شناسه خبر : 31357
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 13:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه نمایندگان مجلس به رییس جمهوردرباره ایثارگران

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی طی نامه ای به رییس جمهور، خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی خانواده های شهداء و ایثارگران شدند.

فاش نیوز - تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی طی نامه ای  به رییس جمهور، خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی خانواده های شهداء و ایثارگران شدند.

متن نامه نمایندگان به رییس جمهور به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم

خلاصه تذکر:

صدور دستور رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی خانواده های معظم و معزز شهدا و ارائه ی لایحه ای در جهت اصلاح قانون موجود.

شرح تذکر:

احتراماً همانگونه که مستحضرید در بین خانواده های معظم و معزز شهدا، عزیزانی به شهادت رسیده اند که دو یا چند همسر داشته اند و باالطبع بعد از شهادت هر همسری با فرزندان خود مستقل بوده و به صورت مجزای از هم زندگی کرده و هر کدام یک خانواده مستقل محسوب می گردند. متأسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیه حقوق و مزایای پرداختی را فقط برای یک خانواده محسوب نموده و بین چند خانواده تقسیم می نماید.

این موضوع مشکلات جدی را برای این عزیزان فراهم آورده و نارضایتی شدیدی را ایجاد نموده است. لذا ضرورت دارد دستور فرمایید هر همسری به صورت یک خانواده مستقل و مجزا محسوب شده و حقوق و مزایای مستقل و جداگانه دریافت نماید.

خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت، به این موضوع رسیدگی نمایند.

نماینده تذکر دهنده: عطاالله حکیمی                                                    حوزه انتخابیه : رودبار

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
باسلام . این خبر چه ربطی به شهدای بی همسر وتک همسر و جانبازان و رزمندگان داشت فقط برای خانواده های شهید معززی که دو یا بیشتر همسر دارند تذکر دادند تیترتان غلط انداز و دهن پر کن است . ولی محتوا .....؟؟؟
سلام ، چنانچه ایثارگران محترم هنگام اجرای قوانین با موضوعاتی مغایر با شرع مقدس مواجه شدند میتوانند ضمن انعکاس در سایت مقدس فاش نیوز به مسئولان پیام ارسال نمایند.
از مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز برای ایجاد محیطی امن و قابل اعتماد که ایثارگران بتوانند با خیال آسوده در امنیت و سایه خون شهیدان نسبت به ابراز عقاید و نظرات اقدام نمایند کمال تشکر و امتنان را داریم. امیدواریم در سایه امنیت ولایت مدار جاویدان و سرفراز باشید.
اول تعداد اين عزيزان خيلي كم و انگشت شمار است و دوما نمايندگان محترم زحمت مي كشيدن در مورد رزمنده هاو جانبازان زير 25درصد به رئيس نامه مي نوشتند سوما باز هم به فصل انتخابات داريم نزديك ميشويم نمايندگان باز از خانواده شهدا و رزمنده گان و جانبازان هزينه كردند چهارما خيلي ارزان هم زحمات ايثارگران و جانبازان و رزمنده گان را حراج مي كنند
خجالت بکشید ..........................
سلام
کاش در مورد ایین نامه بنیاد هم پیگیری جدی تر و حداقل تذکر داده میشد
سلام از این نماینده محترم(آقای حکیمی) و دیگر همکاران وی که این اقدام به موقع را انجام داده اند تشکر می کنیم زیرا مشکل این همسران شهدا هم مشکل همه خانواده معظم شاهد محسوب می شود .
با تشکر خانواده شهیدان فتحی -تهران
اقايون نماينده اين يعنى چى؟ كه اسم جانبازان را الكى در اين نامه اورديد؟ خودتونو مسخره كرديد؟ فقط شهدايى كه دوتا همسر داشتند مشكل معيشتى دارند؟ بى انصافها جانبازان شديدن مشكل معيشتى دارند. و با خانواده هاشون دارند با اين حقوقها با بدبختى و فلاكت زندگى ميكنند. چطور شما نمايندگان اين همه جانباز گرفتار را نديديد؟ و فقط براى شهدايى كه فقط دو همسر دارند. از رئيس جمهور تقاضاى رسيدگى كرديد؟ يعنى يك مرد تو اين نماينده ها پيدا نميشه كه به وضع معيشت جانبازان رسيدگى كنه؟ اگر اينتوره خداازتون نگذره. كلاهتونو بذاريد بالاتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام .

چو شانه عیب خلق مکن مو به مو عیان

درپشت سر نهند کسی را که عیب جوست

جناب بی نام سلام . کنایه محترمانه شما دریافت واستفاده شد.
لیکن مشکل اینجاست این خبری نبود که جار و جنجالی باشد وبا کمی دقت به تیتر ومحتوای خبر بی ارتباطی مشهود است زیرا این سایت محترم در کل ایران بینده های فراوان دارد . چه محرم وچه نامحرم ... حالیه اختلافی فی ما بین بعضی از همسران محترم شهدای عزیز بر سر مستمری دریافتی از بنیاد در گرفته!!!!! آن نماینده محترم با بیست امضا نمی توانست به صورت محرمانه موضوع را رفع و رجوع نماید. حتما میبایست در بوق کر نا باشد ؟؟؟؟گفتم این سایت از سراسرایران مخاطب دارد !»!» به مکاتبه نماینده محترم توجه نمودی ؟؟؟؟بیان داشته بصورت جداگانه ومستقل هر یک از همسران محترم شهید حقوق جداگانه ای دریافت نمایند !!!! تقاضایی کرده که هیچ باب قانونی ویا استنادبه فلان کشور ویافلان وزارت خانه داشته باشد. ... این طرق در خواست ها ایجاد نزاع در قشر های مختلف ایثارگران و مردم کوچه وخیابان می کند.... چند وقت دیگر تمام وظیفه بگیران ایران با استناد به این نامه و انجام فعل آن تقا ضاهایی دارند ... در ضمن تیتر خبر برای ایثارگران است که با متن خبر موضوعیت پیدانمیکند. بهتر بودخبرنگارمربوطه می نوشت در خواست جمعی از نمایندگان محترم مجلس از رئیس جمهور... در آخر همه شهدا عزیزان و نورچشمانمان بودند هر خدمتی به خانواده هایشان باز هم کم است .....
رییس مجلس اسامی صدوهفتاد نماینده که از معاون اول احمدی نژاد پول دریافت کردند را اعلام نمایند...تمام بوجه رزمندگان اسلام را به کامتان شیرین کردید احسن برشما که نام شهدا را زنده نگه داشتید،مادیگر نیاز به دشمن خارجی نداریم هرچه هست در داخل است که جوانان این مملکت را به نابودی کشاندن.رزمندگان اسلام سکوت ما خیانت به خون شهدا و خانواده هایمان میباشد.
واقعآ فاش نیور چشم بازار خبر ورسانه را کور کردی همچین گفتی نامه نمایندگان مجلس در باره ايثارگران به رییس جمهور که من فکر کردم حتما این وکیل المله ها گفتند آقای رییس جمهور حقوق جانبازان حالت اشتغال را طبق قانون حقوق سپاه بدهید و به سپاه تذکر و یاد آوری کنید که این بسیجی ها و سر باز سپاه هاکه جانباز شدندو شما بهشون کم محلی بی محلی و کم فروشی می کنید همون کسانی هستند که جور نرفتن به خط مقدم شما به بهانه خانواده وزن و بچه را می کشیدند
کاش در مورد اجرای مصوبات مجلس هم پیگیر می شدید تا بنیاد اینقدر مانع تراشی در اجرا ایجاد نکند
همین کاری که برای خانواده محترم شهدا انجام دادید نمیتوانید برای رزمنده ها و جانبازان زیر25درصد انجام بدهید که تعدادشان خیلی خیلی بیشتره.
بنظر حقیر این بیست نماینده محترم که نامشان هم خیلی خوانا بود نان قرض یکدیگر دادن ویا گرفتن . والا این کاری نبود که با این شدت و سرعت انجام دادند . خوشا بحال شهدای عزیز و گرامی که نیستند وببینند این ماهستیم که شرمنده و ناتوان مثل شمع جلوی خانواده هایمان داریم اب میشویم و هر چه خانواده میگوید چاره ای نداریم جز سکوت ...
...

( متن کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران )

نه ؟!

متن ناقص قانون خاص خدمات رسانی به ایثارگران هدف ؟!
ایثار گر معسر هستم و امروز 12 مهر ماه است و بخاطر واریز نشدن همان مبلغ کمک معیشت که در واقع بخاطر مشکل اعصاب و روان بیکارم و تمام معیشت خانواده از همان همان مبلغ که برعکس تورم کمتر و کمتر شده امرار معاش میکنیم و دخترم هنوز سر کلاس درس حاضر نشده زیرا پولی برای خرید مایحتاج او ندارم. شاید باور نکنید ولی بقدری شرایط اقتصادیم خرابه که گاهی تصمیم میگیرم بعنوان اعتراض... تا شاید بداد دیگر ایثار گران برسند . ایا این است عزت جانبازان و ایثار گران ؟ شرمتان باد که تبلیغ برای عوام باعث شده کسی باور نکند که امثال ما حداقل مشکلی که از جنگ داره پی تی استروما است و این یعنی یک عمر ناراحتی. خدا از گناه شما نمیگزره زیرا حق الناس کردید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi