟؟؟ خوبه به حرف شیطونه گوش کنم و بگم ای می خوام که ن ر س ی د ...........
.....
...
نماینده محترم در پایان فرمایشاتون اعلام کردید خدای ناکرده ما احساس نکنیم ...عجا احساس نکنیم ؟؟؟ برادر من پدر ما رو در آوردید با این مصوبه های بدون ضمانت اجرا ئیتون !!!!!مصوبه ای که در دست دولت و ادارات تابعه آن به حالت ملعبه در آمده وباعث رفتن آبروی ما شده . مثل آش نخورده و دهن سوختس .. مومن خدا !!!!! فقط حرف نزنید !!! عمل کنید و دولت و ادارات آنرا مجاب کنید هر چه سریعتر عمل کنند !!!بابا ۳۰ سال از جنگ گذشت شمافقط حرف زدید !!!!ملت فکر می کنند شما همه مملکت رو دادید به ایثار گران بد وخوب ر و از چشم ما میبینن !!!! عمل کنید اجرا کنید بعد رای بخواهید.
باتشکر از سایت فاش بابت دوراندیشی مصلحتی .

دگر به کار نیاید گلیم کوته ما

اگرکه پای بیشتر دراز کنیم .

نادان کتاب دید و گمان کرد عالم است

خود بین به کشتی آمد و پنداشت نا خداست . مقبول نیفتاد سانسور ش کنید . ممنون


...

حدیث جالب از امام حسن عسکری (ع)

حُبُّ الاَْبْرارِ لِلاَْبْرارِ ثَوابٌ لِلاَْبْرارِ، وَ حُبُّ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ فَضیلَهٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ زَیْنٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الاَْبْرارِ لِلْفُجّارِ خِزْىٌ عَلَى الْفُجّارِ.


«بحارالانوار،جلد۷۸، صفحه ۳۷۲»

دشمنی تبهکاران با خوبان، زینت است برای خوبان. و دشمنی نیکان با تبهکاران مایه خواری و رسوایی تبهکاران است.

ایقدر با رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % دفاع مقدس دشمنی نکنید ؟!

خدایا خودت حقوق و معیشت رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % دفاع مقدس

را برسان ؟!

آمین
جناب نماينده محترم اين چه خرده فرمايشي است كه فرموديد تدوين و لغو قوانين به دست شماست ، قوانين ضد ايثارگري را لغو و قوانين جديد تدوين نمائيد .
چرا توپ را به زمين سوم شخص (ناشناس ، غايب و شناخته نشده ) مي اندازيد
الان بیست چند سال از شهادت پدر من میگذره.تا وقتی یادم میاد همیشه این حرفها گفته شده و هیچ اتفاقی هم نیفتاده .طبل هرچه خالیتر صدایش بیشتر .
شمارا به خون شهدا و هرچه قبول دارید قسمتون میدیم بجای تصویب اییییییییییییییییییین همه مصوبه همیییییییییییییییییییییین مصوبات رو ضمانت اجرایی درنظربگیرید مصوبه کافیست اتش بس مصوبات را اعلام کنیدبیشتر از این ابرومون رو نبرید لطفا
همه اش دروغه .دروغ . دروغ. دروغ.
به نام خدا 7سال درخط مقدم جبهه جنوب بودم مصول 3تا 4تا شغل درخط بودم درتمام عملیتهای که درمنطقه جنوب انجام شد بصورت مستقیم شرکت داشتم حالا که پا به سن گذاشتم انواع دردها جسمی روانی مثل خوره به جانم افتاده وبین من اون کس از هم کارانم که از روی نقشه هم نمی دادند جبهه کجای کشور بود هم از نظر مالی چون توی شهر بودن صبح تاشب دنبال این بودن کجا زمین می دهند کجا به اسم ما دنبال رانت خواری بودن حال هم احقوقشان از ما بیشتر وهم هیچ گونه ناراحتی جسمی روی روانی ندارن تر خدا شما دستتان باز است تعقیق کنید جز حقوق یک سرسوزن بما تعلق گرفته از شما نمایندگان مجلس مخصوص شما که خود در کوران جنگ بوده اید برای رضای خدا کاری کنید که این چند مدت مانده از زندگیمان کمتر با مشکلات درگیر باشیم ایا خدای حق مانیست این مدت پایان عمر با ارامش زندگی کنیم. فدای نمایندگان یک رنگ مجلس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi